رویترز با افت یوان، دلار روی داده های مسکن تکیه می کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 10 مارس 2023 گرفته شده است. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration//عکس فایل نوشته تام وستبروک سنگاپور (رویترز) – دلار آمریکا در معاملات آسیایی در روز چهارشنبه به دنبال داده‌های شگفت‌آور مسکن ایالات متحده ثابت بود، در حالی که یوان و دلار

کد خبر : 364085
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۱۰
رویترز با افت یوان، دلار روی داده های مسکن تکیه می کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 10 مارس 2023 گرفته شده است. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration//عکس فایل

نوشته تام وستبروک

سنگاپور (رویترز) – دلار آمریکا در معاملات آسیایی در روز چهارشنبه به دنبال داده‌های شگفت‌آور مسکن ایالات متحده ثابت بود، در حالی که یوان و دلار متضرر شدند و تمرکز به حضور جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره در اواخر روز معطوف شد.

شروع مسکن برای خانواده های مجردی در ماه می 21.7 درصد افزایش یافت، برخلاف انتظارات که آنها کم و بیش ثابت خواهند بود. معامله گران آن را تا حدودی کاهش دادند، زیرا این جهش با جهش مجوزها انجام نشد، اما همچنان قبل از شهادت پاول به دلار رونق بخشید.

دلار آمریکا در یک شبه 1.0916 دلار به ازای هر یورو و در اوایل جلسه آسیا ثابت بود. ین نیز قبل از حضور کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن در روز چهارشنبه، 140.50 در هر دلار ثابت بود.

استرالیا و یوان بزرگترین بازنده های روز سه شنبه بودند و در اوایل روز چهارشنبه هیچ حالتی برای جهش نداشتند. چین نرخ‌ها را کمتر از حد انتظار کاهش داده است و در حالی که بهبودی پس از کووید در آن متوقف شده است، هنوز محرک‌های عمده امیدی به دست نیامده است.

یوان یک شبه حدود 0.3 درصد سقوط کرد و در معاملات فراساحلی اوایل روز چهارشنبه، این ارز به 7.1826 در هر دلار نزدیک شد که نزدیک به پایین ترین سطح هفت ماهه است.

با توجه به اینکه لی کیانگ، نخست وزیر چین در خارج از اروپا در اروپا حضور دارد، معامله گران اعلام قریب الوقوع محرک های بیشتر را بعید می دانند.

استرالیا به لطف دقایق کمتر از حد انتظار بانک مرکزی در روز سه شنبه پس از افزایش نرخ بهره در این ماه، شکست بیشتری را تجربه کرد. یک شبه 0.9% سقوط کرد و آخرین خرید آن 0.6790 دلار بود.

جو کاپورسو، استراتژیست بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC:) گفت: مسیر کمترین مقاومت، کاهش بیشتر است.

او گفت: «آوسی ممکن است در این هفته به زیر 0.6700 سقوط کند، به خصوص اگر پاول جنگ‌طلب باشد». پاول قرار است شهادت خود را در ساعت 1400 GMT آغاز کند.

دلار نیوزیلند با همدردی پایین‌تر رفت و به زیر میانگین متحرک 50 روزه خود رسید و کمی بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه خود در 0.6168 دلار ثابت ماند.

پس از اینکه بانک مرکزی اعلام کرد با افزایش قیمت تمام شده است، این کشور تحت فشار است، در حالی که داده ها نشان می دهد اقتصاد در رکود است.

Mieneke Perniskie، تاجر ارز در Kiwibank در ولینگتون گفت: «از اینجا شاهد رکود بیشتر در رشد هستیم.

او گفت: “انتخاب ما این است که قبل از پایان سال به سمت سطح 0.57 دلار حرکت کند، اما در یک خط مستقیم نخواهد بود.” “در ابتدا باید سطح 0.59 دلار را بشکنیم. ممکن است تنها چند هفته دیگر به آن برسد.”

در جاهای دیگر استرلینگ مقداری از افت یک شبه خود را جبران کرد و به 1.2760 دلار رسید. داده های تورم بریتانیا در اواخر روز منتشر می شود و اقتصاددانان امیدوارند نشانه هایی برای کاهش آن وجود داشته باشد.

این داده ها احتمالاً برای بانک انگلستان تعیین کننده است، که در روز پنجشنبه با بازارهایی که در حال حاضر حدود 3/4 احتمال افزایش 25 بشکه در روز و 1/4 احتمال افزایش 50 واحدی را قیمت گذاری می کنند، تعیین کننده است.

دانیلا هاثورن، تحلیلگر Capital.com گفت: «استرلینگ ممکن است بازگشت فعلی را متوقف کند (اگر) انتظارات تغییر شکل دهند، به طور بالقوه این جفت به بالای 1.28 جهش می کند و مقاومت هفته گذشته را در 1.2847 دوباره آزمایش می کند.

در 102.55 ثابت بود. با راه‌اندازی یک صرافی جدید ارز دیجیتال با حمایت Fidelity، Citadel Securites و برای اولین بار از اواخر ماه می، 5 درصد جهش کرد و به بیش از 28000 دلار رسید. چارلز شواب (NYSE:).

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.