رگولاتور ژاپنی FTX ژاپن را با دستور تعلیق کسب و کار – مقررات بیت کوین نیوز

رگولاتور ارشد مالی ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA)، دستور تعلیق کسب و کار را به FTX Japan، شرکت تابعه ژاپنی FTX.com صادر کرده است. ناظر مالی همچنین به صرافی رمزارز دستور داده است تا یک طرح بهبود کسب و کار را تا 16 نوامبر ارائه کند. رگولاتور ژاپنی علیه FTX ژاپن اقدام می کند آژانس

کد خبر : 279647
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
رگولاتور ژاپنی FTX ژاپن را با دستور تعلیق کسب و کار – مقررات بیت کوین نیوز


رگولاتور ارشد مالی ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA)، دستور تعلیق کسب و کار را به FTX Japan، شرکت تابعه ژاپنی FTX.com صادر کرده است. ناظر مالی همچنین به صرافی رمزارز دستور داده است تا یک طرح بهبود کسب و کار را تا 16 نوامبر ارائه کند.

رگولاتور ژاپنی علیه FTX ژاپن اقدام می کند

آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) روز پنجشنبه اعلام کرد که دفتر مالی محلی کانتو علیه FTX Japan، شعبه ژاپنی صرافی رمزنگاری شده FTX.com توسط Sam Bankman-Fried اقدام کرده است.

سه دستور علیه صرافی کریپتو صادر شده است: یک حکم تعلیق کسب و کار، یک دستور نگهداری دارایی ها در داخل و یک دستور بهبود کسب و کار. FTX ژاپن باید از 10 نوامبر تا 9 دسامبر فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد و این صرافی نمی تواند دارایی های جدیدی را از مشتریان در این مدت بپذیرد. رگولاتور همچنین به شرکت دستور داده است تا یک طرح بهبود کسب و کار را تا 16 نوامبر ارائه کند.

در اطلاعیه FSA توضیح داده شده است که تصمیم FTX ژاپن برای توقف برداشت مشتری بدون مشخص کردن برنامه زمانی برای از سرگیری، در حالی که پذیرش دارایی های سرمایه گذاران و تراکنش های رمزنگاری ادامه دارد، به این معنی است که صرافی ساختار لازم برای ارائه خدمات صرافی رمزنگاری را به روشی که طبق آن مناسب تشخیص داده می شود، ندارد. استانداردهای ژاپنی

FTX ژاپن به سیاست شرکت مادر خود برای تعلیق برداشت اشاره کرد. این صرافی روز چهارشنبه اعلام کرد: «بر اساس سیاست دفتر مرکزی، ما به طور موقت برداشت دارایی های رمزنگاری و برداشت ارز قانونی را به حالت تعلیق درآورده ایم.

در پاسخ به دستور تعلیق کسب و کار، FTX ژاپن به کاربران خود اطلاع داد که در طول دوره تعلیق، خدمات مربوط به افتتاح حساب جدید، معاملات نقدی، سپرده‌های ارز فیات، نقل و انتقالات ارز دیجیتال و تراکنش‌های مشتقات متوقف شده است.

صرافی در خصوص دستور بهبود کسب و کار به مشتریان اطلاع داد: «همه کارکنان از جمله تیم مدیریت، این دستور بهبود کسب و کار را جدی گرفته، برنامه بهبود را تدوین کرده و به طور پیوسته آن را اجرا خواهند کرد. علاوه بر این، ما تلاشی در سطح شرکت برای رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه و تقویت بیشتر سیستم مدیریت خود در تلاش برای بازیابی اعتماد مشتریان خود انجام خواهیم داد. روز جمعه، FTX ژاپن اعلام کرد که برداشت برخی از ین ژاپن از سر گرفته شده است.

اقدامی که توسط رگولاتور ژاپنی انجام شد به دنبال سقوط چشمگیر امپراتوری ارزهای دیجیتال Bankman-Fried بود. طبق گزارشات، او به سرمایه گذاران FTX.com گفته است که شرکتش نیاز به تزریق نقدی اضطراری دارد یا ممکن است مجبور به ورشکستگی شود.

کمیسیون اوراق بهادار باهاما دارایی‌های زیرمجموعه باهاما FTX.com را مسدود کرده است و مقامات ایالات متحده در حال بررسی این مبادله به دلیل سوء استفاده از وجوه مشتریان هستند.

نظر شما در مورد اقدام تنظیم کننده مالی ژاپن علیه FTX Japan چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.