ریپیه بورس آرژانتین 50 میلیون دلار در آخرین دور سرمایه گذاری تحت رهبری DCG جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] ریپیو ، صرافی آمریکای لاتین (لاتام) که مقر آن در آرژانتین است ، در آخرین دور تامین مالی خود ، به رهبری گروه ارزهای دیجیتال (DCG) ، 50 میلیون دلار جمع آوری کرد. این صرافی که در کشورهایی مانند آرژانتین و برزیل دارای استحکام است ، از این وجوه جدید برای گسترش بیشتر به

کد خبر : 107553
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
ریپیه بورس آرژانتین 50 میلیون دلار در آخرین دور سرمایه گذاری تحت رهبری DCG جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

ریپیو ، صرافی آمریکای لاتین (لاتام) که مقر آن در آرژانتین است ، در آخرین دور تامین مالی خود ، به رهبری گروه ارزهای دیجیتال (DCG) ، 50 میلیون دلار جمع آوری کرد. این صرافی که در کشورهایی مانند آرژانتین و برزیل دارای استحکام است ، از این وجوه جدید برای گسترش بیشتر به کشورهای جدید در منطقه و تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تجارت صرافی رمزنگاری استفاده خواهد کرد.

Ripio 50 میلیون دلار در دور تامین مالی سری B دریافت می کند

Ripio ، یکی از بزرگترین مبادلات ارزهای رمزنگاری شده در Latam ، 50 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B خود جمع آوری کرده است که هدف آن ادامه رشد در منطقه است. دور تأمین مالی توسط گروه ارزهای دیجیتال (DCG) ، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مشهور مستقر در نیویورک رهبری شد. این دور همچنین با مشارکت Tim Draper سرمایه گذار بیت کوین ، Amplo (سرمایه گذاران Robinhood) ، Marcos Galperin (مدیرعامل Mercado Libre) و مارتین Migoya (مدیر عامل Globant) انجام شد.

این وجوه به ریپیو کمک می کند تا نام تجاری خود را در لاتام ، پس از خرید Bitcointrade ، از معتبرترین صرافی های برزیل ، در اوایل سال جاری ادامه دهد. برنامه توسعه این صرافی شامل تقویت موقعیت خود در بازارهای فعلی و همچنین گسترش آن به کشورهای دیگر مانند کلمبیا ، مکزیک و اروگوئه در اواخر امسال است. در این مورد ، سباستین سرانو ، مدیرعامل Ripio ، اظهار داشت:

این اعلان برای ما یک گام طبیعی است که به ما امکان می دهد تا با گسترش ماموریت دسترسی به دنیای رمزنگاری ، ایجاد ابزارهای ساده و ارائه اطلاعات و منابع با کیفیت برای تسهیل مسیر ورود به دیجیتال جدید ، به گسترش و ادغام محصولات خود در منطقه ادامه دهیم. اقتصاد

Crypto هنوز برای بازارهای Latam تازه است

Ripio می خواهد از میزان جدید ارزهای رمزنگاری شده در بازارهای Latam استفاده کند. به نظر می رسد که خارج از سنگرهای ارزهای رمزنگاری شده مانند ونزوئلا ، آرژانتین و برزیل ، منطقه مناسبی برای مشاغل جدید است. خوان مندز ، رئیس برند Ripio ، اظهار داشت که این شرکت در حال آماده سازی برای خرید صرافی در کلمبیا است. کلمبیا کشوری است که برخی از شرکت های رمزنگاری در آن دست به دست هم داده اند ، اما هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد که بحث استفاده و پذیرش رمزنگاری مطرح می شود.

DCG همچنین اطمینان دارد که این صرافی در آینده همچنان رشد خواهد کرد و به بانک های زیر بانک در منطقه دسترسی به اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده می دهد. جیسون یاکاون ، مدیر سرمایه گذاری گروه ارزهای دیجیتال ، اظهار داشت:

Ripio بخش مهمی از اکوسیستم دارایی های دیجیتال است و کار آن برای گسترش دسترسی به محصولات مالی در سراسر آمریکای جنوبی ضروری است.

نظر شما در مورد آخرین دور سرمایه گذاری ریپیو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.