رویترز با افزایش ریسک اشتها، دلار بالا می‌رود، اما افزایش می‌یابد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر از ثاقب اقبال احمد نیویورک (رویترز) – دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها در روز سه شنبه افزایش یافت و بخشی از ضعف جلسه قبل را از بین برد،

کد خبر : 269254
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
رویترز با افزایش ریسک اشتها، دلار بالا می‌رود، اما افزایش می‌یابد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

از ثاقب اقبال احمد

نیویورک (رویترز) – دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها در روز سه شنبه افزایش یافت و بخشی از ضعف جلسه قبل را از بین برد، اما احیای ریسک پذیری در بازارهای مالی جهانی مانع از رشد آن شد.

مایکل براون، رئیس بخش اطلاعات بازار در شرکت پرداخت کاکستون در لندن، گفت: به نظر می‌رسد که فضای ریسک‌پذیری دیروز در جلسه امروز نیز ادامه داشته باشد.

او گفت: «به نظر می‌رسد فقدان سرفصل‌های مهم، همراه با ظاهری از ثبات مالی در بریتانیا، مقصر هستند.

جرمی هانت وزیر دارایی جدید بریتانیا روز دوشنبه طرح اقتصادی نخست وزیر لیز تراس را که در هفته های اخیر اعتماد سرمایه گذاران به بریتانیا را از بین برده بود، کنار گذاشت.

تسکین در پیچ U باعث افزایش در دارایی های ریسک، از جمله در وال استریت شد. سودهای بازار سهام ایالات متحده نیز ناشی از درآمدهای قوی شرکت های گلدمن ساکس (NYSE:) و جانسون و جانسون (NYSE:) بود.

تصمیم وزیر دارایی بریتانیا برای معکوس کردن بیشتر «بودجه‌های کوچک» دولت، سرمایه‌گذاران را بر آن داشت تا دورنمای نرخ‌های بهره بریتانیا را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند و پوند را با کاهش 0.4 درصدی در روز به 1.13155 دلار رساند.

در برابر سبدی از ارزها، دلار 0.05 درصد بالاتر بود و به 112.13 رسید، پس از آن که قبلاً به پایین ترین حد دو هفته اخیر 111.76 سقوط کرد. این شاخص که در جلسه قبل 1 درصد سقوط کرد، تنها 2 درصد از بالاترین سطح دو دهه اخیر یعنی 114.58 که در اواخر سپتامبر لمس شد، باقی مانده است.

Caxton’s Brown گفت: “با توجه به اینکه فدرال رزرو یکی از جنگ طلب ترین بانک های مرکزی G10 باقی مانده است و خطرات نزولی برای چشم انداز همچنان تشدید می شود… من در میان مدت نسبت به دلار صعودی می مانم.”

پس از آن که داده‌ها نشان داد تولید در کارخانه‌های ایالات متحده در ماه سپتامبر افزایش یافته است، که منجر به افزایش تولید در کالاهای بادوام و بی‌دوام می‌شود، مقداری حمایت شد که نشان می‌دهد علیرغم تلاش‌های فدرال رزرو برای محدود کردن تقاضا از طریق نرخ‌های بهره بالاتر، بخش تولید همچنان در وضعیت معقولی قرار دارد.

در همین حال، ین ژاپن نزدیک به 32 سال در برابر دلار با 149 ین معامله شد، که مانع روانی اصلی 150 را در کانون توجه قرار داد و این احتمال را افزایش داد که بانک ژاپن پس از اولین مداخله خرید ین، اقدامات بیشتری برای حمایت از ارز آسیب دیده انجام دهد. از سال 1998 در 22 سپتامبر.

براون گفت: “من فکر می کنم این انتظار وجود دارد که آنها (بانک ژاپن) ممکن است مداخله کنند، با این حال به نظر می رسد مقامات بیشتر نگران سرعت هر حرکتی هستند تا سطحی که ما در آن معامله می کنیم.”

دلار نیوزیلند حساس به ریسک حدود 0.71 درصد افزایش یافت و به 0.5676 دلار رسید، که با حمایت از داده های تورم مصرف کننده داغ تر از حد انتظار بود که شرط بندی برای افزایش بیشتر نرخ ها را تقویت کرد. در روز 0.19% افزایش یافت و به 0.6302 دلار رسید.

0.4% کاهش یافت و به 19440.17 دلار رسید و نزدیک به سطوحی بود که در چهار هفته گذشته در آن مبادله شده بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.