زلنسکی قول داد از «قلعه» باخموت دفاع کند

[ad_1] (رویترز) – رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی در حالی که میزبان رهبران اتحادیه اروپا برای گفتگو درباره تحریم های بیشتر علیه روسیه و چشم انداز کیف برای پیوستن به اتحادیه اروپا بود، قول داد که اوکراینی ها «تا زمانی که بتوانیم» برای حفظ شهر «قلعه» باخموت، خواهند جنگید. اسلحه پنتاگون گفت بسته کمک نظامی 2.2

کد خبر : 315473
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
زلنسکی قول داد از «قلعه» باخموت دفاع کند

[ad_1]

(رویترز) – رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی در حالی که میزبان رهبران اتحادیه اروپا برای گفتگو درباره تحریم های بیشتر علیه روسیه و چشم انداز کیف برای پیوستن به اتحادیه اروپا بود، قول داد که اوکراینی ها «تا زمانی که بتوانیم» برای حفظ شهر «قلعه» باخموت، خواهند جنگید.

اسلحه

پنتاگون گفت بسته کمک نظامی 2.2 میلیارد دلاری ایالات متحده به اوکراین شامل یک موشک جدید به نام بمب قطری کوچک پرتاب شده از زمین است که برد حمله این کشور را دو برابر می کند.

* فرانسه گفت که این کشور و ایتالیا مذاکرات فنی را برای تحویل مشترک سیستم دفاع هوایی SAMP/T-MAMBA، تنها سیستم ساخت اروپا که می تواند موشک های بالستیک را رهگیری کند، به اوکراین در بهار تکمیل کرده اند.

دیپلماسی

* اتحادیه اروپا در نشست کیف حمایت قاطعانه ای را از اوکراین ارائه کرد، زیرا آژیرهای حمله هوایی ناله می کردند، اما “هیچ جدول زمانی سفت و سختی” برای الحاق این کشور به بلوک ثروتمند تعیین نکرد. زلنسکی امیدوار بود اتحادیه اروپا اوکراین را در مسیری سریع برای عضویت قرار دهد.

* اقتصادهای غربی سقف قیمت گازوئیل روسیه و سایر فرآورده های نفتی پالایش شده را که جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت، بر اساس سقف نفت خام تعیین شده در دسامبر استوار می شود و درآمدهای نفتی روسیه را محدودتر می کند و در عین حال بازارهای جهانی انرژی را تامین می کند، توافق کردند.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت: بسته بعدی تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به تجارت و فناوری که از جنگ مسکو علیه اوکراین حمایت می کند، ضربه خواهد زد.

* کانادا تحریم‌هایی را علیه 38 فرد و 16 نهاد اعمال کرد که به گفته آن‌ها «همدست در دست‌فروشی اطلاعات نادرست و تبلیغات روسیه» بودند، که باعث شد مسکو قول تلافی‌جویانه سریع بدهد.

* شرکت ارائه دهنده خدمات زمینی فرودگاه ترکیه، هاواس، به خطوط هوایی روسیه و بلاروس گفته است که ممکن است در راستای تحریم های غرب، ارائه خدمات به هواپیماهای اصلی آمریکایی خود را متوقف کند.

* چین گفت اعتماد سیاسی متقابل با روسیه پس از دیدار ما ژائوزو معاون وزیر امور خارجه با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه در روسیه بیشتر شده است.

* ایالات متحده تحریم هایی را علیه هیئت مدیره شرکت پهپاد ایرانی «پاراور پارس» اعمال کرد و وزارت خزانه داری اعلام کرد که پهپادهای ایرانی توسط روسیه برای حمله به زیرساخت های حیاتی اوکراین استفاده می شود.

* ورزشکاران بلاروسی که آشکارا با رهبری الکساندر لوکاشنکو مخالفت می کنند، از کمیته بین المللی المپیک خواستند که به آنها اجازه دهد در مسابقه شرکت کنند و در عین حال از کسانی که از مقامات و حمله روسیه به اوکراین حمایت می کنند جلوگیری کند.

تعارض

* وزیر دفاع اوکراین گفت تانک های جدید عرضه شده توسط کشورهای ناتو به عنوان “مشت آهنین” در ضدحمله کیف برای شکستن خطوط دفاعی روسیه عمل می کنند.

* اوکراین از یک پرونده جنایی علیه رئیس شرکت مزدور واگنر روسیه پرده برداری کرد و قول داد مبارزان این شرکت را که سعی در فرار به خارج از کشور دارند ردیابی و تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

(تدوین شده توسط فرانک جک دانیل و ویلیام مالارد)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.