رکورد قبض اوراق قرضه برزیل در سال 2023 نشان دهنده افزایش بار بدهی است

[ad_1] بازخرید اوراق قرضه LFT که با نرخ بهره معیار مرتبط است، در سال 2023 به 464 میلیارد ریال (89 میلیارد دلار) خواهد رسید که 178 میلیارد ریال در ماه مارس و 286 میلیارد در سپتامبر سررسید می شود. بازارهای مالی انتظار داشتند که نرخ معیار بانک مرکزی – در حال حاضر 13.75٪ – در

کد خبر : 298412
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۳:۰۶
رکورد قبض اوراق قرضه برزیل در سال 2023 نشان دهنده افزایش بار بدهی است

[ad_1]

بازخرید اوراق قرضه LFT که با نرخ بهره معیار مرتبط است، در سال 2023 به 464 میلیارد ریال (89 میلیارد دلار) خواهد رسید که 178 میلیارد ریال در ماه مارس و 286 میلیارد در سپتامبر سررسید می شود.

بازارهای مالی انتظار داشتند که نرخ معیار بانک مرکزی – در حال حاضر 13.75٪ – در ماه مارس کاهش یابد، اما از زمانی که لولا بسته اجتماعی خود را ارائه کرد، که سقف هزینه های قانون اساسی را دور می زند و کنگره هفته گذشته تصویب کرد، شروع به افزایش قیمت کردند.

آنها اکنون انتظار دارند که نرخ ها تا سال 2033 دو رقمی باقی بماند.

مانسئوتو آلمیدا، وزیر خزانه‌داری سابق، به نرخ‌های بهره واقعی – تعدیل شده بر اساس تورم – در بلندمدت بالای ۶ درصد اشاره کرد.

Mansueto، اقتصاددان ارشد در BTG Pactual گفت: “اگر دولت بعدی به زودی یک قانون مالی جدید ارائه و شفاف سازی نکند، ما با این نرخ بهره بسیار بالا خواهیم ماند.”

“این باید تغییر کند. در غیر این صورت، به سرمایه گذاری خصوصی لطمه زیادی وارد می کند و به یک مسیر بسیار نگران کننده از رشد بدهی عمومی منجر می شود.

انتظار می‌رود بدهی عمومی برزیل در سال جاری به حدود 74 درصد تولید ناخالص داخلی بسته شود که پایین‌ترین میزان از سال 2018 است. با این وجود، این بدهی بالاتر از میانگین 65 درصدی کشورهای نوظهور باقی می‌ماند و برخی از اقتصاددانان تخمین می‌زنند که ممکن است در پایان به 90 درصد تولید ناخالص داخلی نزدیک شود. دوره لولا

کنگره اجازه داد تا 145 میلیارد ریال هزینه اضافی برای یک سال برای تأمین مالی پرداخت های ماهانه به خانوارهای 600 ریالی تحت برنامه رفاهی «بولسا فامیلیا» و افزایش 23 میلیارد ریالی در سرمایه گذاری های عمومی بپردازد.

در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر، وزارت خزانه داری گفت که سطح بالای بازخرید اوراق قرضه در سال آینده به دلیل مشکلات بدهی سال 2020 مربوط به همه گیری بود. این سازمان گفت که دارای ذخیره نقدینگی 1 تریلیون ریال است که به آن امکان می دهد “دوره های تمرکز بیشتر سررسیدها را پیش بینی کند و خطر تامین مالی مجدد بدهی عمومی را کاهش دهد.”

در سپتامبر، بانک مرکزی چرخه انقباض تهاجمی را که برای مهار تورم بالای 6 درصد طراحی شده بود، پس از 12 افزایش متوالی از 2 درصد پایین‌ترین نرخ در مارس 2021، قطع کرد.

($1 = 5.1904 رئال)

(گزارش توسط مارسلا آیرس؛ ویرایش توسط جان استون استریت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.