رگولاتور بانک آفریقای مرکزی ممنوعیت کریپتو توسط رویترز را یادآوری می کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: نمایش ارزهای دیجیتال مجازی در این تصویر که در 28 نوامبر 2021 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر N’DJAMENA (رویترز) – هفته‌ها پس از اینکه جمهوری آفریقای مرکزی، یکی از کشورهای عضو، بیت‌کوین را به‌عنوان مناقصه قانونی بیت‌کوین اعلام کرد، رگولاتور بانکی منطقه‌ای آفریقای مرکزی روز جمعه یادآوری

کد خبر : 206503
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
رگولاتور بانک آفریقای مرکزی ممنوعیت کریپتو توسط رویترز را یادآوری می کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: نمایش ارزهای دیجیتال مجازی در این تصویر که در 28 نوامبر 2021 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر

N’DJAMENA (رویترز) – هفته‌ها پس از اینکه جمهوری آفریقای مرکزی، یکی از کشورهای عضو، بیت‌کوین را به‌عنوان مناقصه قانونی بیت‌کوین اعلام کرد، رگولاتور بانکی منطقه‌ای آفریقای مرکزی روز جمعه یادآوری درباره ممنوعیت ارزهای رمزپایه ارسال کرد.

کمیسیون بانکداری آفریقای مرکزی (COBAC) که بخش بانکداری را در جامعه اقتصادی و پولی شش کشور آفریقای مرکزی (CEMAC) تنظیم می کند، گفت که این ممنوعیت به منظور تضمین ثبات مالی است.

این اعلام در حالی منتشر شد که ارزهای دیجیتال در روز جمعه پس از سقوط TerraUSD، به اصطلاح استیبل کوین، در بازارها متحمل ضررهای زیادی شدند.

ریاست جمهوری آفریقای مرکزی در 27 آوریل اعلام کرد که بیت کوین به عنوان ارز قانونی تبدیل شده است و این دومین کشوری است که پس از السالوادور این کار را انجام می دهد.

در آن زمان، تحلیلگران و کارشناسان رمزارز گفتند که از این حرکت در یکی از فقیرترین کشورهای جهان که استفاده از اینترنت کم است، درگیری گسترده است و برق غیرقابل اعتماد است، متحیر شده بودند.

دولت جزئیات کمی در مورد استدلال خود ارائه کرده است و سؤالاتی در مورد اجرای آن باقی مانده است.

سرژ گیسلین جوری، سخنگوی دولت، روز جمعه با تماس تلفنی به رویترز گفت که جمهوری آفریقای مرکزی هیچ اطلاعیه رسمی از COBAC در مورد ممنوعیت کریپتو دریافت نکرده است، اگرچه او این خبر را در مطبوعات و رسانه های اجتماعی دیده است.

جوری گفت: “ما منتظر هستیم تا سند به طور رسمی ارسال شود تا بتوانیم پاسخ دهیم. باید درک کرد که هر ایالت دارای حاکمیت است.”

در بیانیه روز جمعه، کمیسیون بانکی در تاریخ 6 مه جلسه ویژه ای را برای بررسی تاثیر ارزهای دیجیتال در این منطقه برگزار کرد.

COBAC به منظور تضمین ثبات مالی و حفظ سپرده‌های مشتریان، ممنوعیت‌های خاصی را در رابطه با استفاده از دارایی‌های رمزنگاری شده در CEMAC یادآوری کرد.

در بیانیه آمده است که اینها شامل نگهداری ارزهای رمزنگاری شده از هر نوع، مبادله، تبدیل یا تسویه تراکنش های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده و استفاده از نوار روی آنها به عنوان ابزاری برای ارزیابی دارایی ها یا بدهی ها است.

COBAC تصمیم گرفته است تا تعدادی از اقدامات را با هدف راه اندازی سیستمی برای شناسایی و گزارش عملیات مربوط به ارزهای دیجیتال انجام دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.