رگولاتور ایالات متحده ویجر ورشکسته وام دهنده کریپتو را به دلیل ادعای بیمه FDIC بررسی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) در حال بررسی وام‌دهنده ارزهای دیجیتال Voyager Digital است که ادعا می‌کند تحت بیمه FDIC است. این شرکت رمزنگاری قبلاً توضیح داده بود که از طریق روابط استراتژیک خود با بانک تجاری متروپولیتن، «همه دلارهای دلاری مشتریان که در Voyager نگهداری می‌شوند، بیمه FDIC هستند». وویجر کاوش شده توسط

کد خبر : 226775
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
رگولاتور ایالات متحده ویجر ورشکسته وام دهنده کریپتو را به دلیل ادعای بیمه FDIC بررسی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) در حال بررسی وام‌دهنده ارزهای دیجیتال Voyager Digital است که ادعا می‌کند تحت بیمه FDIC است. این شرکت رمزنگاری قبلاً توضیح داده بود که از طریق روابط استراتژیک خود با بانک تجاری متروپولیتن، «همه دلارهای دلاری مشتریان که در Voyager نگهداری می‌شوند، بیمه FDIC هستند».

وویجر کاوش شده توسط FDIC

رویترز روز پنجشنبه به نقل از یک مقام FDIC گزارش داد که شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) در حال بررسی Voyager Digital Ltd. (TSE: VOYG) و بازاریابی آن برای حساب های سپرده برای خرید ارزهای دیجیتال است.

FDIC یک آژانس مستقل است که توسط کنگره برای حفظ ثبات و اعتماد عمومی به سیستم مالی کشور ایجاد شده است. این سازمان سپرده های تعدادی از بانک های محلی و سایر مؤسسات مالی را تنظیم و بیمه می کند. جزئیات وب سایت تنظیم کننده، “مبلغ استاندارد بیمه 250000 دلار برای هر سپرده گذار، به ازای هر بانک بیمه شده، برای هر دسته مالکیت حساب است.”

در حالی که وایجر وام دهنده رمزارز یک بانک بیمه شده FDIC نیست، ادعا کرد که از طریق یک شریک بانکی تحت بیمه FDIC است. تیم Voyager در یک پست وبلاگ در دسامبر 2019 نوشت:

از طریق روابط استراتژیک ما با شریک بانکی خود، Metropolitan Commercial Bank، همه دلارهای دلاری مشتریان که در Voyager نگهداری می شوند، بیمه FDIC هستند.

حساب رسمی توییتر این وام دهنده کریپتو نیز بارها توییت کرد و درباره بیمه FDIC این شرکت لاف زد. در یکی از توییت‌ها آمده است: «شنیده‌ای؟ دلاری که در Voyager نگهداری می شود تا سقف 250 هزار دلار بیمه FDIC است. امنیت مشتریان ما اولویت اصلی ماست. از همین امروز شروع به رشد سبد ارزهای دیجیتال خود کنید.

در چندین مورد، وام دهنده رمزنگاری به کاربران توییتر که در بیمه FDIC خود شک داشتند، اطمینان داد که USD مشتریان در این شرکت امن است و تحت بیمه FDIC است.

رگولاتور ایالات متحده به دلیل ادعای بیمه FDIC وام دهنده ورشکسته رمزارز را بررسی می کند

هنگامی که وویجر معاملات، سپرده‌ها و برداشت‌ها را در هفته گذشته به حالت تعلیق درآورد، بانک تجاری متروپولیتن، یک بانک منشور نیویورک و یکی از اعضای FDIC، بیانیه‌ای درباره پوشش FDIC در دسترس مشتریان وویجر منتشر کرد.

این بانک توضیح داد که “یک حساب omnibus” به دلار آمریکا به نفع مشتریان وویجر دارد. این بانک ضمن اشاره به اینکه وجوه مشتریان وویجر که توسط بانک تجاری متروپولیتن نگهداری می شود تا سقف 250 هزار دلار توسط FDIC بیمه می شود، تاکید کرد:

پوشش بیمه FDIC فقط برای محافظت در برابر شکست بانک تجاری متروپولیتن در دسترس است. بیمه FDIC از شکست Voyager محافظت نمی کند.

روز چهارشنبه، وویجر گفت که برای فصل 11 ورشکستگی ثبت کرده است. وام دهنده رمزارز یکشنبه در توییتی نوشت: «در حال حاضر تقریباً 1.3 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری بر روی پلتفرم خود داریم، به علاوه ادعاهایی علیه Three Arrows Capital بیش از 650 میلیون دلار. ما همچنین بیش از 350 میلیون دلار پول نقد در بانک تجاری متروپولیتن داریم.

برچسب ها در این داستان

وام دهنده رمزنگاری، وام دهنده ارز رمزنگاری شده، بیمه FDIC، بیمه FDIC، FDIC در مورد ویجر، بانک تجاری متروپولیتن، استفان ارلیچ، ویجر، مدیر عامل وویجر، استفان ارلیش، وویجر دیجیتال، وویجر بیمه شده FDIC

نظر شما در مورد FDIC که وویجر را بررسی می کند در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه FDIC بیمه شده است چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.