زمان دادگاه شکایت النصر از پرسپولیس مشخص شد

[ad_1] خبرورزشی – بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با برد مقابل النصر عربستان بود که این تیم سعود به بهانه استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیر مجاز، به کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. رد شکایت النصری ها در AFC آنها را بر آن داشت که

کد خبر : 68365
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 ژوئن 2021 - 10:01
زمان دادگاه شکایت النصر از پرسپولیس مشخص شد

[ad_1]

خبرورزشی – بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با برد مقابل النصر عربستان بود که این تیم سعود به بهانه استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیر مجاز، به کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

رد شکایت النصری ها در AFC آنها را بر آن داشت که این شکایت را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ببرند و آن‌را پیگیری کنند.

النصری ها در تلاش بودند قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان، از دادگاه CAS رای محکومیت پرسپولیس را بگیرند و به جای نماینده ایران در فینال شرکت کنند. این هدف النصری ها به دلیل مخالفت پرسپولیس با رسیدگی فوری به این پرونده، در مدار رسیدگی عادی قرار گرفت و همچنان در جریان است.

به نوشته روزنامه الجزیره عربستان، جلسه دادگاه کاس در ارتباط با این پرونده روز ۲۳ آگوست (۱ شهریور) برگزار می‌شود و جرایم انضباطی و محرومیت در انتظار کسانی خواهد بود که دچار تخلف شده‌اند.

با بررسی این پرونده در دو کمیته انضباطی و استیناف AFC و ارائه مدارک و مستندات کافی از سوی باشگاه پرسپولیس به نظر نمی‌رسد النصر بتواند در این پرونده، نماینده ایران را محکوم کند.

256 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.