رکورد سود BP دارای شاخص FTSE 100 است که به بالاترین حد خود رسیده است

BP Earnings، تحلیل شاخص FTSE 100 بریتیش پترولیوم سود رکورد، بازخرید سهام و عقب نشینی از کاهش تولید نفت را اعلام کرد شاخص FTSE 100 به اولین آزمایش خود از بالاترین رکورد تازه شکل گرفته در نتایج خوشبینانه BP نزدیک می شود. قیمت سهام بریتیش پترولیوم و بادهای دنباله‌دار مثبت شل کمک می‌کند تا شاخص

کد خبر : 316892
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
رکورد سود BP دارای شاخص FTSE 100 است که به بالاترین حد خود رسیده است


BP Earnings، تحلیل شاخص FTSE 100

  • بریتیش پترولیوم سود رکورد، بازخرید سهام و عقب نشینی از کاهش تولید نفت را اعلام کرد
  • شاخص FTSE 100 به اولین آزمایش خود از بالاترین رکورد تازه شکل گرفته در نتایج خوشبینانه BP نزدیک می شود. قیمت سهام بریتیش پترولیوم و بادهای دنباله‌دار مثبت شل کمک می‌کند تا شاخص حرکت بالاتری داشته باشد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

BP رکورد سود، بازپرداخت سهام و کاهش آهسته‌تر تولید نفت را اعلام کرد

این شرکت مستقر در لندن در سال 2022 سود رکورد 27.7 میلیارد دلاری را تولید کرد که با افزایش قیمت نفت، رکورد قبلی 26.2 میلیارد دلاری خود در سال 2008 را تحت الشعاع قرار داد. بریتیش پترولیوم موقعیت خوبی برای عرضه یک بازار محدود با گاز داشت، زیرا تحریم‌های اقتصادی بر روی کالاهای انرژی روسیه در مخالفت با تجاوز روسیه به اوکراین اجرا شد.

به همین ترتیب، شل – بزرگترین شرکت در شاخص FTSE 100 – از افزایش قیمت‌های انرژی، به‌ویژه گاز سود برد که در سال گذشته رکورد سود 42 میلیارد دلاری را ثبت کرد. بریتیش پترولیوم همچنین 2.75 میلیارد دلار دیگر را در بازخرید سهام اعلام کرده و قصد دارد 6.61 سنت سود تقسیم کند. عملکرد فوق العاده، مجموع سود شرکت های نفتی غربی از جمله شورون، شل و اکسون موبیل را به بیش از 159 میلیارد دلار برای سال 2022 می رساند.

در یک اعتراف بحث‌برانگیز، BP اعلام کرد که از برنامه‌های خود برای کاهش تولید نفت و گاز تا سال 2030 عقب‌نشینی خواهد کرد. هدف قبلی کاهش 40 درصدی نسبت به سطح سال 2019 بود که اکنون به 25 درصد کاهش یافته است. در اوایل سال جاری، دولت بریتانیا یک مالیات بادآورده ویژه را برای تأمین بخشی از یارانه دولتی که به شهروندان کمک می کند تا قبوض گران تر انرژی را بپردازند، به ویژه در ماه های سردتر زمستان، اعلام کرد. میزان مالیات آتی بر شرکت های نفتی باید به خوبی اندیشیده شود، زیرا خطر حرکت چنین شرکت های بزرگ به حوزه های قضایی که رژیم های مالیاتی تهاجمی کمتری دارند، وجود دارد.

اکنون به نظر می رسد که قیمت سهام BP در حال تلاش برای شکست صعودی است زیرا افزایش اخیر قیمت در حول اوج های قبلی که سود را در این دوره تثبیت نسبی محدود کرده بود، حرکت می کند. RSI نشان می‌دهد که پتانسیل صعودی بیشتری وجود دارد، زیرا این اندیکاتور هنوز نشان نمی‌دهد که در قلمروی بیش از حد خرید هستیم.

قیمت سهم BP (نمودار روزانه) نمایش درآمد Uptick Post Release

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

شاخص FTSE 100 در سودهای نفتی ستاره ای به بالاترین حد خود رسیده است

جای تعجب نیست که شاخص FTSE 100 همچنان بالا است، اما آیا می‌توانیم شاهد کاهش این روند با عقب‌نشینی قیمت‌های انرژی از سطوح شدید باشیم؟ پاسخ به این سوال به مکانیسم‌های قیمت‌گذاری و قیمت‌گذاری سالانه گاز بستگی دارد، بلکه به عملکرد نسبی بانک‌های بزرگ و استخراج‌کنندگانی که اخیراً در نتیجه بازگشایی چین از مزایای کالایی برخوردار شده‌اند، بستگی دارد.

پس از عقب نشینی از ثبت یک بالاترین رکورد جدید، یافتن حمایت در اطراف سطح مقاومت قبلی 7680، اکنون به نظر می رسد شاخص بریتانیا برای یک حرکت دیگر در بالاترین سطح تاریخ آماده شده است. در اواخر این هفته، اولین نگاه خود را به تولید ناخالص داخلی بریتانیا برای سه ماهه چهارم و در کل سال خواهیم داشت، زیرا شهروندان بریتانیا صبورانه منتظرند تا دریابند آیا از رکود فنی جلوگیری شده است یا خیر. برآوردهای اولیه از یک ماه ثابت در عملکرد ماه دسامبر نشان می دهد که برای جلوگیری از سه ماهه دوم متوالی رشد منفی تولید ناخالص داخلی – تعریف رکود فنی – کافی است. اگر تأثیر منفی بر داده‌های موجود در پوند استرلینگ داشته باشد، این امر ممکن است باعث شود که شاخص سهام به بالاترین حد خود برسد.

نمودار روزانه شاخص FTSE 100

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.