زلنسکی از نشست اتحادیه اروپا برای تسلیحات و الحاق سریع درخواست می کند

[ad_1] زلنسکی روز چهارشنبه از بریتانیا بازدید کرد و با برنده شدن تعهدی مبنی بر آموزش خلبانان اوکراینی در جت های جنگنده پیشرفته ناتو، قرار بود روز پنجشنبه در مرکز اتحادیه اروپا در بروکسل برای گفت و گو بین 27 رهبر ملی این اتحادیه حضور داشته باشد. این مقام اوکراینی گفت: “رئیس جمهور من برای

کد خبر : 317421
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
زلنسکی از نشست اتحادیه اروپا برای تسلیحات و الحاق سریع درخواست می کند

[ad_1]

زلنسکی روز چهارشنبه از بریتانیا بازدید کرد و با برنده شدن تعهدی مبنی بر آموزش خلبانان اوکراینی در جت های جنگنده پیشرفته ناتو، قرار بود روز پنجشنبه در مرکز اتحادیه اروپا در بروکسل برای گفت و گو بین 27 رهبر ملی این اتحادیه حضور داشته باشد.

این مقام اوکراینی گفت: “رئیس جمهور من برای گرفتن نتیجه سفر می کند.” او امروز در یک سفر خارجی است. اول و مهمتر از همه، نتیجه اصلی این است – سلاح… ما به حمایت شورای اروپا برای تسریع تحویل تسلیحات به اوکراین نیاز داریم.

این مقام که خواست نامش فاش نشود، گفت که کیف به توپخانه دوربرد و چندین نوع مهمات و همچنین تانک های جنگی و جت های جنگنده نیاز دارد.

ما از هم اکنون، از دیروز، به شدت به توپخانه دوربرد، انواع مهمات توپخانه نیاز داریم. مهمات، مهمات، مهمات، ما هر روز از مهمات فراوان استفاده می کنیم.»

تانک های جنگی – این تصمیم توسط چندین کشور عضو گرفته شده است، اما ما در حال حاضر تانک نداریم. این باید تسریع شود. ما به هواپیماهای جنگنده نیاز داریم.»

27 رهبر اتحادیه اروپا در نشست شورای اروپا در روز پنجشنبه برای بحث در مورد تحریم‌های بیشتر علیه روسیه به دلیل جنگ با اوکراین، راه‌های پاسخگویی مسکو به دلیل حمله به همسایه‌اش و چگونگی استفاده از دارایی‌های مسدود شده روسیه تحت تحریم‌های موجود برای تامین مالی دیدار می‌کنند. بازسازی اوکراین

ما به حمایت کلی شورای اروپا برای تسریع در تحویل تسلیحات به اوکراین در این ماه، ماه آینده نیاز داریم. آنها بسیار مهم خواهند بود زیرا روسیه در حال برنامه ریزی یک حمله است… اگر همه اینها را قبلاً داشتیم، می توانستیم یک ضد حمله را آغاز کنیم.

به گفته این مقام، زلنسکی همچنین از رهبران اتحادیه اروپا می خواهد که به سرعت در تلاش کشورش برای پیوستن به بلوک غرب و همچنین حمایت از طرح صلح کیف اقدام کنند.

این مقام گفت: ما کاملا مطمئن هستیم که تصمیم برای آغاز مذاکرات الحاق می تواند در سال جاری اتخاذ شود.

(گزارش توسط گابریلا باچینسکا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.