رگولاتورهای اتحادیه اروپا هشدار می دهند که کریپتو به عنوان سرمایه گذاری یا وسیله پرداخت برای اکثر مصرف کنندگان خرده فروشی نامناسب است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] چندین تنظیم کننده اروپایی هشدار مشترکی در مورد دارایی های کریپتو صادر کرده اند. آنها تاکید کردند: “این دارایی ها برای اکثر مصرف کنندگان خرده فروشی به عنوان سرمایه گذاری یا به عنوان وسیله ای برای پرداخت یا مبادله مناسب نیستند.” مقامات نظارتی اتحادیه اروپا در مورد خطر سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری

کد خبر : 180324
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
رگولاتورهای اتحادیه اروپا هشدار می دهند که کریپتو به عنوان سرمایه گذاری یا وسیله پرداخت برای اکثر مصرف کنندگان خرده فروشی نامناسب است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

چندین تنظیم کننده اروپایی هشدار مشترکی در مورد دارایی های کریپتو صادر کرده اند. آنها تاکید کردند: “این دارایی ها برای اکثر مصرف کنندگان خرده فروشی به عنوان سرمایه گذاری یا به عنوان وسیله ای برای پرداخت یا مبادله مناسب نیستند.”

مقامات نظارتی اتحادیه اروپا در مورد خطر سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری هشدار می دهند

سه مقام نظارتی اروپا (ESAs) بیانیه مشترکی صادر کردند و در مورد خطرات دارایی های کریپتو هشدار دادند.

سازمان بانکداری اروپا (EBA)، سازمان بیمه و بازنشستگی شغلی اروپا (EIOPA) و سازمان بازارهای اوراق بهادار اروپا (ESMA) به مصرف کنندگان هشدار می دهند که بسیاری از دارایی های رمزنگاری بسیار خطرناک و سفته بازی هستند. بیانیه آنها همچنین به تشریح «گام‌های کلیدی مصرف‌کنندگان می‌توانند برای اطمینان از تصمیم‌گیری آگاهانه بردارند».

رگولاتورها توضیح دادند که هشدار آنها به دنبال “فعالیت رو به رشد مصرف کننده و علاقه به دارایی های رمزنگاری و تبلیغ تهاجمی آن دارایی ها و محصولات مرتبط به مردم، از جمله از طریق رسانه های اجتماعی” بود.

مقامات نظارتی اعلام کردند:

این دارایی ها برای اکثر مصرف کنندگان خرده فروشی به عنوان سرمایه گذاری یا به عنوان وسیله پرداخت یا مبادله مناسب نیستند.

آنها خاطرنشان کردند که مصرف کنندگان “در صورت خرید این دارایی ها با احتمال بسیار واقعی از دست دادن تمام پول سرمایه گذاری شده خود روبرو هستند.”

علاوه بر این، ESA ها هشدار دادند که مصرف کنندگان “باید نسبت به خطرات تبلیغات گمراه کننده، از جمله از طریق رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسرها” هوشیار باشند و “به ویژه باید مراقب بازده های سریع یا بالا وعده داده شده، به خصوص آنهایی که بیش از حد خوب به نظر می رسند که واقعی باشند.”

در بیانیه ESA توضیح می‌دهد که مصرف‌کنندگان باید از «عدم توسل یا حمایت در دسترس برایشان آگاه باشند، زیرا دارایی‌های رمزنگاری و محصولات و خدمات مرتبط معمولاً خارج از حفاظت موجود تحت قوانین خدمات مالی فعلی اتحادیه اروپا قرار دارند».

EBA خاطرنشان کرد که پیشنهاد کمیسیون اروپا برای بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) همچنان مشمول نتیجه فرآیند قانون‌گذاری مشترک است و بنابراین مصرف‌کنندگان در حال حاضر از هیچ‌یک از تضمین‌های ذکر شده در آن پیشنهاد بهره نمی‌برند، زیرا هنوز قانون اتحادیه اروپا نیست. .

کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا (ECON) اوایل این هفته به اصلاحیه ای برای ممنوعیت دارایی های اثبات کار برای شرکت های اتحادیه اروپا رای منفی داد.

نظر شما در مورد هشدار رمز ارز توسط سه مقام نظارتی اتحادیه اروپا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.