رگولاتور دبی مجوز OKX را برای گسترش خدمات در امارات به برنامه تجارت رمزنگاری اعطا می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] اپلیکیشن معاملات ارز دیجیتال مستقر در سیشل، OKX، اخیراً آخرین ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی است که مجوز موقت برای ارائه خدمات خود در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) دریافت کرده است. مجوز موقت به OKX اجازه می دهد تا محصولات و خدمات مبادله ای خاص را به سرمایه گذاران واجد شرایط و ارائه

کد خبر : 230902
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
رگولاتور دبی مجوز OKX را برای گسترش خدمات در امارات به برنامه تجارت رمزنگاری اعطا می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

اپلیکیشن معاملات ارز دیجیتال مستقر در سیشل، OKX، اخیراً آخرین ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی است که مجوز موقت برای ارائه خدمات خود در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) دریافت کرده است. مجوز موقت به OKX اجازه می دهد تا محصولات و خدمات مبادله ای خاص را به سرمایه گذاران واجد شرایط و ارائه دهندگان خدمات مالی گسترش دهد.

OKX مجاز به گسترش برخی محصولات Exchange است

تنظیم‌کننده دارایی‌های دیجیتال دبی، سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی (VARA)، اخیراً به پلتفرم معاملاتی رمزنگاری مستقر در سیشل OKX «مجوز موقت دارایی‌های مجازی برای ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران واجد شرایط در امارات متحده عربی» اعطا کرده است.

طبق بیانیه ای که OKX منتشر کرده است، این مجوز به آن اجازه می دهد تا محصولات و خدمات مبادله ای را به سرمایه گذاران واجد شرایط و ارائه دهندگان خدمات مالی گسترش دهد. Lennix Lai، مدیر کل OKX برای دبی، با اشاره به تصمیم VARA برای اعطای مجوز موقت، گفت:

منطقه MENA یکی از بازارهایی است که سریع‌ترین رشد را برای صنعت ما دارد و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که در قلب این اکوسیستم پر رونق قرار داریم. OKX مشتاقانه منتظر است تا به طور معناداری در تبادل آزاد ایده‌ها که برای توسعه این فضا بسیار مهم است و در یک چارچوب تنظیم‌شده برای آینده نوآوری می‌کند، مشارکت کند.

در این بیانیه، OKX اعلام کرد که متعهد به کمک به ساخت زیرساخت های لازم و همچنین تیم خود در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) است. OKX اضافه کرد که همچنین در اکوسیستم نظارتی VARA “با تسهیل تحقیقات و به اشتراک گذاری دانش با هدف تبدیل دبی به هاب پیشرو برای صنعت دارایی های مجازی جهانی” مشارکت خواهد کرد.

دبی یک مرکز برتر برای صنعت کریپتو

VARA از زمان تأسیس خود در اوایل سال جاری، تأییدیه‌ها یا مجوزهای موقتی را به پلتفرم‌های مبادله ارزهای دیجیتال که از Binance تا Coinmena مستقر در بحرین را شامل می‌شود، اعطا کرده است. به گفته تیم بیون، مسئول روابط دولتی جهانی در گروه OK، با اعطای مجوز موقت به OKX، VARA بار دیگر ثابت کرد که “یکی از قطب های جهانی برای صنعت است.”

بیون افزود، مجوز موقت همچنین بازتابی از رهبری امارات متحده عربی در پرورش اقتصاد جهانی آینده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.