رگولاتورهای جهانی از “ریسک یکسان، مقررات مشابه” برای استیبل کوین ها حمایت می کنند

[ad_1] استیبل کوین ها ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که به گونه ای طراحی شده اند که ارزش ثابتی نسبت به ارزهای سنتی یا یک کالا داشته باشند تا از نوسانی که بیت کوین و سایر توکن های دیجیتال را برای اکثر تجارت ها غیرعملی می کند، جلوگیری شود. IOSCO، یک نهاد جهانی برای تنظیم‌کننده‌های

کد خبر : 228462
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
رگولاتورهای جهانی از “ریسک یکسان، مقررات مشابه” برای استیبل کوین ها حمایت می کنند

[ad_1]

استیبل کوین ها ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که به گونه ای طراحی شده اند که ارزش ثابتی نسبت به ارزهای سنتی یا یک کالا داشته باشند تا از نوسانی که بیت کوین و سایر توکن های دیجیتال را برای اکثر تجارت ها غیرعملی می کند، جلوگیری شود.

IOSCO، یک نهاد جهانی برای تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار، و کمیته‌ای در بانک تسویه‌های بین‌المللی (BIS)، مجمعی برای بانک‌های مرکزی، روز چهارشنبه گفتند که آنها به طور رسمی پیشنهادهایی را که اکتبر گذشته برای مشاوره عمومی ارائه شده بود، پذیرفته‌اند.

آنها گفتند که دستورالعمل جدید نشان می دهد چه زمانی قوانین موجود در بخش پرداخت باید در مورد استیبل کوین های بزرگ اعمال شود و این یک گام بزرگ رو به جلو در اعمال “ریسک یکسان، مقررات مشابه” است.

اشلی آلدر، رئیس IOSCO و مدیر عامل رگولاتور اوراق بهادار هنگ کنگ، در بیانیه ای گفت: “ما انتظار داریم همان سطح از استحکام و قدرت در این جنبه ها در ترتیبات استیبل کوین مهم سیستمی باشد.”

این راهنمایی استانداردهای مدیریت ریسک، حاکمیت و شفافیت را پوشش می دهد.

جان کانلیف، رئیس کمیته BIS و معاون رئیس بانک انگلستان، گفت: «تحولات اخیر در بازار دارایی‌های رمزنگاری شده مجدداً برای مقامات فوریت ایجاد کرده است تا به خطرات احتمالی ناشی از دارایی‌های رمزنگاری، از جمله استیبل کوین‌ها به طور گسترده‌تری رسیدگی کنند.

استیبل کوین TerraUSD اوایل سال جاری سقوط کرد، در حالی که وام‌دهنده ارز دیجیتال Voyager Digital در این ماه اعلام ورشکستگی کرد.

بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده، از زمان رکورد 69000 دلاری خود در نوامبر، حدود 70 درصد کاهش یافته است.

تنظیم‌کننده‌های جهانی قرار است در ماه اکتبر، زمانی که هیئت ثبات مالی، یک نهاد نظارتی جهانی که شامل IOSCO می‌شود، قوانین قوی‌تری برای ارزهای دیجیتال به‌طور کلی‌تر پیشنهاد کند، فراتر از این حرکت کنند.

ناظران جهانی در حال عقب نشینی با اتحادیه اروپا هستند که در این ماه قانونی پیشگامانه را برای تنظیم بازارهای رمزنگاری از جمله استیبل کوین ها تصویب کرد.

بریتانیا قرار است قوانینی را برای تنظیم استیبل کوین های مهم سیستمی در این ماه به عنوان بخشی از پیش نویس قانون اصلاح خدمات مالی و بازارها پیشنهاد کند.

(گزارش توسط هو جونز؛ ویرایش توسط مارک پاتر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.