رویکردی جدید به DeFI

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. KyotoSwap.io اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX) در زنجیره هوشمند بایننس است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا تاثیر مثبت قابل تأییدی را بدون هزینه کم یا بدون هزینه ایجاد کند. در نتیجه، کاربران مالی غیرمتمرکز (DeFi) می توانند به طور منفعلانه در مبارزه با تغییرات آب و هوایی مشارکت کنند.

کد خبر : 315186
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
رویکردی جدید به DeFI

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی.

KyotoSwap.io اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX) در زنجیره هوشمند بایننس است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا تاثیر مثبت قابل تأییدی را بدون هزینه کم یا بدون هزینه ایجاد کند. در نتیجه، کاربران مالی غیرمتمرکز (DeFi) می توانند به طور منفعلانه در مبارزه با تغییرات آب و هوایی مشارکت کنند.

اولین Regenerative Finance DEX در BSC برای مقابله با تغییرات آب و هوا

جنبش توانمندسازی Regenerative Finance (ReFi) یک زیربخش پر رونق را در DeFi ایجاد کرده است که علیرغم زمستان اخیر رمزارزها همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد. در اصل، Regenerative Finance شامل اقدامی می شود که به طور مثبت بر اقتصادهای مدولار یا مدولار و همچنین مقابله با گرمایش جهانی و سایر مسائل مربوط به تغییرات آب و هوا تأثیر می گذارد. پذیرش شکوفا از فناوری بلاک چین و DeFi جنبشی را ایجاد کرده است که در آن جوامع WEB3 رویکردهای منحصر به فردی را برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و در عین حال ایجاد فرصت های اقتصادی ایجاد می کنند.

منفعلانه کربن خنثی شوید

به عنوان یک بازارساز خودکار امن (AMM) در زنجیره هوشمند بایننس، KyotoSwap.io به کاربران امکان داد و ستد در محیط بدون مجوز و در عین حال امن KyotoSwap.io توسط توکن مبادله کیوتو ($KSWAP) اداره می شود که می تواند با ارائه نقدینگی تولید شود. توکن‌های KyotoSwap جمع‌آوری‌شده را می‌توان برای به دست آوردن سهمی از سود پلت‌فرم، یا برای کاشت درخت در زمان واقعی مبادله کرد. درختان از طریق Veritree کاشته می شوند و تاثیر آن در تابلوی امتیازات تاثیر تعویض کیوتو ثبت می شود. اقتصاد ماژولار منحصر به فرد مبادله کیوتو به کاربران امکان می دهد به طور غیرفعال کربن خنثی شوند.

KyotoProtocol.io یکی از بزرگترین جوامع ReFi را در زنجیره هوشمند Binance دارد

Kyoto Swap.io توسط بنیاد Kyotoprotocol.io به عنوان جایگزین متمرکز ReFi آن برای سایر صرافی‌های غیرمتمرکز در آنجا تأسیس و انکوبه شده است. کیوتو سوآپ که در ابتدا به عنوان یک DEX برای پروتکل‌های زنجیره هوشمند DeFi بایننس راه‌اندازی شد، تبدیل به چند زنجیره خواهد شد و پایه قرارداد آن بر روی بلاک چین کیوتو – اولین در جهان است. بلاک چین کربن منفی با طراحی برخلاف اکثر صرافی‌های غیرمتمرکز که بر تامین امنیت قبل از پایان باند توکن‌های مزرعه تکیه می‌کنند، دارندگان $KSWAP می‌توانند با دانستن اینکه سودمندی برای مبادله کیوتو ایمن است.

به انقلاب ReFi بپیوندید- Kyotoprotocol.io

تجارت کنید و تأثیر مثبت بگذارید – Kyotoswap.io

درباره مبادله کیوتو – Kyoto Swap.io یک صرافی غیرمتمرکز است که بر ایجاد تأثیر مثبت قابل ثبت و تأیید بر سیاره ما در تلاش برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و گرمایش جهانی متمرکز است. انکوبه شده و توسط اکوسیستم کیوتو و KyotoProtocol.io پشتیبانی می شود.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.