زلنسکی: واهمه دارم/ پیام‌های خطرناکی دریافت می‌کنیم

[ad_1] ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین طی یک کنفرانس خبری با رسانه‌های اسپانیایی در کی‌یف عنوان کرد: مایک پنس (معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) با ما ملاقاتی داشته و اول از همه به عنوان یک آمریکایی و بعد به عنوان یک جمهوری‌خواه از اوکراین حمایت می‌کند. زلنسکی در ادامه افزود: ما حمایت دو حزبی ایالات متحده را

کد خبر : 370266
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
زلنسکی: واهمه دارم/ پیام‌های خطرناکی دریافت می‌کنیم

[ad_1]

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین طی یک کنفرانس خبری با رسانه‌های اسپانیایی در کی‌یف عنوان کرد: مایک پنس (معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) با ما ملاقاتی داشته و اول از همه به عنوان یک آمریکایی و بعد به عنوان یک جمهوری‌خواه از اوکراین حمایت می‌کند.

زلنسکی در ادامه افزود: ما حمایت دو حزبی ایالات متحده را داریم اما با این حال پیام‌های متفاوتی از آن‌ها درخصوص حمایت از اوکراین وجود دارند. پیام‌هایی از سوی برخی جمهوری‌خواهان دریافت می‌کنیم که بعضا پیام‌های خطرناکی هستند و از احتمال حمایت‌های کمتر از اوکراین خبر می‌دهند.

او گفت، صرف نظر از آنکه چه کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا پیروز خواهد شد، حفظ حمایت‌های دو حزبی “مهم‌ترین چیز برای اوکراین” است.

موضوع ادامه کمک‌های آمریکا به اوکراین در برابر جنگ با روسیه شکافی را میان اعضای جمهوری‌خواه ایالات متحده ایجاد کرده است. در واقع نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ “انزوا طلبان” که شامل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و ران دی‌سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا است که معتقدند ایالات متحده بیش از اندازه در درگیری اوکراین مشارکت دارد و گروه دوم “جنگ طلبان” که شامل چندین مقام رسمی سابق دولت ترامپ می‌شوند که استدلال می‌کنند رویه تهاجمی‌تر باید علیه روسیه اتخاذ شود. در عین حال هر دو گروه هشدار هم می‌دهند که اگر به مواضع‌شان توجهی نشود، یک جنگ جهانی می‌تواند رخ دهد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.