ری دالیو، بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری میلیاردر، از سمت خود به عنوان مدیر عامل Bridgewater Associates کناره گیری کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس انتقال حق رای در 30 سپتامبر، بنیانگذار صندوق تامینی میلیاردر، ری دالیو، از سمت مدیر اجرایی Bridgewater Associates کناره گیری کرده است. یکی از مدیران اجرایی Bridgewater روز سه شنبه توضیح داد که “ری دیگر حرف نهایی را در رابطه با این موضوع نمی زند.” آینده صندوق تامینی ری دالیو، بنیانگذار غول

کد خبر : 263448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
ری دالیو، بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری میلیاردر، از سمت خود به عنوان مدیر عامل Bridgewater Associates کناره گیری کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس انتقال حق رای در 30 سپتامبر، بنیانگذار صندوق تامینی میلیاردر، ری دالیو، از سمت مدیر اجرایی Bridgewater Associates کناره گیری کرده است. یکی از مدیران اجرایی Bridgewater روز سه شنبه توضیح داد که “ری دیگر حرف نهایی را در رابطه با این موضوع نمی زند.” آینده صندوق تامینی

ری دالیو، بنیانگذار غول صندوق سرمایه گذاری و Bridgewater Associates از سمت خود کناره گیری کرد، مارک برتولینی و نیر بار دیا، مدیران ارشد اجرایی، مدیریت ارشد را به دست گرفتند.

در روز سه‌شنبه، 4 اکتبر، پس از تأسیس Bridgewater Associates بیش از 40 سال پیش، ری دالیو از سمت مدیر ارشد اجرایی کناره‌گیری کرد. اریک شاتزکر از بلومبرگ اولین بار پس از اینکه موسس صندوق تامینی در 30 سپتامبر تمام حق رای خود را به هیات مدیره واگذار کرد، در این مورد گزارش داد. پس از تاسیس بریج واتر در سال 1975، دالیو به عنوان یک غول سرمایه گذاری تامینی در نظر گرفته شد و در ده سال اول کسب و کار. بریج واتر 5 میلیون دلار سرمایه گذاری از بانک جهانی دریافت کرد.

گزارش شاتزکر به نقل از مدیر اجرایی Bridgewater، نیر بار دی، که به خبرنگار گفت: «ری دیگر حرف آخر را نمی‌زند». دالیو همچنین در مورد استعفای خود در توییتر و او صحبت کرد به مردم گفت که امروز یک روز ویژه برای او بود زیرا او “کنترل من بر بریج واتر را به نسل بعدی منتقل کرد.” دالیو افزود:

احساس خوبی نسبت به مردم و «ماشین» تحت کنترل دارم. این لحظه گذار نقطه اوج یک سفر 47 ساله است.

دالیو همچنین به دلیل منتقد بودن بیت کوین (BTC) و فناوری بلاک چین شناخته شده است. تایتان صندوق تامینی بارها توضیح داده است که معتقد است دولت‌ها در نهایت ارزهای دیجیتال را غیرقانونی خواهند کرد.

دالیو: «فکر می‌کنم در پایان روز اگر واقعاً موفق باشد، آن را می‌کشند و سعی می‌کنند آن را بکشند». گفت دو ماه قبل از اینکه بیت کوین (BTC) به 69 هزار دلار در هر واحد برسد. او افزود: «فکر می‌کنم آن‌ها را خواهند کشت زیرا راه‌هایی برای کشتن آن دارند».

در فوریه گذشته، دالیو خاطرنشان کرد که «درصد ناچیزی» از ارزهای دیجیتال در کارنامه خود دارد زیرا می‌خواهد «تنوع» کند. با این حال، وی در ادامه تاکید کرد: «احتمالاً از سوی دولت‌های مختلف غیرقانونی خواهد بود». تا جایی که به بریج واتر مربوط می شود، دالیو توضیح داد مارک برتولینی و نیر بار دئا، مدیران عامل صندوق تامینی، مسئول مدیریت ارشد خواهند بود.

دالیو گفت: “امیدوارم تا زمانی که بمیرم، مربی، سرمایه گذار و عضو هیئت مدیره در بریج واتر باشم، زیرا من و آنها عاشق انجام این کارها با هم هستیم.” نتیجه گیری در اظهارات روز سه شنبه خود

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت بیت کوین، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، فناوری بلاک چین، بریج واتر، شرکای بریج واتر، ارزهای دیجیتال، اریک شاتزکر، صندوق تامینی، موسس صندوق تامینی، مارک برتولینی، نیر بار دی، بیت کوین یاغی، ری دالیو

نظر شما در مورد کناره گیری ری دالیو از سمت مدیر عامل Bridgewater Associates چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.