رگولاتور می گوید بانک های سیستماتیک سوئیس برای بحران آماده نیستند – اخبار بیت کوین مالی

[ad_1] تنظیم کننده مالی سوئیس از برنامه های اضطراری دو بانک از پنج بانک بزرگ این کشور آلپ راضی نیست. این ارزیابی به دوره‌ای قبل از نجات Credit Suisse توسط UBS اشاره می‌کند، زمانی که مقامات آمادگی غول مشکل‌دار را به صورت مثبت ارزیابی کردند. فینما می‌گوید ۲ بانک سوئیسی قادر به اجرای طرح‌های بازیابی

کد خبر : 352129
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
رگولاتور می گوید بانک های سیستماتیک سوئیس برای بحران آماده نیستند – اخبار بیت کوین مالی

[ad_1]

تنظیم کننده مالی سوئیس از برنامه های اضطراری دو بانک از پنج بانک بزرگ این کشور آلپ راضی نیست. این ارزیابی به دوره‌ای قبل از نجات Credit Suisse توسط UBS اشاره می‌کند، زمانی که مقامات آمادگی غول مشکل‌دار را به صورت مثبت ارزیابی کردند.

فینما می‌گوید ۲ بانک سوئیسی قادر به اجرای طرح‌های بازیابی نیستند

رویترز گزارش داد که سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس (فینما) برنامه های بحران دو بانک اصلی سوئیس را ناکافی می داند. تنظیم کننده مطمئن نیست که Zürcher Kantonalbank (ZKB) و Postfinance در صورت بروز بحران به فعالیت خود ادامه دهند یا خیر.

فینما در اطلاعیه ای در روز چهارشنبه اعلام کرد، طرح اضطراری ZKB هنوز آماده اجرا نیست زیرا بانک سرمایه کافی برای افزایش سرمایه ذخیره نکرده است، در حالی که Postfinance “باید استراتژی افزایش سرمایه اضطراری خود را دوباره تنظیم کند.”

این دو به همراه Credit Suisse، UBS و Raiffeisen جزو پنج بانک “از نظر سیستماتیک مهم” کشور هستند. این ارزیابی بر اساس اسناد برنامه ریزی بحران آنها ارائه شده در سال 2022 و در پایان سال ارزیابی شده است. ادغام Credit Suisse و UBS را در نظر نمی گیرد.

در اواسط ماه مارس، سهام Credit Suisse به دلیل از دست دادن اعتماد سرمایه گذاران به پایین ترین سطح خود رسید. این بانک 54 میلیارد دلار از بانک ملی سوئیس وام گرفت و UBS با یک پیشنهاد خرید تحت حمایت دولت به کمک آن آمد. سال گذشته، فینما همچنان طرح اضطراری خود را آماده اجرا می دانست.

مدیرعامل فینما، اوربان انگهرن، اظهار داشت که رویدادهای پیرامون Credit Suisse نشان می دهد که چقدر مهم است که آماده سازی دقیق برای بحران ها باشد. وی خاطرنشان کرد: مسئولان با طرح تجدید ساختار و طرح اضطراری که 10 سال پیش وجود نداشت، گزینه هایی روی میز داشتند.

واضح است که درس های مهمی از بحران کردیت سوئیس برای آماده سازی بحران آتی وجود دارد.

انگهرن اصرار داشت که فینما به این هدف کمک خواهد کرد. اظهارات وی پس از رد اتهامات ناشی از مشکلات در دومین بانک بزرگ سوئیس توسط نهاد نظارتی منتشر شد. نمایندگان آن اصرار داشتند که واکنش آنها سریع بوده است و خواستار اختیارات بیشتر شدند.

در گزارش قطعنامه خود، این مقام همچنین خاطرنشان کرد که برای اولین بار طرح اضطراری Raiffeisen الزامات آن را برآورده می کند تا بتواند عملکردهای حیاتی را حتی در معرض خطر ورشکستگی انجام دهد. فینما در پایان گفت: «رایفیزن می‌تواند سرمایه کافی برای تجدید سرمایه و ادامه آن در صورت بروز بحران فراهم کند.

برچسب ها در این داستان

ارزیابی، بانک، بانک‌ها، اعتبار، بحران، اضطراری، فیما، طرح، طرح‌ها، پس‌فاینانس، رایفیزن، تنظیم‌کننده، گزارش، سوئیس، سوئیس، UBS، ZKB

آیا در آینده نزدیک انتظار مشکلات بیشتری با بانک های سوئیس دارید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.