ریزش سنگین قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، تارا و کوییک + جدول

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، بازار خودرو همچنان در مسیر ریزشی حرکت می‌کند؛ اگرچه بنا به گفته نمایشگاه‌داران، میزان کاهش قیمت‌ها هنوز به حدی نبوده که قیمت‌ها به قبل از افزایش برگردد. بنا به گفته سعید موتمنی، رییس سابق اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، جهش یک ماه اخیر قیمت خودرو ناشی از خبر فروش ۱۲۰

کد خبر : 463540
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۰۱
ریزش سنگین قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، تارا و کوییک + جدول

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، بازار خودرو همچنان در مسیر ریزشی حرکت می‌کند؛ اگرچه بنا به گفته نمایشگاه‌داران، میزان کاهش قیمت‌ها هنوز به حدی نبوده که قیمت‌ها به قبل از افزایش برگردد.

بنا به گفته سعید موتمنی، رییس سابق اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، جهش یک ماه اخیر قیمت خودرو ناشی از خبر فروش ۱۲۰ هزار خودرو با نرخ ۵ درصد زیر حاشیه بازار بود که همزمان با آن خبر، افزایش نرخ ارز را هم داشتیم که در نهایت منجر به بالا رفتن قیمت انواع خودرو شد.

وی در مورد وضعیت فروش خودرو عنوان کرده است: بازار خودرو همچنان آرام و بدون مشتری است و خرید و فروش در نقطه صفر قرار دارد. نکته مهم این‌جاست که با توجه به نبود مشتری در بازار، نباید تا این حد افزایش قیمت داشته باشیم.

موتمنی به عرضه خودرو هم اشاره کرده و متذکر شده است: مدت هاست که خودرو در بازار کم است و آن‌طور که باید عرضه نمی‌شود. بازار خودرو یک نیازی دارد که اگر تامین شود، این میزان از افزایش قیمت‌ها را نخواهیم داشت.

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

به گزارشی خبرگزاری هوشمند نیوز، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است پراید ۱۵۱ در حدود ۳ میلیون تومان ارزان شد و به زیر کانال ۳۰۰ میلیون تومان رفت. این خودرو در بازار ۲۹۷ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۳ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۲ میلیون تومان کاهش یافت و به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۷ میلیون تومانی، در بازار ۶۴۵ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۳ میلیون تومانی، ۷۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی، ۷۴۵ میلیون تومان فروخته شد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲نیز ۱۸ میلیون تومان ریخت و ۷۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در حدود ۱۲ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ۷۸۵ میلیون تومان فروخته شد.

در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در حدود ۵ میلیون تومان کاهش یافت و به ۳۹۵ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX هم در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۳۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به یک میلیارد تومان رسید. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم ۱۵ میلیون تومان کاهش یافت و به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان رسید. اما راناپلاس بدون تغییر، به قیمت ۵۸۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان و ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۸۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم ۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

ریزش سنگین قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، تارا و کوییک + جدول

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.