زاهدی: آغاز موج چهارم کرونا نتیجه بی تدبیری هاست

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آنچه بی‌برنامگی برای مقابله با ویروس کرونا خواند و همچنین به دلیل آغاز موج چهارم از هیات رییسه خواست که از وزیر بهداشت برای حضور در جلسات علنی هفته آینده مجلس جهت ارائه گزارش دعوت کند. به گزارش ایسنا، محمد مهدی زاهدی در

کد خبر : 39833
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۳۲
زاهدی: آغاز موج چهارم کرونا نتیجه بی تدبیری هاست



یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آنچه بی‌برنامگی برای مقابله با ویروس کرونا خواند و همچنین به دلیل آغاز موج چهارم از هیات رییسه خواست که از وزیر بهداشت برای حضور در جلسات علنی هفته آینده مجلس جهت ارائه گزارش دعوت کند.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی زاهدی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی  گفت: از همه کسانی که در انعقاد تفاهم‌نامه بین دو کشور مقتدر ایران و چین زحمت کشیدند تشکر می‌کنم امیدوارم برنامه‌های اجرایی آن با تصویب مجلس عملیاتی شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در مذاکرات ۱+۴ در مورد سرنوشت برجام و رفع تحریم‌ها، تیم مذاکره کننده کشورمان کوچکترین عقب‌نشینی از مواضع نظام نداشته باشد و با پشتیبانی ملت و مجلس شورای اسلامی از موضع قدرت مطالبات کشور را خواستار شوند.

نماینده کرمان در مجلس همچنین در تذکری به رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: این چه بی‌تدبیری و سوء مدیریت، بی‌توجهی و بی‌برنامگی برای مقابله با ویروس کرونا بود؟ از تعطیلات نوروزی سوء استفاده شد و قرنطینه‌ای صورت نگرفت که نتیجه این آمار وحشتناک مبتلایان به کرونا و آغاز موج چهارم است.

وی افزود: چه کسی پاسخگوی تعداد زیاد مرگ و میر است، ما رییس جمهور را مسئول می‌دانیم لذا از هیأت رئیسه انتظار داریم ایشان جهت پاسخگویی به مجلس فراخوانده شده و وزیر بهداشت نیز هفته آینده در مجلس برای ارائه گزارش حضور یابد.

زاهدی در تذکری دیگر به رئیس جمهور و وزیر نیرو با اشاره به مشکل کمبود آب در کرمان گفت: کرمان با مشکل آب روبرو بوده و تشنه است، امسال نسبت به سال گذشته حدود ۷۱ درصد کمبود آب داریم آن هم در شرایطی که سال گذشته نیز هر روز منطقه‌ای از کرمان قطعی آب داشت. اگر سال قبل سپاه و ارتش نبود که با تانکر آب به نقاط مختلف کرمان برساند با تبعات اجتماعی زیادی روبرو بودیم. چرا با بی‌تدبیری حاضر نیستید بخشی از آبی که از خلیج فارس تا سرچشمه کرمان رسیده را به عنوان آب شرب کرمان تخصیص دهید؟ کرمان آب کشاورزی و شرب می‌خواهد نه صنعت.

وی با بیان اینکه کرمان در معرض فاجعه است، تصریح کرد: اگر به داد کرمان نرسیم در تابستان پیش رو با مشکلات امنیتی و اجتماعی روبرو خواهیم شد. در آن زمان است که دولت باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.