رویترز با افزایش نرخ ین، دلار برای چهارمین روز سقوط کرد

© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط سایکات چاترجی لندن (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران بر این عقیده بودند که بیشتر تجاوزات اخیر بانک مرکزی آمریکا قبلاً قیمت گذاری شده است، دلار آمریکا برای چهارمین

کد خبر : 155583
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
رویترز با افزایش نرخ ین، دلار برای چهارمین روز سقوط کرد



© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط سایکات چاترجی

لندن (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران بر این عقیده بودند که بیشتر تجاوزات اخیر بانک مرکزی آمریکا قبلاً قیمت گذاری شده است، دلار آمریکا برای چهارمین روز متوالی در روز جمعه سقوط کرد و به پایین ترین حد خود در بیش از دو ماه گذشته رسید.

با توجه به اینکه موقعیت صندوق های تامینی نزدیک به بالاترین میزان از اوایل سال 2020 است و نرخ های پایانی نرخ های ایالات متحده نشان دهنده اوج نرخ های زیر 2٪ است، بسیار کمتر از اوج چرخه های قبلی نرخ فدرال رزرو، سرمایه گذاران با شرط بندی های طولانی دلار سود می بردند.

روز جمعه، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها با 0.2 درصد کاهش به 94.62 رسید که کمترین میزان از اوایل نوامبر بود. به صورت هفتگی، قرار است 1.11 درصد تضعیف شود، بزرگترین افت آن از دسامبر 2020. روز پنجشنبه، برای اولین بار از ژوئن 2021 به زیر میانگین متحرک 100 روزه رسید.

استراتژیست های HSBC می گویند که بازارها به طور فزاینده ای نگران تأثیر نیات فدرال رزرو بر رشد اقتصادی هستند، از کاهش و کوچک شدن ترازنامه بانک مرکزی تا احتمال افزایش نرخ های بهره.

آنها گفتند: «به عبارت دیگر، بازار مطمئن نیست که آیا این چیز خوبی است یا بد برای دلار.

در برابر رقبای خود، زیان دلار در برابر ین ژاپن و ین که به ترتیب 0.4% و 0.3% کاهش یافت، بیشتر بود.

در حالی که ین امن از ضعف سهام جهانی سود می برد، گزارش رویترز مبنی بر اینکه بانک ژاپن در حال بررسی چگونگی شروع تلگرافی برای افزایش احتمالی نرخ است، باعث کاهش بازده دلار استرالیا و خزانه داری ایالات متحده شد که بر دلار آمریکا نیز تأثیر گذاشت.

رکود دلار در این هفته تشدید شده است، حتی در شرایطی که قراردادهای آتی نرخ بهره آمریکا در سال جاری چهار افزایش نرخ را تجربه کرده اند.

اما بازدهی با تاریخ طولانی‌تر به دلیل اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو در مورد کاهش ترازنامه بانک با قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو که نشان می‌دهد نرخ‌های بهره آمریکا تا اواسط سال 2023 به اوج خود می‌رسد، اندکی کاهش یافته است. [US/]

یورو تا کنون بیش از 1 درصد در هفته افزایش یافته است و از محدوده ای که از اواخر نوامبر در دست داشت خارج شده است و به بالاترین حد خود از 11 نوامبر با 1.1483 دلار رسیده است. داده های موقعیت یابی در پلتفرم معاملاتی IG نشان داد که معامله گران تا حد زیادی بی طرف هستند.

استرلینگ با نادیده گرفتن بحران سیاسی که موقعیت نخست وزیر بوریس جانسون را تهدید می کند، افزایش یافت و پوند برای چهارمین افزایش هفتگی متوالی بیش از 0.5 درصد پیش رفت. آخرین بار با قیمت 1.3730 دلار خریداری شد. [GBP/]

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.