رویترز با توجه معامله گران به بانک های مرکزی، دلار افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می شود که در 23 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر توسط Rae Wee و Alun John سنگاپور/لندن (رویترز) – دلار روز دوشنبه افزایش یافت و در آغاز هفته ای مملو از انتشار داده ها و جلسات

کد خبر : 274651
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
رویترز با توجه معامله گران به بانک های مرکزی، دلار افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می شود که در 23 سپتامبر 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر

توسط Rae Wee و Alun John

سنگاپور/لندن (رویترز) – دلار روز دوشنبه افزایش یافت و در آغاز هفته ای مملو از انتشار داده ها و جلسات تعیین نرخ بانک مرکزی، از جمله توسط بانک انگلستان و مهمتر از همه، ارزش دلار را دوباره به دست آورد که در اوایل ماه از دست داده بود. فدرال رزرو

یورو 0.36 درصد کاهش یافت و به 0.9932 دلار رسید، استرلینگ 0.67 درصد کاهش یافت و به 1.1537 دلار رسید، و دلار در برابر ین ژاپن 0.82 درصد افزایش یافت و به 148.6 رسید، زیرا ضعف مشاهده شده در دلار در اوایل ماه به محو شدن ادامه داد.

ارزش دلار در ماه اکتبر برای کاهش ماهانه – اولین کاهش از ماه می و دومین کاهش در سال جاری – در نظر گرفته شده است، زیرا فدرال رزرو آمریکا می تواند در نشست سیاستی خود که روز سه شنبه آغاز می شود، برنامه ای کمتر تهاجمی برای افزایش نرخ بهره را در آینده نشان دهد.

با این حال، اواخر هفته گذشته این روایت تمام شد و روز دوشنبه به مبارزه ادامه داد.

سامی چار، اقتصاددان ارشد در Lombard Odier، گفت: «بازارهای ارز در آستانه نشست FOMC (تعیین نرخ فدرال رزرو) در روز چهارشنبه در حالت انتظار هستند، زیرا ما شاهد لحن متعادل‌تری از سوی برخی دیگر از بانک‌های مرکزی بودیم. .

سوال این است که آیا فدرال رزرو این کار را دنبال خواهد کرد – این یک محور غیرقانونی نخواهد بود، خیلی زود است که شرایط مالی را کاهش دهیم – اما آیا ما چیزی متعادل تر به جای یک غافلگیری شاهین دیگر خواهیم داشت؟

بانک‌های مرکزی استرالیا و کانادا هر دو در نشست‌های اکتبر خود نرخ‌ها را کمتر از حد انتظار افزایش دادند و بازارها در افزایش 75 واحد پایه بانک مرکزی اروپا در هفته گذشته، لحن منفی داشتند.

انتظار می رود که فدرال رزرو در پایان نشست روز چهارشنبه 75 واحد دیگر افزایش نرخ بهره را ارائه دهد که چهارمین افزایش متوالی این چنینی خواهد بود، اما قیمت گذاری بازار تقریباً 50 درصد شانس تنها 50 واحد پایه در آن را نشان می دهد. جلسه دسامبر

یورو پس از انتشار داده‌هایی که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد که تورم منطقه یورو بالاتر از حد انتظار و به 10.7 درصد رسیده است، به سختی واکنش نشان داد.

چار گفت: «از آنجایی که ما آمار تورم ملی را در پنجشنبه و جمعه داشتیم، داده‌های منطقه یورو یک خبر قدیمی بود.

همچنین در روز دوشنبه داده‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد ژاپن در این ماه رکورد 6.3499 تریلیون ین (42.8 میلیارد دلار) را برای مداخله ارزی برای تقویت ین هزینه کرده است.

در جاهای دیگر، پس از انتشار داده‌های منتشر شده در روز دوشنبه نشان داد که فعالیت کارخانه‌های چین به‌طور غیرمنتظره در ماه اکتبر کاهش یافت، که به دلیل کاهش تقاضای جهانی و محدودیت‌های سختگیرانه داخلی کووید-19 کاهش یافت.

دلار آخرین بار 0.74 درصد در برابر یوان معامله شده در خارج از کشور با 7.32 بالاتر بود. [CNY/]

آیریس پانگ، اقتصاددان ارشد Greater، “ما انتظار داریم که CNY در کوتاه مدت با توجه به ضعف ظاهری اقتصاد تضعیف شود. همراه با موارد بیشتر COVID و قرنطینه های مورد انتظار، خوش بین بودن در مورد یوان حتی دشوارتر می شود.” چین در ING گفت.

همچنین در دستور کار این هفته، بانک مرکزی انگلیس قرار دارد که پس از یک دوره بی ثبات در سیاست های مالی و سیاسی بریتانیا، روز پنجشنبه تشکیل جلسه خواهد داد. یک افزایش 75 جفتی بر اساس قیمت تقریباً کامل است.

بانک مرکزی استرالیا (RBA) به سمت انتهای طیف متمایل است و انتظار می‌رود در نشست سه‌شنبه خود نرخ‌های بهره را به میزان متوسط ​​25 بشکه در روز افزایش دهد، حتی در حالی که تورم در سه ماهه گذشته به بالاترین حد خود در 32 سال گذشته رسیده است.

دلار 0.35٪ کاهش یافت 0.6389 دلار.

پس از اینکه لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور سابق، رئیس جمهور ژایر بولسونارو را در دور دوم انتخابات شکست داد، دلار آمریکا 2 درصد در برابر رئال برزیل افزایش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.