زشت ترین مردم جهان؛ ۸ کشوری که مردم نه چندان زیبا دارد!

[ad_1] درک مفهوم “زشت” می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا دارای مولفه‌های عینی و ذهنی است. زشتی و زیبایی هم خاصیت اشیاء است و هم تابعی از احساسی که مردم وقتی کسی را می‌بینند، تجربه می‌کنند. هنگامی که دو نفر به یک چیز مشابه نگاه می‌کنند، ممکن است یکی آن را جذاب و دیگری آن را

کد خبر : 440365
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
زشت ترین مردم جهان؛ ۸ کشوری که مردم نه چندان زیبا دارد!

[ad_1]

درک مفهوم “زشت” می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا دارای مولفه‌های عینی و ذهنی است. زشتی و زیبایی هم خاصیت اشیاء است و هم تابعی از احساسی که مردم وقتی کسی را می‌بینند، تجربه می‌کنند. هنگامی که دو نفر به یک چیز مشابه نگاه می‌کنند، ممکن است یکی آن را جذاب و دیگری آن را زشت بداند. در واقع اصطلاح “زیبایی در چشم بیننده است” کاملا درست به نظر می‌رسد. با این حال، زشت را می‌توان غیرجذاب و ناخوشایند بودن دانست. در این مقاله کشورهای دارای زشت ترین مردم جهان را خواهید شناخت. با ما همراه باشید.

چرا برخی افراد زشت به نظر می‌رسند؟

بسیاری از متفکران بزرگ دوران باستان دیدگاه‌های خود را در مورد «زیبایی» و «زشتی» ارائه کرده و مدعی شده‌اند که در شکل وجود دارد و در روح تجسم یافته است. با این حال، دانشمندان همچنین برخی از دلایل احتمالی را کشف کرده اند که چرا برخی از افراد زشت به نظر می‌رسند. موارد زیر از جمله مهم‌ترین عوامل زشت شدن آدم‌ها هستند:

کم خوابی

بیماری قلبی، بیماری کلیوی، فشار خون بالا، دیابت، سکته مغزی، چاقی و افسردگی برخی از بسیاری از اختلالات جدی مرتبط با خواب ناکافی هستند. چشم‌های پف‌کرده و کدر شدن چهره دو نشانه واضح خواب بد شبانه هستند.

حالات چهره آدم‌ها

از نظر ما آدم‌ها کسی زیباست که بتوانیم به راحتی احساسات او را بخوانیم و درک کنیم که چه چیزی از سرش می‌گذرد.

استرس

روش های خانگی برای درمان استرس و اضطراب غلبه بر اضطراب اجتماعی در مهمان زشت ترین مردم جهان

روند پیری پوست را می‌توان تا حد زیادی با استرس تسریع کرد. تجزیه کلاژن و الاستین توسط هورمون‌های استرس و تداخل آنها در بازسازی می‌تواند باعث تسریع شروع خطوط و چین و چروک و حتی تسریع روند پیری شود. استرس همچنین روی مو و رشد آن تأثیر می‌گذارد و منجر به ریزش مو می‌شود.

بوی بدن

بوی بد می‌تواند یک عامل شرم و خجالت جدی باشد. حتی در حالی که این بوها معمولاً با بهداشت نامناسب مرتبط هستند، ممکن است راه بدن شما برای گفتن مشکلی باشد و باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

رنگدانه‌های پوست

بدون توجه به ساختار صورت، رنگ پوست تأثیر زیادی بر جذابیت و زیبایی آدم‌ها دارد. طبیعی است که پوست صاف و بدون لکه‌های تیره تا حدی در جذابیت نقش دارد.

زشت ترین مردم دنیا متعلق به کدام کشور هستند؟

بنویس فهرست زیر کشورهایی هستند که زشت ترین مردم دنیا را دارند:

ایرلند­

مردم ایرلند به دلیل اصل و نسب سلتی خود، پوست رنگ پریده، موهای قرمز و صورت‌های اغلب زاویه دار دارند. رنگ چشم اکثر مردم ایرلند سبز است.

