رویدادهای کلیدی و انتشار هفته آینده که توسط تصمیم نرخ FOMC برجسته شده است

[ad_1] لیست رویدادهای مهم اقتصادی و انتشارات هفته آینده با تصمیم FOMC برای نرخ در روز چهارشنبه، 16 مارس در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی برجسته خواهد شد. پاول از فدرال رزرو در ساعت 14:30 یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. انتظار می رود افزایش مدت ها مورد انتظار فدرال رزرو در

کد خبر : 178363
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
رویدادهای کلیدی و انتشار هفته آینده که توسط تصمیم نرخ FOMC برجسته شده است

[ad_1]

لیست رویدادهای مهم اقتصادی و انتشارات هفته آینده با تصمیم FOMC برای نرخ در روز چهارشنبه، 16 مارس در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی برجسته خواهد شد. پاول از فدرال رزرو در ساعت 14:30 یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد.

انتظار می رود افزایش مدت ها مورد انتظار فدرال رزرو در آن زمان باشد. سوال این است که “آیا فدرال رزرو با افزایش 50 واحد پایه بازار را غافلگیر خواهد کرد یا به 25 امتیاز پایه پایبند خواهد بود؟”

انتظارات برای 25 امتیاز پایه است.

آخرین باری که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش داد به دسامبر 2018 بازمی گردد، زمانی که فدرال رزرو 25 امتیاز پایه افزایش داد و به محدوده هدف 2.25٪ -2.50٪ رسید. تا 16 مارس 2020، فدرال رزرو نرخ بهره را به محدوده هدف 0٪ تا 0.25٪ کاهش داد. از آن زمان در آن سطح باقی مانده است.

با افزایش نرخ تورم CPI به 7.9 درصد به بالاترین سطح خود در 40 سال گذشته، زمان آن فرا رسیده است که روند کاهش قیمت آغاز شود.

پاول، رئیس فدرال رزرو، هنگام شهادت در نزدیکی آغاز ماه مارس در کاپیتول هیل، نشان داد که 25 امتیاز پایه را ترجیح می دهد. با این حال، او اظهار داشت که اگر تورم شروع به بهبود نکند، با افزایش 50 واحد پایه در جاده مخالف نخواهد بود (نظرات او را اینجا و اینجا ببینید).

فدرال رزرو همچنین آخرین تمایلات مرکزی خود را برای تولید ناخالص داخلی، بیکاری و تورم PCE ارائه خواهد کرد. آنها در دسامبر پایان انتظارات گرایش مرکزی سال 2022 را در موارد زیر ارزیابی کردند:

  • تولید ناخالص داخلی واقعی: 3.6٪ – 4.5٪
  • نرخ بیکاری 3.4٪ – 3.7٪
  • تورم PCE 2.2٪ – 3.0٪
  • تورم اصلی PCE 2.5٪ – 3.0

من انتظار دارم که تولید ناخالص داخلی بازنگری شود و نرخ بیکاری تا حدودی ثابت بماند. تورم PCE همانند PCE اصلی افزایش خواهد یافت.

در همین حال، پیش‌بینی نمودار نقطه‌ای نشان داد که نرخ وجوه فدرال رزرو زمانی که آخرین بار در دسامبر منتشر شد به 0.75 تا 1.00 درصد رسید (سه بار انقباض فدرال). که به احتمال زیاد 4 یا 5 بالاتر خواهد رفت. برخی از اقتصاددانان خصوصی در سال 2022 حدود هفت انقباض را پیش بینی می کنند

سایر رویدادهای کلیدی در ایالات متحده در هفته آینده عبارتند از:

  • داده های PPI ایالات متحده در روز سه شنبه در ساعت 8:30 صبح با پیش بینی 0.9٪ ماهانه در مقابل 1.0٪ در ماه گذشته منتشر می شود. انتظار می رود تقاضای نهایی سالانه از 9.7 درصد در ماه گذشته به 10.0 درصد افزایش یابد. پیش‌بینی می‌شود مواد غذایی و انرژی سابق 0.6 درصد در مقابل 0.8 درصد افزایش یابد و به 8.7 درصد در مقابل 8.3 درصد در ماه گذشته برای سال گذشته برسد.
  • خرده فروشی چهارشنبه ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی. انتظارات 0.5% در مقابل 3.8% در ماه گذشته است. پیش بینی می شود فروش اصلی خرده فروشی (خودروهای سابق) 1.0% در مقابل 3.3% افزایش یابد.
  • داده های تولید صنعتی خارج از ایالات متحده در روز پنجشنبه با پیش بینی 0.6% در مقابل 1.4% در ماه گذشته منتشر خواهد شد.
  • تجارت منطقه ای ماهانه فدرال رزرو شاخص ها

سایر رویدادهای کلیدی / انتشار عبارتند از:

  • بانک انگلستان
  • بانک مرکزی استرالیا صورتجلسه سیاست پولی خود را در روز سه شنبه ساعت 8:30 عصر به وقت شرقی (دوشنبه شب) منتشر خواهد کرد. در 8 مارس، بانک ذخیره استرالیا لاو گفت که این احتمال وجود دارد که نرخ نقدی در اواخر سال جاری افزایش یابد.
  • تغییر شغل استرالیا روز پنجشنبه در استرالیا در ساعت 8:30 عصر به وقت شرقی (چهارشنبه شب) منتشر خواهد شد. انتظارات برای تغییر 40.3K در مقابل 12.9K ماه گذشته است. پیش بینی می شود نرخ بیکاری از 4.2 درصد به 4.1 درصد کاهش یابد.
  • کانادا داده های CPI خود را روز چهارشنبه در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی منتشر خواهد کرد. پیش بینی ها برای افزایش 0.9 درصدی ماه به ماه است. پیش‌بینی می‌شود که CPI معمول سالانه 2.4٪، میانگین CPI سال به سال 3.4٪ و روند CPI 4.1٪ باشد.

سپس خطر ژئوپلیتیکی از سوی اوکراین/روسیه وجود دارد. بازار سهام روسیه تمام هفته تعطیل بوده است. معاملات آتی نیکل در LME نیز پس از افزایش به 100000 دلار در اوایل این هفته بسته شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.