رگولاتور باهاما دارایی های FTX را مسدود کرد – دادگاه عالی انحلال کننده موقت منصوب کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کمیسیون اوراق بهادار باهاما دارایی های بازارهای دیجیتال FTX و اشخاص مرتبط را مسدود کرده است. رگولاتور مالی گفت که اقدام محتاطانه این است که شرکت کریپتو را «به منظور حفظ دارایی‌ها و تثبیت شرکت در انحلال موقت» قرار دهیم. رگولاتور اوراق بهادار باهاما علیه FTX اقدام می کند کمیسیون اوراق بهادار باهاما روز

کد خبر : 279368
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
رگولاتور باهاما دارایی های FTX را مسدود کرد – دادگاه عالی انحلال کننده موقت منصوب کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کمیسیون اوراق بهادار باهاما دارایی های بازارهای دیجیتال FTX و اشخاص مرتبط را مسدود کرده است. رگولاتور مالی گفت که اقدام محتاطانه این است که شرکت کریپتو را «به منظور حفظ دارایی‌ها و تثبیت شرکت در انحلال موقت» قرار دهیم.

رگولاتور اوراق بهادار باهاما علیه FTX اقدام می کند

کمیسیون اوراق بهادار باهاما روز پنجشنبه اعلام کرد که اقدامی برای مسدود کردن دارایی های بازارهای دیجیتال FTX و اشخاص مرتبط انجام داده است. FTX Digital Markets زیرمجموعه باهامایی Sam Bankman-Fried’s FTX Trading Ltd. است که پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال FTX.com را مالک و اداره می کند.

رگولاتور اضافه کرد که ثبت شرکت را نیز “به حالت تعلیق” درآورده و “برای انتصاب مدیر تصفیه موقت FTX Digital Markets Ltd. (FDM) از دادگاه عالی باهاما درخواست کرده است.” برایان سیمز، وکیل لنوکس پاتون، به عنوان مدیر تصفیه موقت منصوب شده است.

کمیسیون اوراق بهادار باهاما توضیح داد:

اختیارات مدیران FDM به حالت تعلیق درآمده است و هیچ دارایی FDM، دارایی های مشتری یا دارایی های امانی که توسط FDM نگهداری می شود، بدون تأیید کتبی مدیر تصفیه موقت، قابل انتقال، واگذاری یا رسیدگی به آنها نیست.

علاوه بر این، سازمان دیده بان اوراق بهادار فاش کرد که “از اظهارات عمومی که نشان می دهد دارایی های مشتریان سوء مدیریت، سوء مدیریت و/یا به پژوهش آلامدا منتقل شده است” آگاه است، و خاطرنشان کرد که “هرگونه اقداماتی بدون رضایت مشتری مغایر با حاکمیت عادی خواهد بود.” و به طور بالقوه غیرقانونی است.»

رگولاتور اوراق بهادار باهاما تأکید کرد که از زمان آشکار شدن رویدادهای مربوط به FDM، “به طور فعال با این وضعیت برخورد کرده و به این کار ادامه می دهد.”

کمیسیون تصمیم گرفت که اقدام محتاطانه این است که FDM را به طور موقت برای حفظ دارایی ها و تثبیت شرکت منحل کند.

در ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و وزارت دادگستری (DOJ) در حال بررسی FTX هستند.

Bankman-Fried روز پنجشنبه گفت که Alameda Research در حال انحلال است. او به سرمایه گذاران FTX.com گفته است که شرکتش نیاز به تزریق نقدی دارد یا ممکن است نیاز به ورشکستگی داشته باشد. بر اساس گزارش ها، او به دنبال جذب 9.4 میلیارد دلار است.

نظر شما در مورد مسدود کردن دارایی های FTX توسط کمیسیون اوراق بهادار باهاما چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.