بر اساس آماری که توسط BeautifulPeople.com ایجاد شده است، ایرلند درصد بالایی آدم زشت دارد. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط یک سایت دوستیابی که فقط افراد جذاب را به عضویت می‌پذیرد، “بی چون و چرا” زشت ترین مردان جهان مردان ایرلندی هستند.

تنها 6 درصد از مردان مجرد ایرلندی (کمتر از هر ملیت دیگری) که برای عضویتBeautifulPeople.com  درخواست داده بودند، پذیرفته شدند.

لهستان

زشت ترین مردم جهان

لهستانی‌ها پوست روشن، بینی نوک تیز، چشم‌های رنگ روشن، موهای قهوه ای و قد بلندتر از حد متوسط دارند. با این حال، مردان لهستانی در BeautifulPeople.com عملکرد ضعیفی دارند.

آنها همراه با مردان ایرلندی و روسی کمترین تعداد را در این وبسایت دارند و تنها 9 درصد از متقاضیان برای عضویت تأیید می‌شوند. فقط یک سوم از زنان لهستانی به مراتب بهتر از میانگین هستند و نتایج بهتری دارند.

روسیه

زشت ترین مردم جهان

روس‌ها معمولاً بینی پهن تر، ابروهای بلوند تیره، پوست روشن و صورت گرد دارند. جیمز فرانکو، خواکین فینیکس، هریسون فورد و جیک جیلنهال تنها تعدادی از جذاب‌ترین بازیگران ‌هالیوود هستند که اصالت روسی دارند.

با وجود این، فقط 9٪ از مردان روسی به اندازه کافی جذاب هستند که در BeautifulPeople.com پذیرفته شوند! ظاهر روش‌ها به نظر سرد، ناخوشایند و بسیار غیرجذاب و خشن به نظر می‌رسد.

بریتانیا

زشت ترین مردم جهان

بریتانیا به عنوان کشوری با مردمانی زشت، پوست رنگ پریده و دندان‌های وحشتناک در نظر گرفته می‌شود. تنها 15 درصد از زنان بریتانیایی و 12 درصد از مردان بریتانیایی برای عضویت در BeautifulPeople.com تایید می‌شوند.

ترکیه

زشت ترین مردم جهان

مردم ترکیه عمدتاً پوست زیتونی و موهای قهوه ای دارند. شکل چشم‌های آنها بزرگ و بادامی است. ترکیه در فهرست کشورهایی که زشت ترین زنان جهان را دارند در رتبه پایین این فهرست قرار دارد و نشان می‌دهد که زیبایی هیچ ارتباطی با آب و هوا ندارد.

زنان و مردان ترک از نظر پذیرفته شدن خیلی هم اوضاع بدی ندارند. نرخ پذیرش زنان ترکیه 23 درصد است، در حالی که این میزان برای مردان ترک که جذابیت کمتری دارند، 20 درصد است.

آرژانتین

آرایش سبک صورت زشت ترین مردم جهان

یکی دیگر از کشورهایی که در لیست زشت ترین مردم جهان قرار دارد، کشوری است که مردان زیباتر از زنان دارد. در مقایسه با 28 درصد از مردان پذیرفته شده، تنها 19 درصد از زنان آرژانتینی پذیرش شدند.

برخی از مردم بر این باورند که چون آرژانتین کشوری پر از مهاجر است و ژن‌های مختلف با هم ترکیب می‌شوند زنان آرژانتینی جذابیت چندانی ندارند.

چین

زشت ترین مردم جهان

خانم‌ها و آقایان چینی احتمالاً از وب سایت Beautiful People کمی ناراحت هستند. به ویژه زنان، زیرا تنها 15 درصد از آنها پذیرش گرفته بودند. به همین دلیل، زنان چینی در لیست ما از کشورهایی با زشت ترین زنان قرار گرفتند.

آلمان

زشت ترین مردم جهان

به جرات می‌توان گفت که آلمانی‌ها مورد تحسین مردم سراسر جهان نیستند. آنها کمی سرد، سخت و ترسناک تلقی می‌شوند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.