رویترز با توجه به دقایق بانک مرکزی اروپا و آمار مشاغل آمریکا در روز جمعه، دلار نوسان می کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته تام وستبروک و آلون جان سیدنی/لندن (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران به دنبال هر گونه نشانه ای از نرمی که می تواند نشان دهنده کند شدن احتمالی افزایش

کد خبر : 263957
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
رویترز با توجه به دقایق بانک مرکزی اروپا و آمار مشاغل آمریکا در روز جمعه، دلار نوسان می کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته تام وستبروک و آلون جان

سیدنی/لندن (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران به دنبال هر گونه نشانه ای از نرمی که می تواند نشان دهنده کند شدن احتمالی افزایش نرخ بهره در ایالات متحده باشد، به دنبال اطلاعات مربوط به نیروی کار و تورم ایالات متحده بودند، ارزش دلار روز پنجشنبه کاهش یافت و از اوایل هفته از سر گرفت.

پس از افزایش روز چهارشنبه، دلار برای حفظ رشد خود تلاش کرد و یورو با حدود 0.3 درصد صعود به 0.9927 دلار رسید، اما تلاش کرد از برابری در برابر دلار عقب نشینی کند، اما از پایین ترین سطح 20 ساله خود یعنی 0.9528 دلار خودداری کرد. هفته گذشته

بانک مرکزی اروپا دقایقی از جلسه سیاست گذاری ماه گذشته در اواخر روز منتشر می کند، که توسط معامله گران برای بررسی هر گونه نوری که در مورد اندازه افزایش بعدی نرخ بهره اروپا می توانند نشان دهند، مورد بررسی قرار می گیرد.

استرلینگ با 0.35 درصد افزایش به 1.1359 دلار رسید و دلار نیز با 0.5 درصد کاهش در برابر فرانک سوئیس به 0.9791 فرانک رسید.

استفان گالو، رئیس استراتژی FX اروپا در BMO گفت: «احساسات در اواخر سه ماهه سوم بسیار ضعیف بود، نمی‌توانست به جایی برسد، اما در اوایل سه ماهه چهارم افزایش یافت، که ناشی از مداخله بانک انگلستان (در بازارهای اوراق قرضه دولتی بریتانیا) بود. بازارهای سرمایه.

ما واقعاً دلایل خوبی برای خرید تهاجمی استرلینگ، یورو یا ین نداریم، اما همه می دانیم که دلار گران است و شاید فدرال رزرو اشتباه می کند، و باید تغییر کند.»

یکی از عوامل اصلی محرک بازارهای ارز در حال حاضر تغییر انتظارات از چگونگی افزایش شدید نرخ بهره توسط بانک های مرکزی – به ویژه فدرال رزرو – است.

یک سوال کلیدی این است که آیا آنها از نگرانی اصلی در مورد تورم و در نتیجه افزایش شدید نرخ‌ها به سمت کاهش رشد اقتصادی که منجر به افزایش محتاطانه‌تر نرخ می‌شود، تغییر مسیر می‌دهند یا خیر.

این بدان معناست که داده های مشاغل ایالات متحده که در روز جمعه منتشر می شود و ارقام تورم در هفته آینده به دقت مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

“سرمایه گذاران (در گزارش حقوق و دستمزد روز جمعه) به دنبال نشانه هایی از هر چیزی هستند که ممکن است باعث شود فدرال رزرو یک چرخش زودهنگام انجام دهد، همه چیزهایی که آنها می گویند نشان می دهد که آنها قصد انجام این کار را ندارند، اما من گمان می کنم افرادی هستند که این معاملات محوری را انجام می دهند. گالو گفت.

بازدهی اوراق بهادار خزانه داری آمریکا که رشد روز چهارشنبه آنها به افزایش ارزش دلار کمک کرده بود، در روز پنجشنبه ثابت بود. [US/]

افزایش غیرمنتظره 25 واحد پایه در استرالیا در این هفته این امید را ایجاد کرد که سایر بانک های مرکزی نیز ممکن است به زودی انقباض خود را کاهش دهند.

معاملات آتی نرخ بهره حاکی از انقباض بیش از 130 واحد پایه برای فدرال رزرو پیش از اواسط سال آینده است. [US/][GVD/EUR][GB/]

دلار استرالیا 0.6484 دلار بود. دلار نیوزیلند، با افزایش بیشتر از افزایش قاطعانه بانک مرکزی در روز چهارشنبه، به اوج دو هفته ای 0.5810 دلار رسید.

ین که به دلیل خطر مداخله بیشتر ژاپن ثابت مانده است، تغییر چندانی در 144.56 در هر دلار داشت.

کارتل تولیدکنندگان نفت به رهبری عربستان سعودی روز چهارشنبه با کاهش شدید تولید موافقت کرد و قیمت های آتی را به بالاترین سطح سه هفته اخیر یعنی 93.99 دلار در هر بشکه رساند. [O/R]

این امر به کرون نروژ و دلار کانادا کمک کرد تا از اکثر همتایان خود بهتر عمل کنند، در حالی که به ارزهایی مانند یورو و پوند لطمه زد.

یان نوروزی، استراتژیست NatWest Markets می گوید: «قیمت های بالاتر انرژی تأثیر مستقیم بیشتری بر منطقه اروپا خواهد داشت، با توجه به ارتباط مستقیم تر با امور مالی آنها».

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.