رگولاتورهای اوراق بهادار تگزاس و دادستان کل مخالفت خود را با خرید FTX Voyager Digital – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رگولاتورهای ایالت تگزاس و دادستان کل ایالت به خرید FTX وویجر دیجیتال اعتراض دارند، زیرا کمیسر اوراق بهادار ایالت باید “تعیین کند که آیا FTX US با قانون مطابقت دارد یا خیر.” هیأت اوراق بهادار ایالت تگزاس، وزارت بانکداری و دادستان کل اعتراض خود را علیه خرید FTX Voyager Digital ارائه کردند. طبق یک

کد خبر : 268839
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
رگولاتورهای اوراق بهادار تگزاس و دادستان کل مخالفت خود را با خرید FTX Voyager Digital – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رگولاتورهای ایالت تگزاس و دادستان کل ایالت به خرید FTX وویجر دیجیتال اعتراض دارند، زیرا کمیسر اوراق بهادار ایالت باید “تعیین کند که آیا FTX US با قانون مطابقت دارد یا خیر.”

هیأت اوراق بهادار ایالت تگزاس، وزارت بانکداری و دادستان کل اعتراض خود را علیه خرید FTX Voyager Digital ارائه کردند.

طبق یک سند دادگاه ورشکستگی که در 14 اکتبر 2022 ثبت شده است، هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (SSB)، وزارت بانکداری تگزاس و دادستان کل تگزاس به درخواست FTX از Voyager Digital اعتراض دارند. FTX، صرافی که توسط میلیاردر ارز دیجیتال سام بنکمن-فرید رهبری می شود، پیشنهاد خرید Voyager Digital و دارایی های آن را به مبلغ 1.4 میلیارد دلار داد.

این خبر به دنبال اظهارات بانکمن-فرید قبل از خرید است، زمانی که او گفت که شرکت آماده است تا میلیاردها دلار را برای خرید بپردازد. قبل از اقدام برای خرید Voyager، Bankman-Fried و FTX در پایان ژوئیه اعلام کردند که او “خوشحال است که هر کاری که می توانیم برای رساندن نقدینگی به مشتریان وویجر انجام دهیم.”

با این حال، تنظیم‌کننده‌های ایالت تگزاس و دادستان کل ایالت می‌خواهند این خرید را متوقف کنند، زیرا معتقدند تنظیم‌کننده‌ها و کمیسر اوراق بهادار تگزاس باید FTX را بررسی کند. در حالی که FTX یک تجارت خدمات پولی با FinCEN است، SSB تگزاس اصرار دارد که FTX “به‌عنوان یک فرستنده پول یا در هر عنوان دیگر در وزارت بانکداری تگزاس ثبت نشده است و به عنوان فروشنده اوراق بهادار در ایالت تگزاس ثبت نشده است. هیئت اوراق بهادار.»

در حالی که FTX برای خرید Voyager Digital برنده حراج شد، مدیر بخش اجرای SSB تگزاس، جوزف جیسون روتوندا، توضیح داد که FTX ممکن است قوانین اوراق بهادار ناشی از قانون اوراق بهادار تگزاس را نقض کند. روتوندا گفت که در حالی که برنامه های موبایل FTX را دانلود کرده و به شرکت گفته است که ساکن تگزاس است، برنامه FTX نشان می دهد که روتوندا در حال کسب درآمد است. [ethereum]”و “بازده 8 درصد در آوریل ارزش گذاری شده است.”

“تحقیقات در حال انجام توسط بخش اجرایی هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس، [shows] به نظر می رسد برنامه بازدهی یک قرارداد سرمایه گذاری، شواهدی از بدهی و یادداشت باشد، و به نظر می رسد به عنوان یک اوراق بهادار در تگزاس مطابق با بخش 4001.068 قانون اوراق بهادار تگزاس تنظیم می شود. “همیشه موارد مربوط به افتتاح این حساب FTX، FTX Trading و FTX US برای ارائه یا فروش اوراق بهادار در تگزاس ثبت نشده اند.” مدیر SSB تگزاس افزود:

بنابراین ممکن است FTX Trading و FTX US بخش 4004.051 قانون اوراق بهادار تگزاس را نقض کنند.

در توییتر، Bankman-Fried درباره اقدامات اخیر تنظیم‌کننده‌های ایالت تگزاس و دادستان کل این ایالت اظهار نظری نکرده است. علاوه بر این، مدیر عامل FTX بسیار پر سر و صدا بوده است که او و شرکتش از مقررات در زمان های اخیر حمایت می کنند. اخیراً، Bankman-Fried توضیح داد که معتقد است افزایش نظارت نظارتی برای صنعت استیبل کوین “مهم” است. روز دوشنبه، Bankman-Fried گفت که مشتاقانه منتظر است که FTX در دبی تنظیم شود.

FTX هیجان زده است که در دبی توسط VARA تنظیم می شود! مدیر عامل FTX، ما هیجان زده هستیم که حضور خود را در شهر گسترش دهیم و با تنظیم‌کننده‌هایی کار کنیم که در ایجاد یک چارچوب نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال، محافظت از مشتریان و اجازه دادن به نوآوری پیش قدم شده‌اند. توییت کرد.

برچسب ها در این داستان

دادستان کل، کریپتو، ارز دیجیتال، دبی، ftx، صرافی FTX، تحقیقات FTX، جوزف جیسون روتوندا، مقررات، رگولاتورها، سام بانکمن-فرید، مدیر SSB، مقررات تگزاس، تگزاس، قانون اوراق بهادار تگزاس، تگزاس SSB، هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس ، مقررات ایالات متحده، Voyager Digital

نظر شما در مورد مخالفت رگولاتورهای ایالت تگزاس با خرید FTX وویجر دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: Koshiro K / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.