ریجکتی ویزا کانادا | قوانین مهاجرت به کانادا در سال 2021

اطلاعات جامع در باب ریجکتی ویزا کانادا همیشه رویای مهاجرت به کشورهای مدرن و پیشرفته وجود داشته است و این یک میل و خواسته طبیعی است و افراد دوست دارند که برای ارتقاء و بهبود سطح زندگی دست به مهاجرت بزنند . از اینرو معمولا کشورهایی که از سطح زندگی ایده آل و رفاه بالایی

کد خبر : 108837
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
ریجکتی ویزا کانادا | قوانین مهاجرت به کانادا در سال 2021


اطلاعات جامع در باب ریجکتی ویزا کانادا

همیشه رویای مهاجرت به کشورهای مدرن و پیشرفته وجود داشته است و این یک میل و خواسته طبیعی است و افراد دوست دارند که برای ارتقاء و بهبود سطح زندگی دست به مهاجرت بزنند . از اینرو معمولا کشورهایی که از سطح زندگی ایده آل و رفاه بالایی برخور دارند بیشتر از سایر کشورها برای مهاجرت انتخاب می شوند . یکی از این کشورها که امروز به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت در دنیا تبدیل شده کشور کاناداست .

سرزمین پهناور و کم جمعیتی که با زیرساخت های اقتصادی قدرتمند و منابع طبیعی غنی و… به یکی از کشوهای ایده آل برای زندگی و کار بدل گشته است . اما نکته اینجاست که به صرف داشتن رویای مهاجرت و اقدام برای آن نمی توانید مطمئن باشید که ویزای کانادا را اخذ خواهید کرد چون در برخی موارد ریجکتی ویزا کانادا رخ می دهد و شما از مهاجرت به کشور کانادا باز می مانید .

مباحثی که پیش از خواندن این محتوا باید بدانید :

دلایل ریجکت شدن ویزای کانادا

نحوه دریافت نوت آفیسر کانادا

نمونه سفارش نوت ATIP

نحوه اعتراض به ریجکتی ویزای تحصیلی

 

این در حالی است که ممکن است شما هفته ها و ماه ها وقت صرف کرده باشید تا بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید ولی با وجود فراهم آوردن مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا و تلاشی که برای احراز صلاحیت مورد نظر سفارت کانادا داشته اید با ریجکتی ویزا کانادا مواجه گشته و تمام تلاش و اقدام چند ماهه خود را بر باد رفته می بینید .

اینجاست که برخی چون فکر می کنند مدارک آنها و اقداماتشان برای اخذ ویزای کانادا کامل و بی عیب بوده دچار ابهام شوند و به نوعی سردرگمی برسند و آنهایی که مدارک و اقداماتشان ناکافی بوده در جهت رفع مشکل برآیند . عده قلیلی هم که زیاد به قوانین مهاجرتی آشنایی ندارند ممکن است در صورت مواجه شدن با ریجکتی ویزا کانادا بطور کلی قید مهاجرت را بزنند .

اما در خصوص این مسائل و مواجه شدن با ریجکتی ویزا کانادا جالب است بدانید که در غالب موارد ریجکتی ویزا کانادا با پیگیری درست و اصلاح و رفع مدارک به ویزای کانادا منجر گشته است. منتها یک پیش شرط دارد و آن ابتدا آگاهی کامل نسبت به علت ریجکتی ویزای شما و سپس اقدام موثر در جهت رفع مشکل ریجکتی ویزا است .

دلایلی که می تواند همچون یک سد در مقابل ویزای کانادای شما قرار گیرد را می توان در دو دسته بندی قرار داد دسته اول دلایل عمومی چون سوء سابقه کیفری ، وابستگی و عضویت به گروه های خاص ، مدارک جعلی و مخدوش ، نقص پرونده ، وضعیت مالی ضعیف ، عدم دلایل روشن از وابستگی شما به کشور مبدأ برای بازگشت ، نداشتن پلن و هدف مشخص از سفر و… می باشد .

چطور از ریجکتی ویزا کانادا جلوگیری کنیم ؟

دسته دوم به دلایل اختصاصی است که مربوط به نوع ویزایی است که برای آن اقدام کرده اید مثلا اگر برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نموده اید ، مسائلی چون عدم تمکن مالی برای تحصیل در کانادا، برنامه و پلن تحصیلی نامشخص ، فاصله زیاد بین دو مقطع تحصیلی یا به قولی وجود گپ تحصیلی ، مدرک زبان و… باشد .

همینطور برای ویزای کاری ، مسائلی از این قبیل نداشتن جاب آفر معتبر ، نداشتن تجربه کاری متناسب با رشته ای که در آن تحصیل کرده است ، سن بالا ، چون می بایست سن زیر ۴۰ سال باشد ، قرار نداشتن حرفه و تخصص فرد در دسته مشاغل مورد نیاز کشور کانادا و حتی عدم کسب امتیاز ۶۷ که حداقل امتیاز در سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر کانادا برای اخذ ویزای کاری است و … تاثیرگذار است و منجر به ریجکتی ویزا کانادا می شود .

با اینحال در اقدام شما برای هر یک از روش های اخذ ویزای کانادا یک سری شرایط های عمومی و خصوصی از سوی اداره مهاجرت کانادا ( Canadian Immigration Service ) در نظر گرفته شده است که اگر هر یک از آنها احراز نگردد با ریجکتی ویزا کانادا مواجه خواهید شد .

که البته این به معنای پایان کار نیست و بسته به علت ریجکتی ویزا می توانید از طرق مختلف اعم از درخواست مجدد ویزا با مدارک جدید ، درخواست بررسی مجدد مدارک بدون تغییر در آنها چون به جهت تعدد درخواست ها امکان اشتباه هم وجود دارد و در نهایت اعتراض در کورت که همان شکایت در دادگاه عالی کانادا است و این روش بیشتر مختص کسانی است که از کامل و دقیق بودن مدارک خود اطمینان دارند .

 



Post Views:
1



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.