رگولاتور هنگ کنگ ریسک های مرتبط با NFT ها را به سرمایه گذاران یادآوری می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رگولاتور اوراق بهادار هنگ کنگ به سرمایه گذاران هشدار داده است که مراقب خطرات مرتبط با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) باشند. رگولاتور همچنین به سرمایه گذاران توصیه کرد که تنها در صورتی سرمایه گذاری در NFT ها را در نظر بگیرند که ریسک ها را کاملاً درک کنند. NFTs «خط بین مجموعه‌ها و

کد خبر : 214480
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
رگولاتور هنگ کنگ ریسک های مرتبط با NFT ها را به سرمایه گذاران یادآوری می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رگولاتور اوراق بهادار هنگ کنگ به سرمایه گذاران هشدار داده است که مراقب خطرات مرتبط با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) باشند. رگولاتور همچنین به سرمایه گذاران توصیه کرد که تنها در صورتی سرمایه گذاری در NFT ها را در نظر بگیرند که ریسک ها را کاملاً درک کنند.

NFTs «خط بین مجموعه‌ها و دارایی‌های مالی»

یک تنظیم کننده هنگ کنگ گفته است که NFT ها با خطراتی مواجه هستند که با سایر دارایی های مجازی مرتبط است و سرمایه گذاران در صورتی که به طور کامل چنین ریسک هایی را درک نکنند، نباید در این دارایی ها سرمایه گذاری کنند.

طبق گزارشی از Interface News، کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار هنگ کنگ (HKSRC) اعلام کرد برخی از این خطرات شامل کمبود نقدینگی در بازار ثانویه، قیمت‌های نوسان، عدم شفافیت در قیمت‌گذاری NFT و خطر هک است. .

هشدار رگولاتور پس از آن صادر شد که HKSRC اعلام کرد مشاهده کرده است که برخی از NFT ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در توضیح این گزارش، این گزارش می‌گوید: «برخی از NFT‌ها مرز بین دارایی‌های کلکسیونی و مالی، مانند تقسیم‌بندی یا همگنی با ساختارهای مشابه اوراق بهادار یا، به‌ویژه، منافع تحت «طرح‌های سرمایه‌گذاری جمعی» NFT‌های توکن‌شده را در بر می‌گیرند.

این گزارش در ادامه بیان می‌کند که اگر NFT به عنوان “منفعت تحت یک طرح سرمایه‌گذاری جمعی” تلقی شود، هر گونه بازاریابی یا توزیع آن ممکن است یک “فعالیت تنظیم شده” باشد. به گفته رگولاتور، هر فردی که چنین فعالیت تنظیم شده ای را انجام می دهد باید مجوز داشته باشد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.