رگولاتور اوراق بهادار آرژانتینی مرکز نوآوری را برای بحث در مورد سرمایه گذاری های رمزنگاری قانونی راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین

کمیسیون ملی اوراق بهادار (CNV)، که ناظر اوراق بهادار آرژانتینی است، اخیراً یک مرکز نوآوری با هدف پیشبرد گفتگوها در مورد ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری های فین تک راه اندازی کرده است. این سازمان به عنوان پیوندی بین نهادهای خصوصی و موسسه عمل خواهد کرد تا ابزارهای جدید فین‌تک و کنترل‌شده رمزنگاری را به

کد خبر : 194975
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
رگولاتور اوراق بهادار آرژانتینی مرکز نوآوری را برای بحث در مورد سرمایه گذاری های رمزنگاری قانونی راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین


کمیسیون ملی اوراق بهادار (CNV)، که ناظر اوراق بهادار آرژانتینی است، اخیراً یک مرکز نوآوری با هدف پیشبرد گفتگوها در مورد ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری های فین تک راه اندازی کرده است. این سازمان به عنوان پیوندی بین نهادهای خصوصی و موسسه عمل خواهد کرد تا ابزارهای جدید فین‌تک و کنترل‌شده رمزنگاری را به بازار عرضه کند.

تنظیم‌کننده اوراق بهادار آرژانتین اهمیت ویژه‌ای به فین‌تک و کریپتو می‌دهد

طبق گزارش ها، کمیسیون ملی اوراق بهادار (CNV)، تنظیم کننده اوراق بهادار آرژانتین، در حال انجام اقداماتی برای ساده کردن ورود ابزارهای سرمایه گذاری جدید فین تک و مبتنی بر رمزنگاری به بازار است. این موسسه اخیراً یک مرکز نوآوری راه‌اندازی کرده است که سرمایه‌گذاران خصوصی را با تنظیم‌کننده‌ها پیوند می‌دهد تا اطلاعاتی در مورد الزاماتی که این محصولات برای عرضه به بازار باید برآورده کنند، تبادل کنند.

آندرس کنسنتینو، رئیس CNV، نسبت به آینده این ابتکار خوشبین بود. او بیان کرد:

ما در زمینه ظهور دارایی‌های رمزنگاری و فین‌تک فعال هستیم تا با این بخش همکاری کنیم و چارچوبی نظارتی و سیاستی در این زمینه ایجاد کنیم.

یکی از نگرانی‌های اصلی این هاب جدید و یکی از انگیزه‌های راه‌اندازی آن، تعداد کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال است که از زمان اوج گرفتن پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور اتفاق افتاده است. در این مورد، کنسنتینو اظهار داشت:

این ابتکار همچنین با هدف بهبود چارچوب حفاظتی سرمایه گذار در برابر پدیده های شرایط کاملاً ناگوار که معمولاً رخ می دهد، انجام می شود.


محصولات سرمایه گذاری کریپتو به زودی

این مرکز نوآوری ممکن است آغازگر دوره جدیدی از محصولات سرمایه گذاری مرتبط با رمزنگاری تنظیم شده در آرژانتین باشد. این نظر آندرس پونته، رئیس شرکت Matba Rofex، یک شرکت کارگزاری سرمایه گذاری است که اعلام کرد این محصولات در کوتاه مدت عرضه خواهند شد.

طبق منابع محلی، دو هدف پشت تنظیم سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال در کشور وجود دارد. یکی حمایت از سرمایه گذارانی است که از طریق راه اندازی محصولات تحت نظارت به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای رمزنگاری هستند. یکی دیگر از مزایایی است که آژانس مالیات ملی ممکن است از این محصولات برخوردار شود که به دلیل ماهیت آنها، نمی توان از AFIP، سازمان مالیاتی ملی پنهان ماند.

با وجود ابزارهای تنظیم‌شده، ظرفیت جمع‌آوری مالیات بر روی این ارزهای دیجیتال تقریباً قطعی خواهد بود، متفاوت از آنچه اکنون رخ می‌دهد، زمانی که بیشتر حرکات و سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها و پلتفرم‌های خارج از کشور انجام می‌شود.

در همین راستا، یک پروژه قانونی در اول آوریل در سنا ارائه شد که به دنبال مالیات بر تمام دارایی‌های آرژانتینی‌ها در کشورهای خارجی، از جمله ارزهای دیجیتال، برای پرداخت بخشی از بدهی این کشور به صندوق بین‌المللی پول است.

نظر شما در مورد راه اندازی مرکز نوآوری در آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.