زمان افزایش ین ژاپن است؟ USD/JPY، EUR/JPY، AUD/JPY پیش از BOJ

[ad_1] دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا در مقابل ین ژاپن – تنظیم قیمت: تمرکز اصلی بر روی نشست BOJ هفته آینده پس از ژاپن است CPI مطابق با انتظارات بود. هستند USD/JPY، AUD/JPY و EUR/JPY در حال سقوط؟ کلید بعدی چیست ین صلیب ها؟ پیشنهاد مانیش جرادی پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود

کد خبر : 348907
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۳۹
زمان افزایش ین ژاپن است؟  USD/JPY، EUR/JPY، AUD/JPY پیش از BOJ

[ad_1]

دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا در مقابل ین ژاپن – تنظیم قیمت:

  • تمرکز اصلی بر روی نشست BOJ هفته آینده پس از ژاپن است CPI مطابق با انتظارات بود.
  • هستند USD/JPY، AUD/JPY و EUR/JPY در حال سقوط؟
  • کلید بعدی چیست ین صلیب ها؟

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

ین ژاپن پس از برآورده کردن انتظارات از تورم ژاپن تا حد زیادی بدون تغییر است، اما ارز ژاپن ممکن است قبل از نشست بانک مرکزی ژاپن در هفته آینده افزایش یابد.

CPI ژاپن در ماه مارس 3.2 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت که مطابق با انتظارات بود، اما کمی کمتر از 3.3 درصد در فوریه بود. تورم اصلی از بالاترین رقم چهار دهه اخیر یعنی 4.3 درصد در ژانویه کاهش یافته است، اما همچنان از هدف 2 درصدی BOJ فاصله دارد. تورم اصلی در ماه مارس با 3.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر کرد. تمرکز بر جلسه BOJ در 27-28 آوریل است، اولین جلسه کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی جدید ژاپن به عنوان رئیس. در کنفرانس مطبوعاتی افتتاحیه هفته گذشته، تاکید کرد که عجله ای برای تغییر تنظیمات سیاست فوق العاده سازگار، از جمله کنترل منحنی بازدهی ندارند.

نمودار 240 دقیقه ای USD/JPY

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

با افزایش دستمزد اسمی ژاپن بالاتر از آستانه BOJ 3٪، اعتماد مصرف کننده و چشم انداز اقتصادی بهبود یافته است (شاخص انتظارات نظرسنجی ناظر اقتصاد به بالاترین سطح از سال 2021 رسیده است)، و انتظارات تورمی بلندمدت همچنان در حال افزایش است، ممکن است این سوال مطرح باشد که چه زمانی تغییر در تنظیمات خط مشی اوئدا هفته گذشته اعلام کرد که بانک باید از تاخیر در عادی سازی سیاست های پولی خودداری کند، و این امیدها را برای برخی تغییرات در سیاست کنترل منحنی بازدهی خود در سال جاری با توجه به انحرافاتی که در عملکرد بازار اوراق بهادار ایجاد می کند، افزایش داد.

در همین حال، لحن کسل کننده کتاب بژ فدرال رزرو ایالات متحده این دیدگاه رو به رشد را تأیید می کند که فدرال رزرو در کمپین پیاده روی خود به توقف نزدیک می شود – استخدام و تورم در حال کاهش است. با این وجود، صحبت های فدرال رزرو همچنان تا حد زیادی جنگ طلبانه است و پیشنهاد یک افزایش 25 واحدی دیگر نرخ بهره را در نشست FOMC 2-3 می دارد.

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

توجه: در نمودار کد رنگی بالا، شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

USD/JPY: یک نوبت کمتر در کارت؟

از دیدگاه تصویر بزرگ، روند کاهشی برای USD/JPY نزولی باقی می ماند. به‌روزرسانی‌های اخیر را ببینید – به‌روزرسانی 6 آوریل را اینجا ببینید، و به‌روزرسانی 17 آوریل را اینجا ببینید، روند USD/JPY در نمودارهای روزانه کاهش یافته است، همانطور که نمودارهای شمعدانی با کد رنگی بر اساس شاخص‌های روند / حرکت نشان می‌دهند.

در جلسات اخیر، USD/JPY برای عبور از سقف همگرای مهم در حدود 135.00-135.50 تلاش کرده است، از جمله کانال افزایشی از پایان مارس و بالاترین سطح اواسط مارس 135.10. حمایت فوری از اوایل آوریل در حدود ساعت 134.00 روی خط روند افقی قرار دارد – هر شکست زیر تایید می کند که فشار صعودی کوتاه مدت کمرنگ شده است، یعنی تثبیت از ماه گذشته در حال اتمام است و خطر از سرگیری مجدد را افزایش می دهد. روند نزولی

نمودار 240 دقیقه ای EUR/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/JPY: آیا این است؟

واگرایی منفی (افزایش قیمت همراه با یکسان شدن حرکت) در نمودارهای هفتگی نشان می دهد که رالی EUR/JPY با نزدیک شدن به یک مانع حیاتی در اوج اکتبر 148.40 در حال تمام شدن است. هر شکستی به زیر سطح حمایت اولیه در پایین ترین سطح این هفته 146.50 می تواند در را به سوی 145.00 باز کند – لبه پایین کانال ایچیموکو در نمودارهای 240 دقیقه ای. روند گسترده‌تر به‌صورت جانبی به سمت اندکی بالاتر است در حالی که EUR/JPY زیر 148.40 باقی می‌ماند، همانطور که در به‌روزرسانی قبلی مشخص شد.

نمودار روزانه AUD/JPY

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

AUD/JPY: آیا به دنبال سرحال هستید؟

AUD/JPY به ناحیه مقاومت سختی از جمله میانگین متحرک 89 روزه در اطراف لبه بالای کانال ایچیموکو در نمودارهای روزانه برخورد کرده است. سقوط قاطع به زیر سطح حمایت فوری در اوایل آوریل 90.10 نشان می دهد که شکاف هایی در بازگشت این ماه ظاهر می شود. چنین شکستی می تواند راه را به سوی 89.00 (میانگین متحرک 200 دوره ای در نمودارهای 240 دقیقه ای) باز کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.