رپورتاژ آگهی، هر آنچه که باید درباره آن بدانید!

در روند بالا بردن بازدید از وب سایت ها، رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک‌ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل مطرح می‌شود. کسب و کار‌ها ممکن است بسته به شرایط اقدام به انتشار محتوا در سایر رسانه‌ها کنند. این اقدام تحت عنوان رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری انجام می‌شود که

کد خبر : 18822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
رپورتاژ آگهی، هر آنچه که باید درباره آن بدانید!


در روند بالا بردن بازدید از وب سایت ها، رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک‌ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل مطرح می‌شود. کسب و کار‌ها ممکن است بسته به شرایط اقدام به انتشار محتوا در سایر رسانه‌ها کنند. این اقدام تحت عنوان رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری انجام می‌شود که معمولاً افزایش آگاهی از برند مهم‌ترین هدف آن است. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر درباره این تکنیک و خدماتی که تریبون به عنوان یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی می‌دهد توضیح دهیم. با تریبون همراه باشید.

 

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری روی وب سایت من خواهد داشت؟

 

از نظر معنای لغوی کلمه رپورتاژ از reportage فرانسوی، به معنای گزارش می‌آید. اما در تعریف به خبر تبلیغاتی‌ای گفته می‌شود که برای معرفی خدمات و محصولات یک برند نوشته شده است. به طور معمول این مطالب در سایت‌های خبری پر بازدید منتشر می‌شوند. 

 

حال باید دید این رپورتاژ خبری چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت دارد. رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برند یا شخص در سایت‌های خبری مطرح می‌شود. به عبارتی یک خبر تبلیغاتی کار می‌شود. این خبر معمولاً در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها خبری پر بازدید منتشر شده که شامل یک یا چند تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس و هایپر لینک فالو می‌باشد. 

 

بر اساس جدیدترین الگوریتم‌های گوگل، دریافت لینک فالو از مطالبی از سایت‌های پربازدید با آتوریتی بالا، تاثیر گذاری بالایی در ارتقاء رتبه سایت در گوگل خواهد داشت. در محتوای رپورتاژ‌ها سه تا پنج کلمه کلیدی لینک فالو شده و این مطلب برای همیشه در آرشیو آن سایت باقی خواهد ماند. می‌شود گفت این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان نامحدود اجرایی بوده و همیشه در رسانه مقصد باقی خواهد ماند.

 

برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

 

همان طور که در مطلب چگونه کلمه کلیدی مناسب برای سایت انتخاب کنیم به راهکار‌های انتخاب کلمه کلیدی مناسب پرداختیم، چند نکته در این زمینه مطرح است. یک اینکه در رپورتاژ آگهی کلمات کلیدی‌ای که انتخاب می‌کنید همان‌هایی خواهند بود که به صفحه اصلی سایت شما یا بخشی از خدمات شما در سایت لینک دهی خواهند شد. پس باید کلماتی را انتخاب کنید که هم در کسب و کار شما کلیدی هستند هم به اندازه کافی گیرایی داشته باشند که کاربر پس از دیدن آن‌ها در مطلب رپورتاژ آگهی شما در رسانه خبری، روی آن‌ها کلیک کند و وارد وبسایت شما شوند. 

 

هدف شما به عنوان صاحب وب سایت یا به عنوان فردی که در حال تولید محتوا برای یک رپورتاژ آگهی است، باید این باشد که کلمات موجود در صفحه با واژه‌هایی که توسط کاربران جستجو می‌شوند مرتبط باشند. کلمات کلیدی در واقع ارتباط بین کلمات جستجو شده و مطلبی است که شما برای رفع نیاز کاربر یا برای معرفی خدمات خود تهیه کرده اید. برای مثال اگر یک فروشگاه لوازم خانگی دارید، باید در تولید محتوا‌ای که می‌کنید از کلمات کلیدی که بیشتری میزان جستجو در این حوزه را دارد استفاده کنید. مثلاً آدرس فروشگاه‌های لوازم خانگی یا خدمات پس از فروش لوازم خانگی. 

