رویترز، معامله گران را به بزرگترین موقعیت صعودی در استرلینگ از زمان برگزیت افزایش دادند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های پوند و تغییر در داخل یک صندوق پول در کافی‌شاپ در منچستر، بریتانیا، 21 سپتامبر 2018 مشاهده می‌شود. رویترز/فیل نوبل/عکس فایل نوشته نل مکنزی لندن (رویترز) – صندوق‌های تامینی و سرمایه‌گذاران می‌گویند که سفته‌بازان از زمان برگزیت، بزرگترین موقعیت خرید خود را بر حسب استرلینگ به دست آورده‌اند، اما

کد خبر : 376000
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
رویترز، معامله گران را به بزرگترین موقعیت صعودی در استرلینگ از زمان برگزیت افزایش دادند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های پوند و تغییر در داخل یک صندوق پول در کافی‌شاپ در منچستر، بریتانیا، 21 سپتامبر 2018 مشاهده می‌شود. رویترز/فیل نوبل/عکس فایل

نوشته نل مکنزی

لندن (رویترز) – صندوق‌های تامینی و سرمایه‌گذاران می‌گویند که سفته‌بازان از زمان برگزیت، بزرگترین موقعیت خرید خود را بر حسب استرلینگ به دست آورده‌اند، اما تورم رام نشده و رشد ضعیف به این معناست که حزب در پوند دوام نخواهد آورد.

داده‌های کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) در روز جمعه نشان داد، خالص موقعیت‌های سوداگرانه بلند مدت تا 11 ژوئیه به 4.7 میلیارد دلار رسیده است که بیشترین ارزش دلاری از اواسط سال 2014، دو سال قبل از همه‌پرسی برگزیت است.

فقط از نظر قراردادهای آتی، این بزرگترین موقعیت خرید خالص از سال 2007 است.

تورم بریتانیا در هر یک از چهار ماه گذشته انتظارات را نادیده گرفت، که باعث افزایش 8 درصدی پوند در برابر دلار در سال جاری شد، در حالی که تورم ایالات متحده کاهش یافته است.

رشد دستمزد بریتانیا در ماه مه برای اولین بار به بالای 7 درصد رسید

از دهه 1990، بانک مرکزی انگلستان را به افزایش غافلگیرکننده نیم امتیازی در ماه ژوئن سوق داد. معامله‌گرانی که شرط می‌بندند BoE تقریباً در ماه می تمام می‌شود، اکنون نرخ‌هایی را از 5 درصد در حال حاضر به بالای 6 درصد افزایش می‌دهند.

این باعث شده است که مدیر سرمایه گذاری مستقر در روتردام، Transtrend، 5.8 میلیارد دلار به عنوان مثال پوند طولانی مدت باقی بماند. در معاملات سیستماتیک رایانه خود، صندوق برنامه روند متنوع (DTP) موقعیت صعودی را حفظ می کند.

مارک ون لو، بخشی از تیم روابط سرمایه گذار در Transtrend گفت: “ما در برنامه روند متنوع خود در استرلینگ موقعیت فعالی داریم. از ماه مارس تاکنون پوند انگلیس در برابر انواع ارزهای دیگر قرار گرفته است.”

ون لو افزود: “این موقعیت بخشی از یک خوشه روند “افزایش بازده BoE” است که شامل شورت در ابزارهای نرخ بهره بریتانیا نیز می شود، جایی که ما از آوریل در آن موقعیت فروش داریم.

از آنجایی که معامله گران انتظارات خود را از بانک انگلستان برای افزایش نرخ ها افزایش می دهند، به احتمال زیاد نرخ های ایالات متحده ممکن است به اوج خود برسد، قیمت گذاری می کنند.

حرکت نزولی

رابرت سیرز، مدیر ارشد سرمایه گذاری Capital Generation Partners، سرمایه گذار در صندوق های تامینی و دفاتر خانوادگی و وقف، گفت که قدرت پوند به همان اندازه داستانی در مورد ضعف دلار است.

سیرز می‌گوید: «تحرک بر دلار نزولی شده است، بنابراین بسیاری از مردم به این تجارت می‌پرند. این جایی است که گله در این لحظه می‌خواهد باشد: دلار را کوتاه کنید».

به طور کلی، صندوق های تامینی در افزایش موقعیت های صعودی خود در پوند بسیار محتاطانه عمل کرده اند.

داده‌های CFTC نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان خالص اهرمی – که به طور گسترده صندوق‌های تامینی را پوشش می‌دهند – موقعیت خرید خالص خود را به استرلینگ تقریباً یک سوم از بالاترین سطح ۹ ماه ژوئن به حدود ۲ میلیارد دلار کاهش داده‌اند.

مایکل اولیور واینبرگ، سرمایه‌گذار دفتر خانواده، گفت که وخامت رشد با تورم چسبنده خنثی می‌شود، که اقدامات BoE را محدود می‌کند و به این معنی است که احتمال کاهش نرخ‌ها کمتر است.

او گفت: “این یک کف بر پوند می گذارد.”

صندوق‌های تامینی که رویکرد فعال‌تری نسبت به برنامه‌های مبتنی بر رایانه دارند که به دنبال حرکت ارزها هستند، می‌گویند که به فرصت‌هایی برای کاهش پوند نگاه می‌کنند.

بریتانیا کسری حساب جاری دارد که در سه ماهه اول سال 2023 افزایش یافت، زیرا درآمد دولت کاهش یافت و کسری تجاری عمیق تر شد. BNP Paribas (OTC:) در یادداشتی در روز دوشنبه گفت که این امر استرلینگ را در برابر فروش آسیب پذیر می کند.

جان فلوید، مدیر ارشد سرمایه گذاری صندوق تامینی کلان فلوید کپیتال، گفت که کندی در بازار مسکن و افزایش نرخ وام مسکن می تواند رشد پوند را مهار کند.

فلوید گفت: “انتظارات تهاجمی برای انقباض پولی BOE، منحنی طلایی که از سال 2000 تا این حد معکوس نشده است، و کمرنگ شدن افزایش تعطیلات تاجگذاری پادشاه جدید ممکن است کاتالیزورهای دیگری برای تغییر روند استرلینگ باشد.”

عامل دیگری که فلوید گفت که او در حال تماشای آن است، چین است، جایی که رشد ضعیف تورم و فعالیت های اقتصادی را در سراسر اروپا کاهش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.