رگولاتور دبی دستورالعمل‌های بازاریابی و تبلیغات دارایی‌های مجازی – مقررات بیت‌کوین نیوز را اعلام می‌کند

[ad_1] تنظیم‌کننده دارایی‌های مجازی دبی، سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی (VARA)، دستورالعمل‌های بازاریابی و ارتقای دارایی‌های دیجیتال را معرفی کرده است که برای هر نهادی که از سایت‌های رسانه‌ای مستقر در دبی و کانال‌های انتشار استفاده می‌کند، قابل اجرا است. این دستورالعمل ها “صحت واقعی را تضمین می کند، به صراحت هرگونه قصد تبلیغاتی را

کد خبر : 248074
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
رگولاتور دبی دستورالعمل‌های بازاریابی و تبلیغات دارایی‌های مجازی – مقررات بیت‌کوین نیوز را اعلام می‌کند

[ad_1]

تنظیم‌کننده دارایی‌های مجازی دبی، سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی (VARA)، دستورالعمل‌های بازاریابی و ارتقای دارایی‌های دیجیتال را معرفی کرده است که برای هر نهادی که از سایت‌های رسانه‌ای مستقر در دبی و کانال‌های انتشار استفاده می‌کند، قابل اجرا است. این دستورالعمل ها “صحت واقعی را تضمین می کند، به صراحت هرگونه قصد تبلیغاتی را نشان می دهد، و به هیچ وجه ماهیت تضمین شده بازگشت آنها را گمراه نمی کند.”

دستورالعمل های قابل اجرا برای VASP های دارای مجوز دبی

رگولاتور دارایی های مجازی دبی، سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی (VARA)، اخیراً دستورالعمل های حاکم بر بازاریابی و تبلیغات دارایی های دیجیتال را اعلام کرده است. بر اساس گزارش خلیج تایمز، دستورالعمل ها منعکس کننده مأموریت تنظیم کننده برای ارائه چارچوب قانونی است که فرصت های اقتصادی را بدون به خطر انداختن امنیت بازار به ارمغان می آورد.

تنظیم کننده دبی دستورالعمل های بازاریابی و تبلیغات دارایی های مجازی را اعلام می کند
شیخ آل مکتوم، نخست وزیر امارات، VARA را در 9 مارس 2022 راه اندازی کرد.

طبق این گزارش، دستورالعمل‌های VARA شامل «همه اشکال توسعه، ارتباطات و تبلیغات، از جمله انتشار اطلاعات، ایجاد آگاهی، تعامل با مشتری و/یا درخواست سرمایه‌گذاران» است. آنها همچنین به تمام دارایی های مجازی مرتبط با بازاریابی توسط هر نهادی که از سایت های رسانه ای مستقر در دبی و کانال های انتشاراتی که به طور خاص مشتریان را در دبی هدف قرار می دهند، گسترش می دهند.

این گزارش می افزاید: «دستورالعمل ها تعهدات VASP های دارای مجوز دبی را بیشتر توضیح می دهند [virtual assets service providers] و هر پلتفرم تبلیغاتی که VA را موقعیت یابی می کند [virtual assets] محتوای موجود در کانال‌های رسانه‌ای سنتی و عصر جدید برای بازار دبی، برای اطمینان از صحت واقعی، به صراحت هرگونه قصد تبلیغاتی را نشان می‌دهد و به هیچ وجه ماهیت تضمینی بازگشت آنها را گمراه نمی‌کند.»

دستورالعمل ها اطمینان حاصل می کند که کاربران قبل از تصمیم گیری اطلاعات مورد نیاز را دریافت می کنند

کوکیلا آلاگ، بنیانگذار مشاوران حقوقی KARM، با اشاره به اعلامیه دستورالعمل‌های تبلیغاتی VARA، گفت: «مقررات در حصول اطمینان از اینکه کاربران قبل از تصمیم‌گیری اطلاعات مورد نیاز خود را دارند، بسیار کمک خواهد کرد.» فیصل زیدی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Crypto Oasis گفت: این اعلامیه تضمین می‌کند که شرکت‌های صنعت دارایی‌های دیجیتال به درستی عمل کنند و در نتیجه به محافظت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران کمک کنند.

در این گزارش از Atul Hegde، بنیانگذار YAAP نقل شده است که این حرکت را به عنوان حرکتی توصیف می کند که “آرزوهای دبی برای قرار گرفتن در میان مقاصد برتر جهانی برای ارزهای دیجیتال، بلاک چین و متاورس را به خوبی پیش بینی می کند.”

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: Sanoop.cp / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.