 

علاوه بر آن برای نوشتن محتوای مورد نیاز برای رپورتاژ آگهی نیاز است که شما زبان و لحن مخاطب خود را به خوبی بشناسید. برای مثال نوشتن یک مقاله برای مادران خانه دار با مدیران کسب و کار منطقاً باید متفاوت باشد. در غیر این صورت مخاطب شما رغبت نمی‌کند مطلبی را بخواند که برای او نوشته نشده است. 

 

در یافتن بهترین کلمه کلیدی برای سایت از چه ابزار‌های استفاده کنیم؟

 

ابزار‌های انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای افرادی که در زمینه سئو و بازاریابی کار می‌کنند کاملاً شناخته شده است. اما با فرض اینکه شما صاحب کسب و کاری هستید و آشنایی چندانی با این مفاهیم ندارید چند ابزار ساده برای آنالیز کلمات کلیدی در گوگل به شما معرفی می‌کنیم. 

این ابزار یکی از محبوب‌ترین ابزار‌های آنالیز و انتخاب کلمه کلیدی در سئو سایت محسوب می‌شود. این ابزار به شما این اجازه را می‌دهد که با وارد کردن کلمات کلیدی مدنظر خود، آن را تحلیل و بررسی کنید و در نتیجه آن سایر کلمات کلیدی مناسب رپورتاژ آگهی خود را پیدا نمایید. 

 

شما با استفاده از کیورد پلنر می‌توانید بفهمید که کدام کلمات کلیدی مناسب کسب و کار شماست. می‌توانید میزان رقابت هر کلمه کلیدی را متوجه شوید. روند و تعداد جستجوی یک کلمه کلید در بازه زمانی مشخص را ببینید و در نهایت میانگین هزینه‌ای که هر کلمه کلیدی برای شما در پی خواهد داشت اگر بخواهید به سراغ کمپین‌های گوگل ادوردز بروید چقدر است. 

 

تمام این موارد به کمک ابزار keyword planner انجام می‌شود که در واقع بخشی از برنامه‌ای به نام گوگل ادوردز است.

این وب سایت مطرح در زمینه سئو و کیورد، یکی از ابزار‌هایی است که به دلیل سادگی استفاده از آن، بسیار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. برای پیدا کردن لیست کلمات کلیدی مناسب برای استفاده در رپورتاژ آگهی کافیست کلمه کلیدی اصلی خود را در کادر جستجوی این سایت وارد کنید تا به شما بیش از ۱۰۰ کلمه کلیدی مرتبط را ارائه دهد. همچنین این ابزار میانگین جستجوی روزانه هر کلمه کلیدی را به شما می‌دهد.

یکی از ابزار‌های مفید برای تحقیق کلمات کلید کی دبلیو فایندر است. این ابزار علاوه بر میانگین دقیقی که از جستجوی کلمات به شما ارائه می‌دهد، میزان ترند شدن هر کدام را هم به اطلاعتان خواهد رساند. میزان دشوار گرفتن رتبه یک کلمه در صفحه اول گوگل نیز از امکاناتی است که این وب سایت در اختیارتان قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که این ابزار در حالت رایگان تنها اجازه جستجوی ۵ کلمه کلیدی در روز را به شما خواهد داد و برای استفاده بیشتر از این وب سایت می‌بایست یکی از پلن‌های پولی آن را خریداری کنید. 

 

در این مقاله سعی کردیم ۳ تا ابزار سئو برای انتخاب کلمه کلیدی برای رپورتاژ آگهی و ومقالات داخلی سایت را به شما معرفی کنیم. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر یا خرید رپورتاژ آگهی دارید می‌توانید از پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون به آدرس زیر استفاده نمایید.

 



لینک منبع :
هوشمندنیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.