رونین سایدچین در نوامبر گذشته 560 درصد کل تراکنش های کل تراکنش های اتریوم را پردازش کرد – اخبار بلاک چین بیت کوین

بازی مبتنی بر بلاک چین Axie Infinity یک برنامه بسیار محبوب در طول 12 ماه گذشته بوده است، زیرا NFT های بازی امروزه از نظر فروش تمام دوران از هر مجموعه NFT پیشی گرفته اند. در حالی که Axie Infinity 3.85 میلیارد دلار در تمام دوران فروش داشته است، مارتین لی، محقق Nansen اخیرا گزارشی

کد خبر : 154601
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
رونین سایدچین در نوامبر گذشته 560 درصد کل تراکنش های کل تراکنش های اتریوم را پردازش کرد – اخبار بلاک چین بیت کوین


بازی مبتنی بر بلاک چین Axie Infinity یک برنامه بسیار محبوب در طول 12 ماه گذشته بوده است، زیرا NFT های بازی امروزه از نظر فروش تمام دوران از هر مجموعه NFT پیشی گرفته اند. در حالی که Axie Infinity 3.85 میلیارد دلار در تمام دوران فروش داشته است، مارتین لی، محقق Nansen اخیرا گزارشی در مورد اینکه چگونه Ronin، زنجیره جانبی Axie Infinity، رشد تصاعدی داشته است، منتشر کرده است.

محققی در شبکه رونین Axie Infinity شیرجه می‌زند

Axie Infinity، بازی بلاک چین مبتنی بر اتریوم که توسط Sky Mavis ساخته شده است، فروش NFT قابل توجهی را تجربه کرده است که بیش از هر مجموعه NFT منتشر شده تا به امروز است. از 1.44 میلیون خریدار در 12.6 میلیون تراکنش، Axie Infinity 3.85 میلیارد دلار در تمام دوران فروش داشته است. با این حال، اگرچه Axie Infinity یک بازی مبتنی بر اتریوم است، این پروتکل از زنجیره جانبی Ronin برای کمک به کاهش مشکلات مقیاس‌بندی استفاده می‌کند. در مقدمه ای بر رونین Axie Infinity، محقق نانسن مارتین لی توضیح می دهد که لایه یک اتریوم (L1) “برای بازی ساخته نشده است.”

گزارش: رونین سایدچین در نوامبر گذشته 560 درصد کل تراکنش های کل تراکنش های اتریوم را پردازش کرد.
اعتبار عکس: پژوهشگر و محقق نانسن مارتین لی.

برای رسیدگی به این مشکل با کارمزدهای بالا و مشکلات مقیاس‌بندی، تیم توسعه Axie Infinity زنجیره جانبی Ronin را ایجاد کرد تا به تسهیل تراکنش‌ها به روشی سریع‌تر و ارزان‌تر کمک کند. گزارش تحقیقاتی لی رونین را با پروتکل زنجیره جانبی Polygon و بلاک چین لایه دو (L2) Arbitrum One مقایسه می کند. این مطالعه همچنین توضیح می دهد که چگونه زنجیره جانبی Ronin کیف پول بومی خود را دارد تا بتواند تراکنش های زنجیره جانبی را انجام دهد. جالب اینجاست که وقتی نوبت به مقیاس‌بندی می‌شود، گزارش لی نشان می‌دهد که نوامبر گذشته، «رونین بیش از 560 درصد از کل تعداد تراکنش‌های اتریوم را پردازش کرده است».

مطالعه لی نشان می دهد: «در حالی که هیچ سند رسمی در مورد حداکثر TPS (تراکنش در ثانیه) شبکه رونین وجود ندارد، زمان بلوک آن ~ 3 ثانیه است (ETH به طور متوسط ​​13 ثانیه است). “اجرای معاملات در بازار Axie و ارسال دارایی ها از طریق شبکه در عرض چند ثانیه تکمیل می شود.” گزارش محقق همچنین مقایسه هزینه های گاز را برجسته می کند همانطور که نویسنده مطالعه بیان می کند:

هزینه های گاز اتریوم بین 50 تا 100 gwei است و تراکنش های خرد را غیراقتصادی می کند. از طرف دیگر رونین 100 تراکنش رایگان در هر کیف پول در روز ارائه می دهد. در آینده، پس از انتشار توکن $RON، هزینه کمی وجود خواهد داشت، اما احتمالاً هزینه آن کمتر از 1 دلار خواهد بود.

پژوهشگر نانسن نتیجه‌گیری می‌کند که توسعه‌دهندگان دیگر از رونین استفاده می‌کنند.

این مطالعه همچنین به پلتفرم تبادل غیرمتمرکز Axie Infinity (dex) به نام Katana می پردازد. گزارش لی نشان می دهد که لایه بندی چند زنجیره ای چگونه کار می کند و این واقعیت که وقتی صحبت از برنامه های بازی خاص می شود، شبکه های L1 نمی توانند فراتر از تخصص اصلی خود تنظیم شوند. لی در این گزارش تاکید کرد: «بسیاری از بلاک چین ها، چه بخواهند و چه نخواهند، متخصص خواهند شد. لی همچنین خاطرنشان کرد که وقتی رونین بالغ و پایدار می شود، «سایر توسعه دهندگان بازی می توانند شروع به ساخت بازی های خود بر روی رونین کنند.» گزارش لی ادامه می دهد:

با وجود راه اندازی کمتر از یک سال پیش، شبکه Ronin خود را به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر برای بازی ثابت کرده است. تولد رونین باعث ظهور Axie Infinity و موج Gamefi/Play-to-Earn شد.

گزارش: رونین سایدچین در نوامبر گذشته 560 درصد کل تراکنش های کل تراکنش های اتریوم را پردازش کرد.
اعتبار عکس: پژوهشگر و محقق نانسن مارتین لی.

مطالعه لی این استنباط را به دست می‌دهد که در حالی که شبکه دارای نقص‌هایی است و «متمرکزتر از آنچه جامعه می‌خواهد» است، Sky Mavis توسعه‌دهندگان «گام‌های ثابتی برای تمرکززدایی آن برداشته است». این گزارش به توزیع توکن های RON و LP ها در Katana dex اشاره می کند. «هنوز روزهای اولیه برای رونین است و دیدن چگونگی توسعه و رشد بلاک چین در طول زمان جالب خواهد بود. آیا رونین به بلاک چین پیشرو برای بازی تبدیل خواهد شد؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد.» مطالعه لی نتیجه می گیرد.

برچسب ها در این داستان

axie infinity، تیم توسعه Axie Infinity، Blockchain، بازی های بلاک چین، توسعه دهندگان، DEX، GameFi، بلاک چین بازی، کاتانا، شبکه L1، شبکه L2، مارتین لی، تحقیقات نانسن، محقق نانسن، بازی برای کسب درآمد، گزارش، تحقیق، ronin، Ronin شبکه، زنجیره جانبی رونین، زنجیره جانبی، Sky Mavis، مطالعه

نظر شما در مورد مطالعه مارتین لی محقق Nansen در مورد شبکه Ronin و عملکرد بهتر آن در برخی از شبکه های L1 در چند وقت اخیر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Nansen Research، Martin Lee

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.