رویترز، نامزد پیشتاز محافظه‌کاران کانادا، ارز دیجیتال بانک مرکزی را ممنوع می‌کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: کاندیدای رهبری حزب محافظه کار، پیر پویلیور، در 16 فوریه 2022 در پارلمان هیل در اتاوا، انتاریو، کانادا با خبرنگاران صحبت می کند. رویترز/بلر گیبل/عکس فایل توسط استیو شرر و جولی گوردون اتاوا (رویترز) – نامزد پیشتاز انتخاب شدن به رهبر بعدی محافظه کاران اپوزیسیون کانادا روز پنجشنبه گفت که

کد خبر : 199746
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۲۳
رویترز، نامزد پیشتاز محافظه‌کاران کانادا، ارز دیجیتال بانک مرکزی را ممنوع می‌کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: کاندیدای رهبری حزب محافظه کار، پیر پویلیور، در 16 فوریه 2022 در پارلمان هیل در اتاوا، انتاریو، کانادا با خبرنگاران صحبت می کند. رویترز/بلر گیبل/عکس فایل

توسط استیو شرر و جولی گوردون

اتاوا (رویترز) – نامزد پیشتاز انتخاب شدن به رهبر بعدی محافظه کاران اپوزیسیون کانادا روز پنجشنبه گفت که در صورت نخست وزیری، بانک کانادا را از انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی منع خواهد کرد.

پیر پویلیور، که در کمپینی برای تبدیل کانادا به پایتخت بلاک‌چین جهان فعالیت می‌کند، همچنین گفت که اطمینان می‌دهد که بانک مرکزی با بررسی منظم ترازنامه خود، از جمله ممیزی برنامه خرید اوراق قرضه همه‌گیر کووید، مواجه خواهد شد.

او به خبرنگارانی که در بیرون ساختمان بانک مرکزی کانادا در اتاوا جمع شده بودند، گفت: «دولت Poilievre یک ارز دیجیتال بانک مرکزی را ممنوع خواهد کرد و به کانادایی‌ها اجازه می‌دهد از آزادی اقتصادی و مالی که شایسته آن هستند برخوردار شوند».

پویلیور که از سال 2004 یکی از اعضای محافظه کار پارلمان است، پیش از رای گیری در سپتامبر برای انتخاب رهبر جدید برای حزب اصلی مخالف کانادا، در همه نظرسنجی ها پیشتاز است. در صورت انتخاب شدن، او احتمالا باید تا سال 2025 منتظر انتخابات فدرال بعدی باشد، زیرا لیبرال‌های نخست‌وزیر جاستین ترودو با دموکرات‌های جدید، یک حزب کوچک‌تر با گرایش چپ، یک قرارداد حمایت سیاسی دارند.

رقابت برای رهبری در اوایل فوریه آغاز شد، زمانی که ارین اوتول به دلیل شکست دادن ترودو در انتخابات سال گذشته به عنوان رهبر محافظه کار برکنار شد.

پویلیور، در مبارزات انتخاباتی خود، نرخ تورم بالای کانادا را عامل خرید همه‌گیر اوراق قرضه دولتی توسط بانک مرکزی می‌داند و می‌گوید که ارزهای رمزنگاری شده، مانند .

مقامات بانک مرکزی این هفته این ادعاها را پس گرفتند.

کارولین راجرز، معاون ارشد بانک کانادا (NYSE:) روز دوشنبه به قانون‌گذاران گفت: «ما ارزهای دیجیتال را راهی برای خروج کانادایی‌ها از تورم یا منبع پایدار ارزش نمی‌دانیم.»

فرماندار تیف ماکلم افزود که پیش بینی می کند دلار کانادا در مرکز سیستم مالی این کشور باقی بماند.

بانک کانادا روز پنجشنبه هیچ پاسخ فوری نداشت.

بانک مرکزی چندین سال است که روی یک ارز دیجیتال (CBDC) کار می کند. CBDC در حال حاضر در مرحله توسعه است، اگرچه تصمیم نهایی در مورد راه اندازی آن به عهده دولت فدرال است.

تورم در کانادا در ماه مارس به بالاترین حد در 31 سال گذشته رسید و به 6.7 درصد رسید. کشورهای سرتاسر جهان در میان تقاضای قوی و محدودیت های زنجیره تامین با قیمت های بی رویه دست و پنجه نرم می کنند. تهاجم روسیه به اوکراین قیمت کالاها را افزایش داده است و بر این فشار افزوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.