زلنسکی: اوکراین اولین گام روسیه است؛ نوبت به بقیه کشورها هم می‌رسد

زلنسکی در گفتگو با شبکه خبری اسکای نیوز با بیان اینکه تاکنون هیچ مذاکراتی با روسیه وجود نداشته، گفت: کی‌یف نمی‌داند باید با چه کسی و در مورد چه چیزی مذاکره کند. رئیس جمهوری اوکراین در مورد گفت و گو برای پایان بخشیدن به جنگ ۱۰ ماهه، مدعی شد که مذاکرات صلح با روسیه تا

کد خبر : 312593
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
زلنسکی: اوکراین اولین گام روسیه است؛ نوبت به بقیه کشورها هم می‌رسد



زلنسکی در گفتگو با شبکه خبری اسکای نیوز با بیان اینکه تاکنون هیچ مذاکراتی با روسیه وجود نداشته، گفت: کی‌یف نمی‌داند باید با چه کسی و در مورد چه چیزی مذاکره کند.

رئیس جمهوری اوکراین در مورد گفت و گو برای پایان بخشیدن به جنگ ۱۰ ماهه، مدعی شد که مذاکرات صلح با روسیه تا زمانیکه هنوز ولادیمیر پوتین رئیس جمهور است، بی معنی خواهد بود.

وی همچنین ادعا کرد که روسها هیچ مذاکره‌ای نمی‌خواهند و این شرایط پیش از جنگ نیز وجود داشته است. زلنسکی در عین حال گفت که خودش هم علاقه‌ای به ملاقات با پوتین ندارد.

رئیس جمهور اوکراین معتقد است که کشورش اولین قدم برای پوتین نیست و او به دنبال راه اندازی یک جنگ بزرگ است. زلنسکی مدعی شد که بعد از اوکراین گام‌های بیشتری برداشته خواهد شد و اگر ایستادگی در برابر روسیه شکست بخورد نوبت به کشورهای دیگر خواهد رسید.

وی در مورد ارسال تانک‌های تهاجمی غرب به اوکراین تصریح کرد: ما اکنون به ۳۰۰ تا ۵۰۰ تانک نیاز داریم. به همین خاطر باور دارم که باید این تانک‌ها یک حمله به قلمرو و سرزمین ما انجام دهند.

زلنسکی با وجود قدردانی از کشورهای غربی از جمله آلمان، انگلیس و آمریکا برای موافقت با ارسال تانک‌ها به اوکراین، تاکید کرد که شمار تانک‌ها و زمان تحویل آنها که بعضی اوقات ماه‌ها طول می‌کشد، در مقایسه با تصمیم گیری درباره ارسالشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کشورهای عضو ناتو در دور جدید کمک‌های نظامی خود به اوکراین اعلام کردند که تسلیحات پیشرفته از جمله تانک آلمانی «لئوپارد 2»، تانک انگلیسی «چلنجر» و تانک آمریکایی «آبرامز M1» را به کی‌یف خواهند داد.

روسیه درمورد ارسال سلاح های تهاجمی به اوکراین هشدار داده و اعلام کرده است که این کشور نیز از سلاح‌های با قابلیت بیشتر در جنگ استفاده خواهد کرد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.