رکورد تاریخی قیمت‌ها در بازار سکه/ قیمت سکه ترمز برید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، آخرین روند قیمت‌ها در بازار سکه، از افزایش حدود ۳۹۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی حکایت دارد. بر همین اساس، هر قطعه سکه امامی به قیمت ۳۸ میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید. در همین حال، هر قطعه سکه بهار آزادی افزایش ۱۹۵ هزار تومانی، نیم‌سکه ۵۰۰ هزار تومانی،

کد خبر : 476128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۳۷
رکورد تاریخی قیمت‌ها در بازار سکه/ قیمت سکه ترمز برید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، آخرین روند قیمت‌ها در بازار سکه، از افزایش حدود ۳۹۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی حکایت دارد. بر همین اساس، هر قطعه سکه امامی به قیمت ۳۸ میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید.

در همین حال، هر قطعه سکه بهار آزادی افزایش ۱۹۵ هزار تومانی، نیم‌سکه ۵۰۰ هزار تومانی، ربع‌سکه ۲۰۰ هزار تومانی و سکه گرمی ۹۰ هزار تومانی را تجربه کرد. در حال حاضر هر قطعه سکه بهار آزادی در بازار ۳۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۳ میلیون تومان، ربع‌سکه ۱۴ میلیون تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، حباب سکه به ۶ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسیده است که البته کاهش ۸۴۷ هزار تومانی را طی ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. حباب سکه بهار آزادی نیز ۹۷۱ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است.

محمدکشتی‌آرای، رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره روند بازار سکه و طلا می‌گوید: قیمت جهانی طلا تغییری نکرده، اما قیمت ارز و حباب افزایش پیدا کرده است. در نتیجه قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و برای اولین بار سکه به رقم ۳۸ میلیون تومان رسید که سابقه نداشته است.

وی درباره وضعیت بازار نیز عنوان می‌کند: بازار روال عادی دارد، دادوستدها انجام می‌شود. هم تقاضا و هم عرضه وجود دارد و قیمت‌های عنوان شده با توجه به دادوستدهای انجام شده صورت می‌گیرد.

کشتی‌آرای در پیش‌بینی از آینده قیمت طلا گفت: تغییرات عمده برای اونس‌جهانی پیش‌بینی نمی‌شود و به نظر می‌رسد در محدوده کنونی باقی بماند. در حال حاضر با توجه به تقاضا و نرخ ارز احتمال تغییرات قیمت در بازار داخلی وجود دارد.

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.