رگولاتور FX چین می گوید از اقدامات سیاستی برای تثبیت انتظارات یوان استفاده خواهد کرد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل-یک اسکناس یوان چین در این عکس تصویری دیده می شود. 31 مه 2017. رویترز/توماس وایت/تصویر/عکس فایل پکن (رویترز) – تنظیم کننده ارز خارجی چین روز جمعه اعلام کرد که به طور جامع از تدابیر سیاستی برای تثبیت انتظارات بازار استفاده خواهد کرد، در زمانی که واحد پول یوان با فشار

کد خبر : 377894
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
رگولاتور FX چین می گوید از اقدامات سیاستی برای تثبیت انتظارات یوان استفاده خواهد کرد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل-یک اسکناس یوان چین در این عکس تصویری دیده می شود. 31 مه 2017. رویترز/توماس وایت/تصویر/عکس فایل

پکن (رویترز) – تنظیم کننده ارز خارجی چین روز جمعه اعلام کرد که به طور جامع از تدابیر سیاستی برای تثبیت انتظارات بازار استفاده خواهد کرد، در زمانی که واحد پول یوان با فشار نزولی دوباره مواجه است.

پول چین در سال جاری حدود 4 درصد در برابر دلار از دست داده است که یکی از بدترین ارزهای آسیایی است که به دلیل افزایش اختلاف بازدهی با ایالات متحده و نشانه هایی از بهبود اقتصادی متزلزل تحت فشار قرار گرفته است. [CNY/]

مقامات پولی به زیان سریع یوان در هفته‌های اخیر با تشدید تلاش‌ها برای دفاع از آن با کاهش قوانین برای اجازه دادن به شرکت‌ها برای استقراض بیشتر در خارج از کشور و تنظیم معیار روزانه، در کنار معاملات خرید یوان توسط بانک‌های دولتی، پاسخ داده‌اند.

وانگ چونیینگ، سخنگوی اداره ارز ایالتی (SAFE) گفت: در آینده، نرخ مبادله یوان شرایطی را دارد که اساساً در سطوح معقول و متعادل ثابت بماند.

ابزارها قرار است استفاده شوند. ما به سیاست‌های جامع پایبند خواهیم بود، بر تثبیت انتظارات تمرکز خواهیم کرد و اقدامات متفاوتی را بر اساس شرایط واقعی انجام خواهیم داد تا محیط و انتظارات باثباتی را برای بازار فراهم کنیم.

او گفت که دورهای قبلی شوک های خارجی، رگولاتورها را به تجربه، ابزار و اقدامات لازم برای مقابله با چنین شرایطی مجهز کرده بود.

وانگ بار دیگر تاکید کرد که تنظیم‌کننده‌ها به شدت از نوسانات شدید نرخ ارز جلوگیری می‌کنند، در حالی که پایه، توانایی و اطمینان برای پایدار نگه داشتن عملیات بازار ارز را دارند.

فعالان بازار چنین اظهارات رسمی را به عنوان راهنمایی شفاهی در برابر شرط‌بندی یک طرفه بر روی ارز می‌دانند و ضعف مداوم یوان می‌تواند باعث شود تنظیم‌کننده‌ها اقدامات سیاسی بیشتری برای حمایت از آن اتخاذ کنند.

ارزش هر دلار به 7.1702 تقویت شد که نسبت به بسته شدن در اواخر شب قبل از 7.1777 افزایش داشت.

به طور جداگانه، رگولاتور FX گفت که سرمایه گذاران خارج از کشور در نیمه اول سال جاری اوراق قرضه یوان خشکی به ارزش 79 میلیارد دلار خریداری کرده اند که جریان خروجی خالص مشاهده شده در کل سال 2022 را معکوس کرده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.