رگولاتورهای ایالات متحده و فدرال رزرو به طور مشترک هشدارهای رمزنگاری را صادر می کنند – مقررات بیت کوین نیوز

فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و دفتر کنترل کننده ارز (OCC) به طور مشترک هشدارهایی را در مورد خطرات ارزهای دیجیتال به سازمان های بانکی صادر کرده اند. رگولاتورها توضیح دادند: «آژانس‌ها نگرانی‌های ایمنی و سلامت قابل‌توجهی با مدل‌های کسب‌وکار دارند که در فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری متمرکز هستند یا در معرض

کد خبر : 302396
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
رگولاتورهای ایالات متحده و فدرال رزرو به طور مشترک هشدارهای رمزنگاری را صادر می کنند – مقررات بیت کوین نیوز


فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و دفتر کنترل کننده ارز (OCC) به طور مشترک هشدارهایی را در مورد خطرات ارزهای دیجیتال به سازمان های بانکی صادر کرده اند. رگولاتورها توضیح دادند: «آژانس‌ها نگرانی‌های ایمنی و سلامت قابل‌توجهی با مدل‌های کسب‌وکار دارند که در فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری متمرکز هستند یا در معرض متمرکز بخش دارایی‌های رمزنگاری هستند».

رگولاتورهای ایالات متحده در مورد خطرات کریپتو هشدار می دهند

فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و دفتر کنترل ارز (OCC) روز سه شنبه بیانیه مشترکی در مورد خطرات ارزهای دیجیتال برای سازمان های بانکی صادر کردند.

آنها توضیح دادند که رویدادهای سال گذشته “نوسانات قابل توجه و آسیب پذیری در بخش دارایی های کریپتو” را نشان داد. رگولاتورها خطرات زیادی را نام بردند، از جمله تقلب و کلاهبرداری، عدم اطمینان قانونی، ارائه نادرست یا گمراه کننده توسط شرکت های رمزنگاری، نوسانات قابل توجه در بازارهای رمزنگاری، ریسک ها و خطرات سرایت. در بیانیه مشترک تاکید شده است: «مهم است که ریسک‌های مربوط به بخش دارایی‌های رمزنگاری که قابل کاهش یا کنترل نیستند، به سیستم بانکی منتقل نشوند.»

بر اساس درک و تجربه فعلی آژانس‌ها تا به امروز، آژانس‌ها بر این باورند که انتشار یا نگهداری به عنوان دارایی‌های رمزنگاری اصلی که در یک شبکه باز، عمومی و/یا غیرمتمرکز یا سیستم مشابه صادر، ذخیره یا منتقل می‌شوند بسیار زیاد است. این بیانیه ادامه می‌دهد که احتمالاً با رویه‌های بانکی مطمئن و سالم مغایرت دارد.

آژانس‌ها در مورد مدل‌های کسب‌وکار که در فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری متمرکز هستند یا در معرض متمرکز بخش دارایی‌های رمزنگاری هستند، نگرانی‌های ایمنی و سلامت قابل‌توجهی دارند.

فدرال رزرو، FDIC و OCC خاطرنشان کردند که “به نظارت دقیق مواجهه های سازمان های بانکی مرتبط با دارایی های رمزنگاری شده ادامه خواهند داد.”

سازمان‌های بانکی باید از مدیریت ریسک مناسب، از جمله نظارت هیئت مدیره، سیاست‌ها، رویه‌ها، ارزیابی ریسک، کنترل‌ها، دروازه‌ها و حفاظ‌ها و نظارت برای شناسایی و مدیریت مؤثر ریسک‌ها اطمینان حاصل کنند.

نظر شما در مورد هشدارهای مشترک ارزهای دیجیتال توسط فدرال رزرو، FDIC و OCC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.