رگولاتور فیلیپین نسبت به استفاده از صرافی‌های غیرمجاز ارزهای دیجیتال به دنبال فروپاشی FTX هشدار داد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین (SEC) به سرمایه گذاران توصیه کرده است که با صرافی های ارزهای دیجیتال بدون مجوز معامله نکنند. این رگولاتور تاکید کرد که این هشدار به دنبال فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX بود که “صدها هزار، حتی میلیون‌ها طلبکار بدون وثیقه را برای بازپس‌گیری پول خود به جای گذاشت.”

کد خبر : 298931
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
رگولاتور فیلیپین نسبت به استفاده از صرافی‌های غیرمجاز ارزهای دیجیتال به دنبال فروپاشی FTX هشدار داد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین (SEC) به سرمایه گذاران توصیه کرده است که با صرافی های ارزهای دیجیتال بدون مجوز معامله نکنند. این رگولاتور تاکید کرد که این هشدار به دنبال فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX بود که “صدها هزار، حتی میلیون‌ها طلبکار بدون وثیقه را برای بازپس‌گیری پول خود به جای گذاشت.”

SEC فیلیپین در مورد مبادلات رمزنگاری غیرقانونی هشدار داد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین (SEC) روز جمعه با صدور یک توصیه به مردم نسبت به انجام معاملات با صرافی های رمزنگاری ثبت نشده هشدار داد. رگولاتور نوشت:

SEC قویاً به مردم هشدار می دهد و توصیه می کند که از تراکنش با صرافی های رمزنگاری ثبت نشده و بدون مجوز قابل دسترسی و فعال در فیلیپین جلوگیری کنند.

SEC فیلیپین توضیح داد که این توصیه پس از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX صورت گرفت که “صدها هزار و حتی میلیون ها طلبکار بدون وثیقه را به جای گذاشت.”

تنظیم کننده به سرمایه گذاران یادآوری کرد که اگر نهادی قصد انجام تجارت در فیلیپین را دارد، باید در SEC ثبت نام کند. SEC ثبت کننده و ناظر بخش شرکتی فیلیپین است. این شرکت بر بیش از 600000 شرکت فعال نظارت می کند و صورت های مالی (FS) ثبت شده توسط همه شرکت های ثبت شده در آن را ارزیابی می کند. علاوه بر این، رگولاتور تاکید کرد: «اوراق بهادار نباید برای فروش یا توزیع در فیلیپین فروخته شود یا برای فروش یا توزیع در فیلیپین عرضه شود، بدون اینکه بیانیه ثبتی که به درستی در کمیسیون ثبت و تأیید شده باشد».

SEC فیلیپین توضیح داد که پلتفرم‌های معاملاتی رمزنگاری ثبت نشده «محصولات و طرح‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که ریسک بالایی دارند و گاهی اوقات کلاه‌بردار هستند».

تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال ثبت‌نشده عمداً سرمایه‌گذاران فیلیپینی و وام‌گیرندگان را از طریق تبلیغات آنلاین در رسانه‌های اجتماعی هدف قرار می‌دهند و به‌طور غیرقانونی به فیلیپینی‌ها اجازه دسترسی به پلتفرم‌های آنلاین خود را می‌دهند و اجازه ثبت‌نام، ایجاد یا ثبت حساب‌های مشتری از طریق ابزارهای آنلاین را می‌دهند.

بانک مرکزی فیلیپین، Bangko Sentral ng Pilipinas (BSP)، فهرستی از ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) را که مجوز فعالیت در این کشور را دارند، نگهداری می کند. تا 30 نوامبر، 19 شرکت در این لیست وجود دارد.

آنها ABA Global Philippines (با نام مستعار Coex Star)، Appsolutely، Atomtrans Tech، Betur (معروف به Coins.ph)، Bexpress، Bloom Solutions، Coinville Phils، Etranss Remittance International، Frenetic، I-Remit، Moneybees Forex، Paymaya Philippines، Philbit Money هستند. خدمات تعویض و حواله (معروف به Philbit)، تبادل دارایی دیجیتال فیلیپین (با نام مستعار PDAX)، Rebittance، Topjuan Technologies، Wibs PHP، Xenremit، و Zybi Tech (معروف به Juan Cash).

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Chainalysis، فیلیپین در میان کشورهایی است که بیشترین پذیرش رمزارز را دارد. بانک مرکزی همچنین به طور مرتب به سرمایه گذاران در مورد تعامل با ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ثبت نشده هشدار می داد. در ماه آگوست، BSP اعلام کرد که پذیرش درخواست های مجوز کریپتو را به مدت سه سال از سپتامبر متوقف خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

Bangko Sentral ng Pilipinas، فیلیپین، بانک مرکزی فیلیپین، تنظیم‌کننده رمزارز فیلیپین، هشدار رمز ارز فیلیپین، FTX فیلیپین، تنظیم‌کننده فیلیپین، فیلیپین SEC، فیلیپین، صرافی‌های رمزنگاری بدون مجوز، صرافی‌های رمزنگاری ثبت نشده، صرافی‌های رمزنگاری ثبت نشده

نظر شما در مورد هشدار SEC فیلیپین به سرمایه گذاران در مورد تراکنش با صرافی های رمزنگاری ثبت نشده چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.