رژیم غذایی مرموز جورجینا؛ چرا او حقیقت را نمی‌گوید؟

[ad_1] جورجینا رودریگس شریک زندگی‌اش کریستیانو رونالدو را در ماجراجویی‌اش در عربستان سعودی همراهی می‌کند. او همه کارهایی را که در عربستان انجام می‌دهد، چه در اوقات فراغت و چه کارهای حرفه‌ای، در اینستاگرام با دنبال‌کننده‌هایش به اشتراک می‌گذارد. اما رژیم غذایی او همچنان بحث‌برانگیز است و تردیدهای زیادی در مورد صداقت این مدل و

کد خبر : 348791
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۴۴
رژیم غذایی مرموز جورجینا؛ چرا او حقیقت را نمی‌گوید؟

[ad_1]

جورجینا رودریگس شریک زندگی‌اش کریستیانو رونالدو را در ماجراجویی‌اش در عربستان سعودی همراهی می‌کند. او همه کارهایی را که در عربستان انجام می‌دهد، چه در اوقات فراغت و چه کارهای حرفه‌ای، در اینستاگرام با دنبال‌کننده‌هایش به اشتراک می‌گذارد. اما رژیم غذایی او همچنان بحث‌برانگیز است و تردیدهای زیادی در مورد صداقت این مدل و اینفلوئنسر در مورد غذاهایی که مصرف می‌کند وجود دارد.

شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مستند موفق خود در نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» اعتراف کرد که معتاد به ایبریا بوده است، به این معنی که او نمی‌تواند بدون خوردن ساندویچ چوریزو و سایر سوسیس‌ها زندگی کند. بنابراین، محصولات ایبری، از نژاد خوک ایبری، که در عادات غذایی اسپانیایی و پرتغالی بسیار مورد توجه است، عاملی اساسی در رژیم غذایی او است. با این حال، او در مصاحبه با مجله «سلامت زنان» کاملاً خود را از آنچه در این مستند گفته بود جدا کرد.

جورجینا در این مصاحبه گفت: «صبح‌ها یک املت فرانسوی با آب پرتقال و یک قهوه با شیر می‌خورم. وسط صبح یا بعد از تمرین یک موز می‌خورم. برای ناهار پوره با گوشت یا سبزیجات کبابی می‌خورم. برای میان وعده‌ها، گاهی اوقات کنسرو صدف با لیمو می‌خورم. و شام هم مانند ناهار.»

جورجینا در مستند خود می‌گوید که «من بدون ترس و با لذت غذا می‌خورم»، به‌ویژه زمانی که با دوستانش برای ناهار یا شام ملاقات می‌کند. این تناقض‌ها باعث شده که مردم اینطور تصور کنند که او در مورد رژیم غذایی خود حقیقت را نمی‌گوید.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.