رگولاتور اوراق بهادار برزیل CVM ممکن است یک واحد نظارت برای مقابله با بازارهای رمزنگاری ایجاد کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] در 1 نوامبر، رگولاتور اوراق بهادار برزیل، CVM، اعلام کرد که ممکن است یک نظارت جدید برای مقابله با مقررات بازار مرتبط با ارزهای دیجیتال ایجاد کند. João Pedro Nascimento، رئیس این سازمان، گفت که رگولاتور در حال حاضر از کمبود پرسنل رنج می برد که توجه مورد نیاز به بازار رو به رشد

کد خبر : 276316
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
رگولاتور اوراق بهادار برزیل CVM ممکن است یک واحد نظارت برای مقابله با بازارهای رمزنگاری ایجاد کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 1 نوامبر، رگولاتور اوراق بهادار برزیل، CVM، اعلام کرد که ممکن است یک نظارت جدید برای مقابله با مقررات بازار مرتبط با ارزهای دیجیتال ایجاد کند. João Pedro Nascimento، رئیس این سازمان، گفت که رگولاتور در حال حاضر از کمبود پرسنل رنج می برد که توجه مورد نیاز به بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال را چالش برانگیز می کند.

CVM رگولاتور اوراق بهادار برزیل برای ایجاد نهاد نظارتی جداگانه رمزگذاری

رشد بازار ارزهای دیجیتال برای برخی از آژانس‌های نظارتی در سراسر جهان که فاقد نیروی انسانی لازم برای دسترسی به همه بازیگران در بازار هستند، مشکلاتی را ایجاد می‌کند. رگولاتور اوراق بهادار برزیل، CVM، در 1 نوامبر اعلام کرد که با هدف اعمال نظارت لازم بر همه شرکت کنندگان در بازار، یک نظارت ویژه رمزنگاری ایجاد خواهد کرد.

Joao Pedro Nascimento، رئیس CVM، اظهار داشت که یکی از دلایل این تصمیم کمبود نیروی انسانی است که سازمان در حال حاضر تجربه می کند، که بر توجهی که می تواند به بازارهای ارزهای دیجیتال در حال رشد داشته باشد، تأثیر می گذارد. از این نظر، ناسیمنتو توضیح داد که آنها در حال مذاکره برای اجرای رویه های لازم برای به کارگیری پرسنل بیشتر در سال 2023 هستند.

CVM بدون پرسنل نمی تواند دوام بیاورد، بازار همچنان به رشد خود ادامه می دهد. در مدتی کوتاه، ما باید یک نظارت برای مقابله با دارایی های رمزنگاری ایجاد کنیم.

ناسیمنتو همچنین توضیح داد که امیدوار است با تیم اقتصادی رئیس جمهور منتخب لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا گفتگوهای اولیه داشته باشد تا در مورد موضوعاتی که این موسسه قبلاً با دولت فعلی مذاکره کرده بود، مذاکره کند.

یک موسسه جدید و فعال تر

در حالی که مؤسسه در مورد مقررات ارزهای دیجیتال موضعی منفعلانه داشت، مدیریت جدید یک بازیگر فعال است و در چندین موضوع مهم مرتبط با رمزارزها حرفی برای گفتن دارد. یکی از اولین اقدامات این مدیریت جدید، پیشنهاد تغییراتی در لایحه ارزهای دیجیتال بود که قرار بود قبل از انتخابات عمومی که در 30 اکتبر اتفاق افتاد توسط کنگره برزیل تصویب شود.

در 13 اکتبر، این سازمان سندی را منتشر کرد که راهنمایی برای شناسایی توکن هایی که می توانند اوراق بهادار در محدوده بازار برزیل در نظر گرفته شوند، ارائه می دهد. این برای راهنمایی فعالان بازار در غیاب قانون مناسب ارزهای دیجیتال مفید خواهد بود.

این موسسه در 30 سپتامبر احضاریه ای به مرکادو بیت کوین، یکی از مهم ترین صرافی های محلی در کشور ارسال کرد تا اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری با بازده ثابتی که شرکت از سال 2020 در پلتفرم خود ارائه می دهد و مشتریانی که از مزیت استفاده کرده اند، درخواست کند. از این محصولات

نظر شما در مورد ایجاد یک ناظر جدید ارزهای دیجیتال در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: rafapress، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.