رکورد دو سوم آلمانی ها که از صدراعظم شولتز ناراضی هستند

[ad_1] برلین (رویترز) – بر اساس نظرسنجی که روز یکشنبه منتشر شد، حدود دو سوم آلمانی‌ها از کار اولاف شولتز، صدراعظم آلمان و ائتلاف متفرق او که از زمان روی کار آمدن در دسامبر با بحران پشت سرگذاشته‌اند، ناراضی هستند. بر اساس نظرسنجی اینسا برای هفته نامه “بیلد ام زونتاگ”، تنها 25 درصد از آلمانی

کد خبر : 244731
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۰۸
رکورد دو سوم آلمانی ها که از صدراعظم شولتز ناراضی هستند

[ad_1]

برلین (رویترز) – بر اساس نظرسنجی که روز یکشنبه منتشر شد، حدود دو سوم آلمانی‌ها از کار اولاف شولتز، صدراعظم آلمان و ائتلاف متفرق او که از زمان روی کار آمدن در دسامبر با بحران پشت سرگذاشته‌اند، ناراضی هستند.

بر اساس نظرسنجی اینسا برای هفته نامه “بیلد ام زونتاگ”، تنها 25 درصد از آلمانی ها معتقدند که سوسیال دموکرات کار خود را به خوبی انجام می دهد، در مقایسه با 46 درصد در ماه مارس.

در مقابل، 62 درصد از آلمانی‌ها فکر می‌کنند شولز – که در زمان آنگلا مرکل، رهبر محافظه‌کار کهنه‌کار در ائتلاف حاکم قبلی، معاون صدراعظم صدراعظم آلمان بود – کار خود را بد انجام می‌دهد که یک رکورد در مقایسه با تنها 39 درصد در ماه مارس بود.

شولتز از زمان به قدرت رسیدن، مجبور به مقابله با جنگ در اوکراین، بحران انرژی، تورم فزاینده و خشکسالی شده است که همگی بزرگترین اقتصاد اروپا را به آستانه رکود سوق داده است. منتقدان او را به عدم نشان دادن رهبری کافی متهم کرده اند.

نظرسنجی اینسا نشان داد که حمایت از حزب سوسیال دموکرات او (SPD) تنها 19 درصد بود، که بسیار پشت سر محافظه کاران اپوزیسیون و شرکای کوچک ائتلاف سبزها قرار داشت و کمتر از 25.7 درصدی که SPD در انتخابات فدرال سال گذشته به دست آورد.

حدود 65 درصد از آلمانی ها از عملکرد دولت ائتلافی سه جانبه آلمان به طور کلی ناراضی هستند، در حالی که این رقم در ماه مارس 43 درصد بود.

این نظرسنجی پس از یک هفته سخت برای شولز انجام شد.

اول، او با ناتوانی در مخالفت فوری با محمود عباس، رئیس جمهور فلسطین در کنفرانس خبری مشترک در برلین، زمانی که اسرائیل را به ارتکاب “50 هولوکاست” متهم کرد، وارد آب داغ شد.

سپس روز جمعه، قانونگذاران مخالف در هامبورگ او را متهم کردند که حقیقت را در یک جلسه استماع در مورد یک کلاهبرداری مالیاتی بزرگ که در زمان تصدی وی به عنوان شهردار شهر بندری شمالی رخ داده بود، متهم کردند – اتهاماتی که او رد می کند، در عوض به نقص حافظه اعتراض می کند.

(گزارش توسط بیرجیت میتولن و سارا مارش؛ ویرایش توسط گرت جونز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.