زمان‌های بلاک و تخمین‌های کنونی نشان می‌دهد که دشواری استخراج بیت‌کوین بسیار بیشتر خواهد شد – اخبار استخراج بیت‌کوین

[ad_1] از آنجایی که بیت کوین در زیر منطقه 20 هزار دلاری در حال حرکت است، هش ریت شبکه همچنان با 250.04 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) به دنبال بالاترین هش ریت ثبت شده در 5 اکتبر است. در زمان نگارش مقاله، سرعت فعلی که در آن بلوک ها پردازش می شوند سریعتر از فواصل بلوک

کد خبر : 264489
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
زمان‌های بلاک و تخمین‌های کنونی نشان می‌دهد که دشواری استخراج بیت‌کوین بسیار بیشتر خواهد شد – اخبار استخراج بیت‌کوین

[ad_1]

از آنجایی که بیت کوین در زیر منطقه 20 هزار دلاری در حال حرکت است، هش ریت شبکه همچنان با 250.04 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) به دنبال بالاترین هش ریت ثبت شده در 5 اکتبر است. در زمان نگارش مقاله، سرعت فعلی که در آن بلوک ها پردازش می شوند سریعتر از فواصل بلوک متوسط ​​ده دقیقه ای بین ارتفاع بلوک فعلی (757531) و آخرین تنظیم سختی است. آمار نشان می‌دهد که از آنجایی که زمان بلوک‌ها بسیار سریع‌تر بوده است، شبکه می‌تواند بیشترین افزایش سختی را در سال جاری داشته باشد، زیرا برآوردها جهش احتمالی بین 9٪ تا 13.2٪ را نشان می‌دهند.

بلاک تایمز و هشرات افزایش قابل توجهی در سختی استخراج بیت کوین در کارت ها را پیشنهاد می کنند.

استخراج بیت کوین در تاریخ هدف گذاری مجدد بعدی که در 10 اکتبر 2022 اتفاق می افتد بسیار دشوارتر می شود. دو روز پیش، در 5 اکتبر، کل هش ریت شبکه به ATH در 321 EH/s در ارتفاع بلوک 757214 رسید. در حالی که قیمت بیت کوین پایین تر است و سختی آن نزدیک به آخرین ATH است، ماینرها بی وقفه قدرت محاسباتی خود را به زنجیره بیت کوین اختصاص می دهند. در حال حاضر، هش ریت در امتداد 250 EH/s پس از رسیدن به ATH در روز چهارشنبه در حال افزایش است.

زمان‌ها و تخمین‌های فعلی بلوک نشان می‌دهد که دشواری استخراج بیت‌کوین در شرف افزایش بسیار بیشتر است.

داده‌های bitinfocharts.com نشان می‌دهد در حال حاضر، زمان‌های بلوک (فاصله بین هر بلوک استخراج‌شده) سریع‌تر از میانگین ده دقیقه‌ای است. در حال حاضر، در ساعت 9:00 صبح (ET)، معیارها زمان بلوک را حدود 9:05 دقیقه نشان می‌دهند، اما سایر داشبوردها نرخ بسیار سریع‌تری را در 8:49 دقیقه نشان می‌دهند. با میانگین فاصله بلاک بیت کوین بین ارتفاع فعلی (757471) و آخرین دوره سختی (756000) در 8:49 دقیقه، به این معنی است که مشکل شبکه BTC به دلیل افزایش قابل توجه است. این احتمال وجود دارد که پرش سختی در 10 اکتبر بتواند بالاترین افزایش سختی شبکه در سال جاری باشد.

زمان‌ها و تخمین‌های فعلی بلوک نشان می‌دهد که دشواری استخراج بیت‌کوین در شرف افزایش بسیار بیشتر است.

داده های btc.com افزایشی در حدود 9.34 درصد را نشان می دهد که از دومین افزایش بزرگ شبکه در سال 2022 پیشی می گیرد. اگر تخمین btc.com درست باشد، دشواری شبکه BTC از 31.36 تریلیون به 34.29 تریلیون افزایش می یابد. معیارهای داشبورد بیت کوین کلارک مودی نشان می دهد که تغییر سختی می تواند بسیار بیشتر باشد و در زمان نگارش، داشبورد مودی نشان می دهد که می تواند حدود 13.2 درصد بیشتر از امروز باشد. شبکه بیت کوین تقریباً بیش از 400 بلاک تا هدف گذاری مجدد بعدی دارد.

کاملاً ممکن است هش ریت کند شود و زمان بلاک به محدوده ده دقیقه افزایش یابد. اگر چنین است، درصد افزایش سختی می تواند بسیار کمتر از تخمین افزایش 9 درصدی Btc.com باشد. هر دو هفته یا زمانی که 2016 بلاک کشف می شود، سختی شبکه تنظیم می شود تا یافتن بلوک BTC بسته به سرعت کشف 2016 بلاک، سخت تر یا آسان تر شود.

اگر 2016 بلوک خیلی سریع پیدا شوند، الگوریتم شبکه سختی را بیشتر تنظیم می کند و اگر بلوک ها با سرعت بسیار کمتری پیدا شوند، درجه سختی می تواند کاهش یابد. آخرین کاهش سختی قابل توجهی در 3 ژوئیه 2021 اتفاق افتاد، زمانی که سختی 27.94٪ در ارتفاع بلوک 689,472 کاهش یافت. این بدان معناست که یافتن یارانه بلاک بیت کوین 27 درصد راحت تر از قبل از بلوک 689472 بود.

برچسب ها در این داستان

13.2٪، 2016 بلوک، 34.29 تریلیون، 9، تمام زمان ها، ATH، استخراج بیت کوین، شبکه بیت کوین، فواصل بلاک، زمان های بلاک، بلاک ها، استخراج بیت کوین، BTC.com، داشبورد بیت کوین کلارک مودی، قدرت محاسباتی، سرعت کشف، قدرت هش , Hashrate, hashrate ATH, 3 ژوئیه 2021, بزرگترین پرش, ماینرها, استخراج, 10 اکتبر 2022, 5 اکتبر 2022, سرعت

در مورد این احتمال که سختی استخراج بیت کوین ممکن است بیشترین جهش را در سال جاری داشته باشد، چه فکر می کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.