رگولاتور فیلیپین به مردم درباره تعامل با ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری خارجی هشدار می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی فیلیپین، تنظیم کننده اصلی بخش رمزنگاری این کشور، به سرمایه گذاران در مورد تعامل با ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ثبت نشده و خارجی هشدار داده است. رگولاتور گفت: «ممکن است چالش‌های بیشتری را در زمینه اعمال مراجعات قانونی و مکانیسم‌های حفاظت از مصرف‌کننده و جبران خسارت برای مشتریان محلی، از جمله سایر

کد خبر : 243631
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
رگولاتور فیلیپین به مردم درباره تعامل با ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری خارجی هشدار می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی فیلیپین، تنظیم کننده اصلی بخش رمزنگاری این کشور، به سرمایه گذاران در مورد تعامل با ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ثبت نشده و خارجی هشدار داده است. رگولاتور گفت: «ممکن است چالش‌های بیشتری را در زمینه اعمال مراجعات قانونی و مکانیسم‌های حفاظت از مصرف‌کننده و جبران خسارت برای مشتریان محلی، از جمله سایر موارد، ایجاد کنند».

هشدارهای رمزنگاری بانک مرکزی فیلیپین

بانک مرکزی فیلیپین، Bangko Sentral ng Pilipinas (BSP)، روز سه شنبه هشداری عمومی در مورد ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ثبت نشده و خارجی صادر کرد. در فیلیپین، بانک مرکزی تنظیم کننده اصلی بخش کریپتو است.

در این اطلاعیه آمده است:

Bangko Sentral ng Pilipinas (Bangko Sentral) قویاً از عموم می‌خواهد که با ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) که ثبت‌نشده یا مقیم خارج از کشور هستند، معامله نکنند.

سایت بانک مرکزی نشان می دهد که تا خردادماه 19 VASP ثبت شده است.

علاوه بر ریسک ناشی از نوسانات قیمتی مرتبط با دارایی‌های مجازی (VAs)، بانک مرکزی توضیح داد که VASPهایی که در خارج از کشور مستقر هستند «ممکن است چالش‌های بیشتری را در زمینه اعمال مراجعات قانونی و حفاظت از مصرف‌کننده و مکانیسم‌های جبران خسارت برای مشتریان محلی، از جمله، ایجاد کنند.»

بانک مرکزی تاکید کرد:

معاملات VA عموماً به عنوان فعالیت های پرریسک در نظر گرفته می شوند که ممکن است به دلیل نوسانات قیمت منجر به خسارات مالی زیادی شود.

علاوه بر این، بانک مرکزی هشدار داد که دولت در برابر ضررهای مالی ناشی از نوسانات قیمت کریپتو تضمین نمی کند. رگولاتور تاکید کرد: “مردم باید احتیاط کنند، دقت لازم را انجام دهند و همیشه مراقب خطرات قبل از درگیر شدن با فعالیت های مرتبط با VA باشند.”

Bangko Sentral ng Pilipinas از مردم خواسته است فوراً فعالیت های غیرقانونی تسهیل شده از طریق ارزهای دیجیتال و/یا ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری را به بانک مرکزی گزارش دهند.

هفته گذشته، بانک مرکزی اعلام کرد که از اول سپتامبر پذیرش درخواست‌های مجوز جدید VASP را به مدت سه سال متوقف می‌کند. رگولاتور توضیح داد که «هدف آن ایجاد تعادل بین ارتقای نوآوری در بخش مالی و اطمینان از باقی ماندن ریسک‌های مرتبط است. سطوح قابل مدیریت.»

نظر شما در مورد هشدارهای بانک مرکزی فیلیپین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.