ریودوژانیرو در سال آینده پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را برای مالیات می‌پذیرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] ریودوژانیرو، یکی از نمادین‌ترین شهرهای قاره آمریکای جنوبی، اعلام کرده است که به شهروندانش اجازه می‌دهد با ارزهای دیجیتال مالیات پرداخت کنند. این امر آن را به اولین شهر در کشور تبدیل می کند که این کار را انجام می دهد، با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال رونق دارد. این اقدامات بخشی از

کد خبر : 184615
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ریودوژانیرو در سال آینده پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را برای مالیات می‌پذیرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

ریودوژانیرو، یکی از نمادین‌ترین شهرهای قاره آمریکای جنوبی، اعلام کرده است که به شهروندانش اجازه می‌دهد با ارزهای دیجیتال مالیات پرداخت کنند. این امر آن را به اولین شهر در کشور تبدیل می کند که این کار را انجام می دهد، با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال رونق دارد. این اقدامات بخشی از طرحی است که در آن شهر در آینده بخشی از سرمایه خود را در دارایی های کریپتو سرمایه گذاری می کند.

ریودوژانیرو گزینه های پرداخت مالیات خود را گسترش خواهد داد

شهر ریودوژانیرو طرحی را برای معرفی ارزهای رمزنگاری شده در گزینه های پرداخت مالیاتی خود فاش کرد. در یکی از رویدادهای اخیر که شهردار شهر، ادواردو پیس، حضور داشت، مأموران شهرداری از برنامه شروع جمع‌آوری ارزهای دیجیتال برای مالیات شهرداری به نام IPTU از سال آینده خبر دادند. این مالیات مربوط به اموال شهروندان و ارزش آنها است و توسط شهرداری اخذ می شود.

این ابتکار، ریودوژانیرو را به اولین شهری در برزیل تبدیل می‌کند که امکان پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، برای تکمیل این هدف، شهر باید به شرکت های شخص ثالثی تکیه کند که پرداخت ها را پردازش کرده و آنها را به پول فیات تبدیل می کنند. به این ترتیب، شهر فقط رئال برزیل را دریافت می کند و در عین حال کاربران را قادر می سازد با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

در مورد این پیشنهاد جدید، شهردار ادواردو پیس اظهار داشت:

تلاش ما در اینجا این است که روشن کنیم که در شهر ریو ابتکارات رسمی داریم که این بازار را به رسمیت می شناسد. اکنون کسانی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند و در شهر ریو زندگی می کنند، می توانند این دارایی را در اینجا با پرداخت مالیات رسمی در شهر ریو خرج کنند. و ما به سرعت به جلو حرکت می کنیم.


طرح هایی برای آینده

با این حال، طرح شهر برای ادغام ارزهای دیجیتال به همین جا ختم نمی شود. به گفته پدرو پائولو، وزیر امور مالی و برنامه ریزی برای ریو، شهر برنامه هایی برای گنجاندن خدمات بیشتر تحت این سیستم پرداخت جدید دارد. پائولو بیان کرد:

در آینده، این ممکن است به خدماتی مانند تاکسی سواری تعمیم یابد. در ادامه، ما از این دارایی های رمزنگاری برای تحریک هنر، فرهنگ و گردشگری از طریق NFTها استفاده خواهیم کرد و یک سیاست حاکمیتی مستحکم و مسئولانه برای ارزیابی تحقق سرمایه گذاری های رمزنگاری ایجاد خواهیم کرد.

برای این آخرین هدف، شهر ریو یک موسسه جدید به نام کمیته شهرداری برای سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری ایجاد خواهد کرد که بهترین راه را برای قرار دادن برخی از سرمایه‌های شهری در ارزهای دیجیتال، با رعایت تمام قوانین مخارج عمومی در کشور بررسی می‌کند. این شهر در ماه ژانویه این طرح را اعلام کرده بود و اعلام کرده بود که در آن زمان 1 درصد از وجوه شهر در کریپتو قرار می گیرد.

نظر شما در مورد پذیرش ارزهای رمزنگاری شده در ریودوژانیرو به عنوان پرداخت مالیات شهرداری چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.