رگولاتورهای نیویورک کنترل بانک امضا را به دست گرفتند، سپرده گذاران با کمک مالی فدرال تضمین شدند – بیت کوین نیوز

[ad_1] روز یکشنبه، دپارتمان خدمات مالی نیویورک یا DFS اعلام کرد که Signature Bank را در اختیار گرفته است. DFS شرکت بیمه سپرده فدرال یا FDIC را به عنوان گیرنده بانک منصوب کرد. در بیانیه ای مشترک، فدرال رزرو، وزارت خزانه داری ایالات متحده و FDIC توضیح دادند که تمام سپرده گذاران Signature مانند تصمیمی

کد خبر : 332676
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
رگولاتورهای نیویورک کنترل بانک امضا را به دست گرفتند، سپرده گذاران با کمک مالی فدرال تضمین شدند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز یکشنبه، دپارتمان خدمات مالی نیویورک یا DFS اعلام کرد که Signature Bank را در اختیار گرفته است. DFS شرکت بیمه سپرده فدرال یا FDIC را به عنوان گیرنده بانک منصوب کرد. در بیانیه ای مشترک، فدرال رزرو، وزارت خزانه داری ایالات متحده و FDIC توضیح دادند که تمام سپرده گذاران Signature مانند تصمیمی که دولت فدرال برای نجات بانک سیلیکون ولی کالیفرنیا (SVB) اتخاذ کرده است، به طور کامل ساخته خواهند شد.

اقدامات قاطع دولت برای محافظت از سپرده گذاران و افزایش اعتماد عمومی به سیستم بانکی ایالات متحده

بانک سیگنیچر بانک دوستدار رمزنگاری توسط رگولاتورهای مالی تعطیل شده است و FDIC اکنون کنترل موسسه مالی مستقر در نیویورک را در دست دارد. در یک بیانیه مطبوعاتی که عصر یکشنبه منتشر شد، سرپرست آدرین هریس از دپارتمان خدمات مالی نیویورک یا DFS این تصمیم را اعلام کرد. هریس توضیح داد که Signature تا 31 دسامبر 2022 تقریباً 110.36 میلیارد دلار دارایی و کل سپرده ها تقریباً 88.59 میلیارد دلار داشته است.

این خبر به دنبال فروپاشی بانک سیلورگیت و شکست بانک سیلیکون ولی یا SVB است، که دومین سقوط بزرگ بانک در ایالات متحده از زمان ورشکستگی واشنگتن متقابل یا وامو در سال 2008 بود. در آخر هفته برای شنیدن آنچه در مورد SVB اتفاق می افتد، مردم نیازی به انتظار ندارند، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده، وزارت خزانه داری و FDIC در بیانیه ای مطبوعاتی به این وضعیت پرداختند.

این به روز رسانی که در ساعت 6:15 عصر به وقت شرقی منتشر شد، توضیح می دهد که دولت ایالات متحده در حال انجام “اقدامات قاطع برای محافظت از اقتصاد ایالات متحده” و تقویت “اعتماد عمومی به سیستم بانکی ما” است. پس از مشورت با جانت یلن، وزیر خزانه داری، FDIC و فدرال رزرو طرحی را تصویب کردند که به طور کامل از تمام سپرده گذاران محافظت می کند. دولت می گوید که وجوه برای همه سپرده گذاران در 13 مارس در دسترس خواهد بود و این مصوبه “بر عهده مالیات دهندگان نخواهد بود.” علاوه بر اعمال این طرح در SVB، مصوبه کامل شدن تمامی سپرده گذاران در بانک امضا نیز اعمال خواهد شد.

در همان زمان بیانیه مشترک منتشر شد، به روز رسانی دیگری توضیح داد که فدرال رزرو یک برنامه تامین مالی مدت بانکی یا BTFP برای کمک به بانک های شکست خورده و سپرده گذاران آنها ایجاد کرده است. با تایید وزیر خزانه داری، وزارت خزانه داری تا سقف 25 میلیارد دلار از صندوق تثبیت مبادلات را به عنوان پشتوانه برای BTFP در دسترس قرار خواهد داد. بانک مرکزی ایالات متحده اعلام کرد که فدرال رزرو پیش بینی نمی کند که نیازی به استفاده از این وجوه پشتیبان باشد.

بانک مرکزی آمریکا افزود:

هیئت مدیره به دقت تحولات بازارهای مالی را زیر نظر دارد. وضعیت سرمایه و نقدینگی سیستم بانکی ایالات متحده قوی است و سیستم مالی ایالات متحده انعطاف پذیر است.

برچسب ها در این داستان

آدرین هریس، دارایی ها، بک استاپ، کمک مالی، سقوط بانک، سیستم بانکی، ورشکستگی، BTFP، بانک دوستدار رمزنگاری، بیمه سپرده، سپرده گذاران، صندوق تثبیت مبادلات، بانک های شکست خورده، FDIC، برنامه تامین مالی مدت دار بانک فدرال رزرو، موسسات مالی، تنظیم کننده های مالی ، صندوق ها، بیانیه مشترک، ناظران بازار، دپارتمان خدمات مالی نیویورک، طرح، اعتماد عمومی، مقررات، قطعنامه، وزیر خزانه داری، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، بانک سیلورگیت، سرپرست، مالیات دهندگان، کل سپرده ها، بخش خزانه داری، بانک مرکزی ایالات متحده، اقتصاد ایالات متحده، فدرال رزرو ایالات متحده

فکر می‌کنید اقدامات دولت برای حمایت از سپرده‌گذاران در پرونده‌های بانک سیلیکون ولی و بانک امضا چه تأثیری بر کل صنعت بانکداری و اعتماد عمومی به موسسات مالی خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.