رگولاتور ایالتی ایالات متحده ردیاب کلاهبرداری رمزارز را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) یک ردیاب کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرده است تا به ساکنان کمک کند «کلاهبرداری های رمزنگاری را شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنند». رگولاتور اظهار داشت: «با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر کلاهبرداری‌های رمزنگاری جدید، DFPI به طور مداوم این ردیاب را به‌روزرسانی می‌کند تا

کد خبر : 322856
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
رگولاتور ایالتی ایالات متحده ردیاب کلاهبرداری رمزارز را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) یک ردیاب کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرده است تا به ساکنان کمک کند «کلاهبرداری های رمزنگاری را شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنند». رگولاتور اظهار داشت: «با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر کلاهبرداری‌های رمزنگاری جدید، DFPI به طور مداوم این ردیاب را به‌روزرسانی می‌کند تا فوراً به مردم هشدار داده و از آن محافظت کند.»

ردیاب کلاهبرداری رمزنگاری رگولاتور کالیفرنیا

وزارت حفاظت مالی و نوآوری (DFPI) ایالت کالیفرنیا هفته گذشته راه اندازی Crypto Scam Tracker خود را برای کمک به مردم در ایالت “دریافت و اجتناب از کلاهبرداری های رمزنگاری” اعلام کرد. رگولاتور مالی توضیح داد:

ردیاب کلاهبرداری‌های رمزنگاری آشکار شناسایی شده از طریق بررسی شکایات ارائه شده توسط مردم را شرح می‌دهد و به مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران کالیفرنیایی اجازه می‌دهد تحقیقات خود را انجام دهند و از آسیب به خود و دیگران جلوگیری کنند.

ردیاب کلاهبرداری رمزنگاری تنظیم کننده کالیفرنیایی یک پایگاه داده است – قابل جستجو بر اساس نام شرکت، نوع کلاهبرداری یا کلمات کلیدی – برای مصرف کنندگان تا اطلاعات بیشتری در مورد شکایات مربوط به رمزنگاری که DFPI دریافت کرده است. هر سال، DFPI هزاران شکایت از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران را دریافت می کند. محتوای ردیاب بر اساس اطلاعات گزارش شده توسط اعضای عمومی به DFPI است. رگولاتور تصریح کرد که «خسارات گزارش شده توسط شاکیان را تأیید نکرده است».

همچنین یک واژه نامه همراه وجود دارد که “هدف آن کمک به مصرف کنندگان در درک بهتر کلاهبرداری های رایج است.” با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر کلاهبرداری‌های رمزنگاری جدید، DFPI به‌طور مستمر این ردیاب را به‌روزرسانی می‌کند تا فوراً به مردم هشدار داده و از آن محافظت کند.»

کلوتیلد هیولت، کمیسیونر DFPI اظهار داشت: «کلاهبرداران در سایه هستند و از علاقه عمومی به دارایی های رمزنگاری استفاده می کنند تا از آسیب پذیرترین کالیفرنیایی ها استفاده کنند.» کمیسر اضافه کرد:

از طریق ردیاب جدید کلاهبرداری رمزنگاری، همراه با تلاش‌های اجرایی دقیق، DFPI متعهد است که بر روی این شکارچیان بی‌رحم روشن کند و از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران محافظت کند.

در حال حاضر برخی از ردیاب‌های کلاهبرداری رمزنگاری معروف وجود دارند که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند از کلاهبرداری‌های مربوط به رمزنگاری، از جمله سوء استفاده از بیت‌کوین و هشدار کلاهبرداری جلوگیری کنند. هفته گذشته، شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Chainalysis گزارشی منتشر کرد که نشان می داد درآمد کلاهبرداری رمزارز در سال 2022 با 46 درصد کاهش از 10.9 میلیارد دلار در سال قبل به 5.9 میلیارد دلار رسیده است.

نظر شما در مورد ردیاب کلاهبرداری رمزنگاری که توسط تنظیم کننده ایالت کالیفرنیا راه اندازی شده است چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.