رویترز، مقامات اوکراینی خطرات کاهش بیشتر ارزش کرایونا را کم اهمیت می دانند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های گریونای اوکراین در یک تصویر عکس گرفته شده در کیف، اوکراین، 6 اوت 2014 دیده می‌شوند. رویترز/کنستانتین چرنیچکین/تصویر/عکس فایل LVIV، اوکراین (رویترز) – مشاور اقتصادی رئیس جمهور اوکراین روز شنبه با وجود تهاجم روسیه به این کشور که در 24 فوریه آغاز شد، خطرات ناشی از کاهش بیشتر ارزش

کد خبر : 177824
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
رویترز، مقامات اوکراینی خطرات کاهش بیشتر ارزش کرایونا را کم اهمیت می دانند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های گریونای اوکراین در یک تصویر عکس گرفته شده در کیف، اوکراین، 6 اوت 2014 دیده می‌شوند. رویترز/کنستانتین چرنیچکین/تصویر/عکس فایل

LVIV، اوکراین (رویترز) – مشاور اقتصادی رئیس جمهور اوکراین روز شنبه با وجود تهاجم روسیه به این کشور که در 24 فوریه آغاز شد، خطرات ناشی از کاهش بیشتر ارزش گریونا را نادیده گرفت.

اولگ اوستنکو به رسانه های محلی گفت که بودجه اوکراین به طور کامل تامین می شود و ذخایر ارزی این کشور به ارزش 27.5 میلیارد دلار دوباره پر خواهد شد. اوکراین از صندوق بین المللی پول و سایر نهادها برای حمایت از اقتصاد خود در طول جنگ کمک مالی اضطراری دریافت کرده است.

نیروهای روسیه شهرهای بزرگ اوکراین از جمله کیف و خارکف را گلوله باران کردند، زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار دادند و مسیرهای کشتیرانی از طریق دریای سیاه را مختل کردند.

اوستنکو قبلا گفته بود که نیروهای متجاوز روسیه تاکنون حداقل 100 میلیارد دلار زیرساخت ها، ساختمان ها و سایر دارایی های فیزیکی را تخریب کرده اند.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.